yliarvostetut

julkimot

http://www.findance.com/uutiset.php?id=2015

Amerikassa on valittu kaikista yliarvostetuimmat julkkikset. Victoria ja David voittivat. Myös Bono ja Diana saivat ääniä...

Kukahan Suomen julkkiksista olisi se, jonka ympärillä hypetetään ihan turhaan?

Mä kyllä nimeäisin Ellenin ja Jonen.

166

41962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • julkkislista

      Saimi Nousiainen! Ush! Siinä on yliarvostetuin julkkis kautta aikain. Saimi on kuulemma "kansainvälinen huippumalli", mutta onko se koska viimeksi ollut kansainvälisillä catwalkeilla? Joskus vuonna 1996?

      Isä Mitro! Siinä on väsyttävä joka asian asiantuntija, joka kommentoi mitä tahansa kun iltapäivälehdet kysyvät. Siunaa lemmikkejä ja ralliautoja työkseen...

      • Joo on se

        Mun mielestä Isä Mitro on hieno mies ja hauska kaveri. Ei tarvii ärsyyntyä, jos jollakulla on mielipide ja tietoa jokaisesta asiasta :D yliarvostetuimpiin julkimoihin sanon minäkin Jonen ja Ellenin.


      • Nimetön

        Matti Nykänen saa ehdottomasti eniten palsta tilaa.Journalismin moraali on alhaalla.


      • Gloria in excelsis

        Isä Mitro on upea ihminen. Hän saa olla julkisuudessa vaikka joka päivä ja kaikissa tiedotusvälineissä. Hän tuo valoa kansalle,
        joka saattaa kulkea toisinaan valosta kohti pimeyttä. Isä Mitron víisaus säteilee ympäristöön. Hänestä tulisi hyvä seuraava Suomen
        presidentti. Silloin kaikki olisi kohdallaan. Kaikkea hyvää hänelle.


      • Haukotus...

        Miettikääpä sitä ...siis kuka on suomessa oikeasti julkkis??? itse olen sitä mieltä että Mika Häkkinen on ehkä suurin suomalainen elossa oleva julkkis... ja silti hänkin voi suht rauhassa istua tori kuppilassa kahvilla ilman että kukaan häiritsee...


      • Jackb6
        Nimetön kirjoitti:

        Matti Nykänen saa ehdottomasti eniten palsta tilaa.Journalismin moraali on alhaalla.

        on minun mielestäni Krisse Salminen. Minun mielestäni sillä ei saisi olla omaa tv-showta laisinkaan. Se ei naurata minua ollenkaan. Nousee vain karvat pystyyn ja tulee yököttävä olo, kun nään sen tv:ssä. En vain siedä sen naamaa ja hänen kimittävää ääntään.


      • suusta-
        Jackb6 kirjoitti:

        on minun mielestäni Krisse Salminen. Minun mielestäni sillä ei saisi olla omaa tv-showta laisinkaan. Se ei naurata minua ollenkaan. Nousee vain karvat pystyyn ja tulee yököttävä olo, kun nään sen tv:ssä. En vain siedä sen naamaa ja hänen kimittävää ääntään.

        siis,ei oikee enää naurata sen tekobimboilu,samoin myös mun on pakko vaihtaa kanavaa,jos krisse tulee ruutuu,niitten tyhmien juttujesa kanssa.Liian samaa jauhantaa.Oiskoha senki jo aika keksiä jotai muuta.


      • urheilioita..
        Nimetön kirjoitti:

        Matti Nykänen saa ehdottomasti eniten palsta tilaa.Journalismin moraali on alhaalla.

        ...kautta aikain koko maailmassa.

        Olympiamitalit: Sarajevosta 1984 yksi kulta ja yksi hopea, Calgarysta 1988 kolme kultaa.

        MM-mitalit: yhteensä 15 mitalia, joista kuusi kultaista. Ensimmäisenä junioreiden MM-kulta 1981 ja viimeisenä lentomäen MM-hopea 1990.

        SM-mitalit: yhteensä 22 mitalia, joista 13 kultaista.

        onko tämä sinusta turhaa?????????????


      • ???
        Haukotus... kirjoitti:

        Miettikääpä sitä ...siis kuka on suomessa oikeasti julkkis??? itse olen sitä mieltä että Mika Häkkinen on ehkä suurin suomalainen elossa oleva julkkis... ja silti hänkin voi suht rauhassa istua tori kuppilassa kahvilla ilman että kukaan häiritsee...

        Julkkishan tarkoittaa todella tunnettua ihmistä mutta nyt puhutaan turhista ja Mika ei mun mielestä mikään turha ole.


      • Anna Abreu

        ja Ari Koivunen.


      • IHAN PELLEJÄ
        Joo on se kirjoitti:

        Mun mielestä Isä Mitro on hieno mies ja hauska kaveri. Ei tarvii ärsyyntyä, jos jollakulla on mielipide ja tietoa jokaisesta asiasta :D yliarvostetuimpiin julkimoihin sanon minäkin Jonen ja Ellenin.

        Kyl me ollaa sitten nykyään tyhmiksi tultu. Meitä on KUSETETTU viimisen päälle. Eikä edes tajuta että me itsehän tämän kaiken aiheutamme kun näytämme medialle olevamme kiinnostuneita joka vain lisää tätä kaikkea paskaa ympärillämme. Ja vaikka emme näyttäisikään niin kumminkin sisimmissämme haluamme tietää kuinka meidän ihanat säälittävät pikku julkkiksemme jaksavat ja tunnemme mielihyvää kun kuulemme juorun kuinka heillä menee niin ja niin huonosti ja kuinka he ovat itsensä kaupungilla nolanneet ja juoruilemme siitä ystäviemme seurassa kahvilla ja naureskelemme kuinka säälittäviä nämä julkkikset ovat. Ja tästä syntyykin sitten se kuuluisa ketjureaktio joka toistuu ja toistuu ja ennen kuin tajuammekaan, Näistä säälittävistä turhista pikku julkkiksista, joista vasta vähän aikaa sitten juoruilimme ja joille naureskelimme, tulikin Vielä enemmän tunnettuja ja siellä he palstoilla ja juontokeikoilla tienaavat euroja ja saavat kutsuja ns V.I.P tilaisuuksiin joissa voivat toisten samankaltaisten turhien "ex-pikku" julkkiksien kanssa naureskella kuinka onnistuivatkaan Meidän kansalaisten avulla saavuttamaan sen kaiken turhan julkisuuden ja sen mukana tulevia "etuja".

        Täällä me näitä turhia julkkiksia mainostamme ja teemme heistä vielä enemmän tunnettuja. Turhaa me täällä valitamme, Asiat eivät muutu ennen kuin Me päätämme olla välittämättä!


      • umpihetero.
        Anna Abreu kirjoitti:

        ja Ari Koivunen.

        kun mulla ei ole hajuakaan heistä...


      • hyiii
        Anna Abreu kirjoitti:

        ja Ari Koivunen.

        Hyi helvetti muijahan näyttää ihan sialta


      • Rob_Roy_man
        Nimetön kirjoitti:

        Matti Nykänen saa ehdottomasti eniten palsta tilaa.Journalismin moraali on alhaalla.

        Kyllä Matin mokailuista enempi kirjoitetaan kuin sen saavutuksista, ennen kun puhut mitään turhuudesta voisit vilkaista miehen meriittilistaa ja yrittää itte perässä.
        Se että kaverilla uran jälkeen meni pasmat sekaisin, ja siitä tuli semmoinen kansakunnan "pelle" voidaan pistää osin tämänkin yhteiskunnankin piikkiin niinden siipeiliöiden lisäksi.
        Enpä tiedä toista maata jossa uransa jättänyt huippu-urheilija jätetään markkinavoimien raadeltavaksi. HYVÄ SUOMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • rodunjalostusta
        IHAN PELLEJÄ kirjoitti:

        Kyl me ollaa sitten nykyään tyhmiksi tultu. Meitä on KUSETETTU viimisen päälle. Eikä edes tajuta että me itsehän tämän kaiken aiheutamme kun näytämme medialle olevamme kiinnostuneita joka vain lisää tätä kaikkea paskaa ympärillämme. Ja vaikka emme näyttäisikään niin kumminkin sisimmissämme haluamme tietää kuinka meidän ihanat säälittävät pikku julkkiksemme jaksavat ja tunnemme mielihyvää kun kuulemme juorun kuinka heillä menee niin ja niin huonosti ja kuinka he ovat itsensä kaupungilla nolanneet ja juoruilemme siitä ystäviemme seurassa kahvilla ja naureskelemme kuinka säälittäviä nämä julkkikset ovat. Ja tästä syntyykin sitten se kuuluisa ketjureaktio joka toistuu ja toistuu ja ennen kuin tajuammekaan, Näistä säälittävistä turhista pikku julkkiksista, joista vasta vähän aikaa sitten juoruilimme ja joille naureskelimme, tulikin Vielä enemmän tunnettuja ja siellä he palstoilla ja juontokeikoilla tienaavat euroja ja saavat kutsuja ns V.I.P tilaisuuksiin joissa voivat toisten samankaltaisten turhien "ex-pikku" julkkiksien kanssa naureskella kuinka onnistuivatkaan Meidän kansalaisten avulla saavuttamaan sen kaiken turhan julkisuuden ja sen mukana tulevia "etuja".

        Täällä me näitä turhia julkkiksia mainostamme ja teemme heistä vielä enemmän tunnettuja. Turhaa me täällä valitamme, Asiat eivät muutu ennen kuin Me päätämme olla välittämättä!

        kun julkkikset lisääntyy keskenään...


      • oo jotain
        Anna Abreu kirjoitti:

        ja Ari Koivunen.

        lobbausta...

        taitaa olla Annan kannattajat asialla...


      • kuuntelisin
        Anna Abreu kirjoitti:

        ja Ari Koivunen.

        Kuuntelisin koska vaan niitä kahta mieluummin hammaslääkärissä kuin Annaa... tai hammaslääkärin jutustelua...


      • Zosoile
        Joo on se kirjoitti:

        Mun mielestä Isä Mitro on hieno mies ja hauska kaveri. Ei tarvii ärsyyntyä, jos jollakulla on mielipide ja tietoa jokaisesta asiasta :D yliarvostetuimpiin julkimoihin sanon minäkin Jonen ja Ellenin.

        Hannele Lauri, Kertin Campoy, JonEllen-ilmiö, Susan Kuronen, Wallu Walpio, Marika Fingeroos,Susanna Sievinen ja pioneerina Matti Nykänen


      • Kristian Salaminen
        Jackb6 kirjoitti:

        on minun mielestäni Krisse Salminen. Minun mielestäni sillä ei saisi olla omaa tv-showta laisinkaan. Se ei naurata minua ollenkaan. Nousee vain karvat pystyyn ja tulee yököttävä olo, kun nään sen tv:ssä. En vain siedä sen naamaa ja hänen kimittävää ääntään.

        Juu, todella, ikävä, ei vain katsoa, myös kuunnella. Aina sama levy päällä, mää ku oon niin kaunis ja ku mää sitä ja tätä.
        Ainoat oikeat häntä ihannoivat ovat itse, pikkumies Eppu ja vanhemmat, mutta onhan siinä jo aika iso joukko... Jos tiedän, että ko K Salminen esiintyy, en katso, jo sen takia, että en halua pahaa mieltä. Eikö kukaan osaa/VOI sanoa hänelle, että voisi uusiutua ja tulla takaisin, parempana, eikä aina, aina vaan noita samoja, minä olen prinsessa jne juttuja? Osaako ko nainen, ikääkin ladylla yli 30v, mutta äo alle, olkoon, koskaan olla vakava/vakavasti otettava, en usko!
        Levy jäänyt junnaan paikalleen ja siinähän on, niin kauan, kun viimeinenkin katsoja hävinnyt ja jättänyt tyhmän blondin yksin, eipä ollut ihme hänen seurustelunsa loppu, ehkä liiankin pitkään ko kaveri katsoi blondin temppuiluja!


      • ^¨^¨^¨
        Anna Abreu kirjoitti:

        ja Ari Koivunen.

        IL :n piti kirjoittaa jotain muodon vuoksi eikä edes nimi ollut selvillä vaan kirjoiteltiin Kristiina Meurmannista. Niin kiinnostava julkkis se on.


      • 2007
        urheilioita.. kirjoitti:

        ...kautta aikain koko maailmassa.

        Olympiamitalit: Sarajevosta 1984 yksi kulta ja yksi hopea, Calgarysta 1988 kolme kultaa.

        MM-mitalit: yhteensä 15 mitalia, joista kuusi kultaista. Ensimmäisenä junioreiden MM-kulta 1981 ja viimeisenä lentomäen MM-hopea 1990.

        SM-mitalit: yhteensä 22 mitalia, joista 13 kultaista.

        onko tämä sinusta turhaa?????????????

        "ja viimeisenä lentomäen MM-hopea 1990"... Siis kohta 20 v viimeisestä urheilusaavutuksesta ja ansaitusta julkisuudesta. Sen jälkeen päässyt lööppeihin vain naimisillaan, eroillaan ja mokailuillaan. Voiko siitä sen turhemmaksi itseään tehdä.


      • Anonyymi
        Haukotus... kirjoitti:

        Miettikääpä sitä ...siis kuka on suomessa oikeasti julkkis??? itse olen sitä mieltä että Mika Häkkinen on ehkä suurin suomalainen elossa oleva julkkis... ja silti hänkin voi suht rauhassa istua tori kuppilassa kahvilla ilman että kukaan häiritsee...

        Nykäsmatti tai Tapolan Mervi,. Molemmat melko löysäpäisiä


      • savuerkki

        Eihän tänne pitänyt lähettää semmoisista tyypeistä juttua joita ihailee (stalin,niinistö,bush),vaan turhimmat julkut suomessa.


      • Pohjan-Akka
        savuerkki kirjoitti:

        Eihän tänne pitänyt lähettää semmoisista tyypeistä juttua joita ihailee (stalin,niinistö,bush),vaan turhimmat julkut suomessa.

        Ei ummara, ulioppilas heinaluoma? OK

        heinaluoma heinaluoma heinaluoma
        Honecker Honecker Honecker, Halonen Halonen Halonen.


        Vjitshi mjikä haaste!


        Laitan sossu-kieltä teille, jos se enemmän lämmittää (kiltti kun oon):
        http://www.youtube.com/watch?v=NktFe1lPHvw


      • ???
        Pohjan-Akka kirjoitti:

        Ei ummara, ulioppilas heinaluoma? OK

        heinaluoma heinaluoma heinaluoma
        Honecker Honecker Honecker, Halonen Halonen Halonen.


        Vjitshi mjikä haaste!


        Laitan sossu-kieltä teille, jos se enemmän lämmittää (kiltti kun oon):
        http://www.youtube.com/watch?v=NktFe1lPHvw

        Otsikossa toteamus


      • savuerkki
        Pohjan-Akka kirjoitti:

        Ei ummara, ulioppilas heinaluoma? OK

        heinaluoma heinaluoma heinaluoma
        Honecker Honecker Honecker, Halonen Halonen Halonen.


        Vjitshi mjikä haaste!


        Laitan sossu-kieltä teille, jos se enemmän lämmittää (kiltti kun oon):
        http://www.youtube.com/watch?v=NktFe1lPHvw

        Unohdat vaan sen iänikuisen puoluekannan ja vertaat pyrkimyksiä ja olemusta,nehän on samat.
        Historian suuria mulkkuja vaan ei turhia julkkuja.


      • Pohjan-Akka
        ??? kirjoitti:

        Otsikossa toteamus

        otsikossa toteamus.

        En juo enkä polta. Kova isku? Paljonko itselläsi kuluu alkoa, kun tuli moinen idealissimus päähäsi?

        No, pannaan helppo:

        Ratiriti rallaa, tuli talvi halla...tuolta pohjan tuntureilta, lapin lasten laitumilta.

        *läpytetään yhdessä*


      • Pohjan-Akka
        savuerkki kirjoitti:

        Unohdat vaan sen iänikuisen puoluekannan ja vertaat pyrkimyksiä ja olemusta,nehän on samat.
        Historian suuria mulkkuja vaan ei turhia julkkuja.

        ...sinulla diktatuureihin. Mutta Ok, se on sinun juttusi se.


    • Monta

      No niitä on monta, joita Media pyörittää jatkuvasti , ja ne jutut eivät välttämättä hyviä, milloin joku on kännissä riehunut ravintolassa, milloin on joku kännissä tai muissa aineissa sukoilu, milloin joku eroaa saa lapsen ja heit kohta eroaa vaikka lapsi on vauva , ja tästä oli julkkis tai ei lpasi aina kärsii pompottelusta, ! että pitääkin elää sikamaisesti! näitä julkkiksia ovat esimerkiksi: Pääministeri Matti Vanhanen, hänähän elää myös sikamaisesti menee vaihtaan kuin eräät kulkurit hevosta ennen vaikka on jo vaimo ja lapsia, että ihan huipulta näyttää mallia, että näin eletään sikamaisessti vaikka joku voi väittää toisin mutta se on itse samanlainen sitte jos ei kestä suoraa puhetta, mutta pitäisi harkita tarkkaan aina mitä on tekemässä, ja kuuluuko siihen lapsi vai ei , sitten ollaan itkemässä kuinka lapsesta oli rikollinen, kun ei ole kunnon kotia, niin ei ole ihme jos lapsistanne tulee iän myötä rikollisia, ja toinen julkimo on Matti Nykänen ja vamionsa mikä lie niitäkin monta ja joka naisella on lapsi paitsi Merjalla siinäkin aivan turha julkkis . No tässä oli esimerkkejä niitä on tämä Suomi pullolaan julkkiksia.

      • josta mainitsit

        Matti Vanhasesta niin oli hänelle sekä ex. vaimolle Merjalle hyvä asia muuttaa erilleen. Merjahan on nyt onnellinen "poliisimies" ystävänsä kannsa, hyvä niin. Matti Vanhanen saa keskittyä nyt täydellisesti maan asioisen hoitoon. Matti Vanhanen on hoitanut mallikkaasti työnsä, ei parempaa henkilöä tehtävään voisi olla. Matti Vanhaselle se oikea tulee kohdalle sitten kun se on tullakseen, ei mitään kiirettä.
        Onnea vain molemmille niin työssä kuin muissakin asoissa!


    • Box Inc

      Timo Soini ja Tony Halme !

      • on varmaan

        Timo TA Mikkonen


      • Yööööööööööök
        on varmaan kirjoitti:

        Timo TA Mikkonen

        Olet harvinaisen oikeassa!


      • jopas tuli vitsi

        Timo Soini muka turhin. Sattuu olemaan harvinaisen fiksu kaveri, tässä tasapäisten yhteiskunnassa.


      • edes

        vähän olisit perillä asioista niin et puhuisi näistä kahdesta edes samana päivänä.
        Timo Soini on sivistynyt ja asiansa hallitseva
        poliitikko.


      • PO Box

        Kumpi näistä oli se nyrkkeilijä ?


      • Reino

        Soini ei ole tyhmä kaveri vaikken allekirjoitakaan hänen kaikkia mielipiteitään. Halmeella taas (valitettavasti) oli sijansa. Tuli selväksi ketä ei kannata eduskuntaan äänestää.

        Itse nimeäisin turhiksi ainakin Petteri Ahomaan, Vesa Keskisen ja Oskari Katajiston (ok näyttelijä, en kuitenkaan julkisuusarvoa tajua). Lisäksi on lukuisa määrä kaikenmaailman susannasievisiä, jotka ovat kuuluisan ukon entisiä akkoja.


    • ainakin

      eihän se osaa muuta kuin paasata kaulin kädessä

      • Kristis

        Ei ole olemassa turhia julkkiksia..


    • osallistujat

      ja salarakkaat

      • kankkis82

        Ehdottomasti joo kaikki BB:n tulevat ja menneet.


      • Caroliina81
        kankkis82 kirjoitti:

        Ehdottomasti joo kaikki BB:n tulevat ja menneet.

        valinta tuolla edellä, Timo T.A Mikkonen. Mä en tähän päivään mennessä tiedä mitä hän on tehnyt... Tai tiedän mutta, joo...

        Oma valintani on Lola Odusoga. Mä en jaksa lukea hänen joka risaustaan lehdistä. Olen raskaana, Menen naimisiin ja Seiska tekee jutun, Minulla on projekteja tulossa joista en saa puhua (No älä puhu!) Olen laihtunut, Meillä harrastetaan edelleen seksiä vaikka on lapsia. Ja muita lukemattoman typeriä kommentteja ja otsikoita...


    • TheCali

      Matti ja Mervi ehdottomasti!

      • t.h

        Olen sitä mieltä että mitä kohista jostakin juoposta parista jatkuvasti, jotka suurimmax osax tappelee milloin missäkin. Joten olis aika lehtienkin lopettaa jutuista maksaminen, jottei ko. pari saisi ainakan lisää rahaa ryyppäämiseen ja muuhun kohelointiin. Sieppaa päähän kun tollasta saa lukea jatkuvasti joka lehdestä. Tilaisin miellummin sellaisen viikolehden jossa ei aina olisi jotain juoruja siitä ja siitä julkkiksesta, millon mitäkin sekoilemassa.


    • Nuorekas

      Ehdottomasti!

      • Aivan turhaaaaaaa

        Maalaa jotain ladonkuvia mut mitä s eniinku oikeesti tekee?

        Sit joku Vesa Keskinen, Inhan se rahaa tehnyt joo mut turhempaa miestä saa ettiä...


      • saa kannatusta
        Aivan turhaaaaaaa kirjoitti:

        Maalaa jotain ladonkuvia mut mitä s eniinku oikeesti tekee?

        Sit joku Vesa Keskinen, Inhan se rahaa tehnyt joo mut turhempaa miestä saa ettiä...

        Palmu saa kannatusta täältäkin!


      • Turma79

        Jos nyt kuitenkin luetaan se aloituksen otsikko. Kysyttiin yliarvostetuinta, ei turhinta. Kaksi aivan eri asiaa ;)


      • vedä rahaa
        Aivan turhaaaaaaa kirjoitti:

        Maalaa jotain ladonkuvia mut mitä s eniinku oikeesti tekee?

        Sit joku Vesa Keskinen, Inhan se rahaa tehnyt joo mut turhempaa miestä saa ettiä...

        Eiks se pulju just vedä rahaa tolla julkisuudella.

        Ainoo mitä haluaisin nähdä, olis sen salamyhkäisen veljen valokuva... eiks joku vois... ihan vaan perisuomalaista uteliaisuutta. Vaikka antaa sen keskittyä sitten ihan vaan työntekoon.


    • ilkka kanerva

      • turhin.....

        on kuivankesän orava jyrki katainen


    • pitkään seurannut

      On Meiju Suvas!
      En ymmärrä millä se nainen on pysynyt julkisuudessa näin kauan, ei ainakaan laulajan taidoillaan!

    • mielestäni

      turhin lehdissä jauhettu kaksikko on matti nykänen ja vesa keskinen

    • Tajuton

      Suomen ehdottomasti turhimmat julkkikset ovat Matti ja Mervi! Onhan Matti ollut mäkikotka, mut mitäs se nyt on?? Ärsyttää, kun lööpit tursuaa niitä kahta ja heidän alkoholinhuuruista elämää..

    • Aulis52

      turhin on ylivoimaisesti Ewa Wahlströn, muka nyrkkeilija ja kirjailija. Ihmettelen, että aina vaan "naureskelee" mm, tv:ssa. Ketkähän mahtaa ostaa hänen "muistelmansa"?
      Suomessa muutama naisnyrkkeilijä, helppo voittaa Suomen mestaruus ja sitäkös hehkutetaan, huh, huh.

    • Nimetön

      Siis Matti Nykänen voittais tittelin kenestä eniten kirjotetaan turhaa paskaa mut se millä se saavutti julkisuutensa oli kova juttu. Eli turhimpien julkkiksien joukkoon laittaisin Matti Vanhasen ex naisen mikä Kuronen olikaan ja kola Olli

    • förre

      jone nikula ja ellen. nikula sais painua perseeseen pystyyn on se niin turhin julkkis mitä olla ja voi,edes vallu valpio ei pärjää sille.

      • !!!??

        jone nikula ,ellen jokikunnas,matti vanhanen voisi kaikki lähettää irakiin maali tauluiksi on ne sen verran turhii!!!!


    • Realismi...

      ...jotka ovat vain julkisuuden kannalta julkisuudessa ovat turhia. Suomi on täynnä heitä. Entisiä urheilijoita, poppareita, poliitikkoja ja joka paikan höyliä.

    • mummo mamam

      vivi avelan täysin turha mulk...kis

    • Nälli

      Yliarvostetuin julkkis? Yhtä hyvin voisi kysyä, mikä on Suomen kostein järvi? Helpompi olisi keksiä sellainen julkkis, joka ei ole yliarvostettu. Ne voi laskea yhden jalan sormilla.

    • plión

      ..joiden naaman kuva on sellaisissa paskapaperikokoelmissa kuten Seiska, hymy yms.

    • Hömppäliini

      Kaikki nuo BB-ohjelmasta koituneet ja koituvat julkut!

      • _ajatuksella_

        ...samaa mieltä!
        Ihmiset hankkikaa OMA elämä, nottei tarvihe tirkistellä!


    • julkisuuten henkilöitä, "Rantaneuvos"

    • Gayman

      Ilman muuta

    • turhimmat

      tanja vienonen karpela saarela ja nykyinen ukkonsa

    • //Loulhaa//

      Minun mielestä mailman turhin julkkis on Britney Spears.
      Ihan psykopaatti ihminen ja esittää jotain diivaa.

      ois varmaankin säilyny maine jos ei ois vetäny päätänsä kaljuksi.
      Hankkis elämän.

    • oikeesti voi noi paljon...

      kiinnostaa??? en o koskaa tajunnu mitä "karjakansan" päässä liikkuu kun julkkiksii ja T vitun V.tä himoillaan ihan ku muuta ei elämässä olisi...Nii Matti veti taas kännit!?! ja kimiki oli vissii ollu jossai bilettääs!! ja jone ja ellen o ollu vähä riidois....mitä, mitä, mitä? Totahan tapahatuu kailkille ihmisille ikään, sukupuoleen ja ulkonäköön sekä sosiaaliseen statukseen katomatta.
      Ja joo en o ostanu digiboxia, ei vois vähempää kiinnostaa jokku reality sarjat ja muut turhat setit. ykköne ja kakkone tarjos sentää jotai järkevääkin, mut en tosiaan o kaivannu.
      -m23-

    • LihavaHyljeUimari

      Juuh.

      • Kovanen

        Seiska otsikoi lööpissään joskus miten Äiti-sievinen toipui erosta Jorman avulla. Tämä on ihan tosi. Kyllä se otsake nauratti, Jorman avulla. Sieviset ovat sievisiä


    • todellinen

      turha julkkis on meidän pääministeri matti vanhanen.

    • zimmari-man

      Kaki tai se liian hapokasta hokkanen tietty...mitä ne on tehny!!!????

    • jep jep

      Meiltä puuttuu täysin tälläiset "tosi julkkikset", ketä ne sitten lie ovatkaan. Mutta näitä: onnettomia missejä, pikkasen äkkiä rikastuneita, keihäänviskojia, jääkiekkokaukaloon sylkijöitä, muuten vaan tyhjän puhujia piisaa kyllästymiseen saakka. Mutta sellainen megaluokan julkkis puuttuu, no Räikkönen ehkä ainoana. Olin kesällä Sunny beachilla ja juttelin norjalaisten kanssa näistä julkkiksista. Ainoa kenet he osasivat nimetä suomesta oli Matti Nykänen.

      • asioista perillä

        Suomen turhin julkkis on tietysti, ja kiistatta Raimo Sailas. Mies joka ei ole päiväkään rehellistä työtä tehnyt. Verovaroilla on itsensä aina elättänyt. Ehdottomasti suomelle eniten haittaa ja vahinkoa aiheuttanut henkilö. Häntä ei olisi ikinä päästää julkisuuteen. Yhtään haastattelua ei olisi pitänyt tehdä. Ikinä ei olisi hänen pitänyt päästä mihinkään vastuulliseen tehtävään. Siinä teille henkilö joka on ehdottomasti suomen yliarvostetuin julkkis.


      • yliarvostetuin?
        asioista perillä kirjoitti:

        Suomen turhin julkkis on tietysti, ja kiistatta Raimo Sailas. Mies joka ei ole päiväkään rehellistä työtä tehnyt. Verovaroilla on itsensä aina elättänyt. Ehdottomasti suomelle eniten haittaa ja vahinkoa aiheuttanut henkilö. Häntä ei olisi ikinä päästää julkisuuteen. Yhtään haastattelua ei olisi pitänyt tehdä. Ikinä ei olisi hänen pitänyt päästä mihinkään vastuulliseen tehtävään. Siinä teille henkilö joka on ehdottomasti suomen yliarvostetuin julkkis.

        Kun kukaan ei arvosta. Totta tosin ettei häneltä olisi koskaan saanut kysyä mitään, jos olisikin puhunut kysymättä, kenenkään ei olisi pitänyt kuunnella. Mut eikös Sailaksella ole jo ne 500pv täynnä? Lienee siis jo peruspäivärahalla. Jos maksettu liikaa pitäisi periä ylimääräiset takaisin korkojen kera.
        Hyvä kakkonen olisi varmaan Johannes Koroma.

        Näiden herrojen rinnalla Vanhaset, Niinistöt ym salarakkaat, ovat höyhensarjalaisia, ja kevyttä viihdettä. Nämä ovat painajaisia suomelle


    • Teppo

      1. Sauli Niinistö
      2. Jari Sarasvuo
      3. Lenita Airisto

    • "ylivoimaisesti!

      tavja halonen (tarkoituksella pienellä).

      Perusteluna on jatkuva esiintulo
      ulkomaiden ihmisoikeuksissa ja samalla
      kotimaassa allekirjoittamillaan lailla
      rikkoo ihmisoikeuksia Suomessa.

    • juustiinsa

      kiva kysymys hei! minähän se

    • minä vaan

      ja tietenkin Matti ja Mervi :)

    • aivan sama

      kaikki entiset ja nykyiset BB talossa olleet ja olevat.

    • kotiin päin

      ..sillä Victoria, David, Bono ja edesmennyt Diana ovat kaikki brittejä, bono tosin irkku.

      Jenkeillä itsellään on paljon turempiakin, kuten Paris Hilton, Nicole Richie, povipommi Pamela Anderrson miessuhteineen ym.

      Suomessa Susanna Sievinen, Mervi Nykänen, Vallu Vaipio, Big Brother porukka, Vesa Keskinen (toki ansaitsee arvostusta liikemiestaidoistaan, mutta ei naisjutuistaan), jääkiekkoilijoiden ym. urheilijoiden kainalossa roikkuvat missit, joiden nimiä ei edes muista, mutta joista riittää juttua aika ajoin. Onhan noita. Lista loputon.

      • se on

        Jasmin Mäntylä


    • ruhomaatti

      tietinkin kimi&jenni missä ne ikinä onkaan yhdessä/tai erikseen ni heti saatanan lehdistö kärppänä mestoilla voi saakeli tätä elämää.pienessä pohjolassa...

      • Raimo Sailas

        Yliarvostetuin


    • BUKEMALON

      TURHIN JULKKIS ON MASAHIIRI NYKÄNEN...VOI ETTÄ NUO LEHDET ON TYPERIÄ...JUTTUJA TUOSTA JÄTKÄSTÄ

      • meriitit....

        Olympiamitalit: Sarajevosta 1984 yksi kulta ja yksi hopea, Calgarysta 1988 kolme kultaa.

        MM-mitalit: yhteensä 15 mitalia, joista kuusi kultaista. Ensimmäisenä junioreiden MM-kulta 1981 ja viimeisenä lentomäen MM-hopea 1990.

        SM-mitalit: yhteensä 22 mitalia, joista 13 kultaista.

        onko tämä sinusta turhaa?????????????


      • Anonyymi
        meriitit.... kirjoitti:

        Olympiamitalit: Sarajevosta 1984 yksi kulta ja yksi hopea, Calgarysta 1988 kolme kultaa.

        MM-mitalit: yhteensä 15 mitalia, joista kuusi kultaista. Ensimmäisenä junioreiden MM-kulta 1981 ja viimeisenä lentomäen MM-hopea 1990.

        SM-mitalit: yhteensä 22 mitalia, joista 13 kultaista.

        onko tämä sinusta turhaa?????????????

        Tuija ylipörhö, aivan pöhlö toimittaja!!!


    • rousto

      kYLLÄ SE ON Anitra Ahtola . jostain syystä Is ja Iltis kirjoittelee lähes viikoittain tästä
      taviksesta. tosi kummallista!

    • BB-vihaaja

      Joka ikinen tyyppi turhasta tv-ohjelmasta nimeltä Big Brother

    • xxxxx

      On salkkarit "tähtiä", ynnä muita salarakkaita, lenita,hannele lauri,aira,marko b, ja kaikki jotka väkisin haluavat jukisuuteen, maksoi mitä hyvänsä... Eikö myös kaikkien rakastama sk roska, sekä monia monia muita, jotka tätä tekevät. Erityisesti ärsyttää, kun suomen kokoisessa maassa puhutaan jostain tähdestä??? Suomi on noin promille koko maailmasta, miten täällä on niinpaljon tähtiä?????

    • olisi...

      Se luulee jo 2 viikon perusteella pääsevänsä kansanedustajaksi tai vähintään radioääneksi.

      Onneksi se urpo ei saanut olla talossa kauemmin!

      • Simsimbroi!

        totta, siitä tuli todellakauhea meteli. ihan syyttä. perus idiootti kuka luulee viikon tai kahden julkisuuden jälkeen olevan suoraan kansanedusta taikka radioääni


    • mantakaroliina

      Jukka Palmu & Tiina Jylhä

    • Parturi-kampaajan mies.

      • Lari Paraske

        Sarasvuo Juu TV.stä tuttu. Myy pahanmakuista lääkettä, joka auttaa vaivaan, kuin vaivaan. Tällaiset sisäiset sankarit olis muinaisessa villissä lännessä tervattu ja kieritetty höyhenissä.


      • so what

        mutta tehnyt sellaisen uran, että sinulla on loppuelämä ajateltavana, kuinka se tapahtui. Jos sun vaimo on vain parturi, mitä sinä olet, säälittävä valittaja ja arvostelija. Hanki elämä!


    • kiva kysymys

      Mutta on kysytty aikaisemminkin...

      Terkut
      Elisa

    • Ellen on

      Ellen on sulonen ku vastasyntyny lapsi ja Jone sitten taas on asiantuntija...

      ja näyttävä pari, luulisi median hekumoivan.

    • Mui

      ehottomasti.

      • Sanos muuta kato

        Tätä olin just tulossa tänne laittamaan.Heppu on pelkkä vitsi.


    • TODELLAKIN...

      Ei löydy turhempaa kotkottajaa, aika outoa kun esittää muka blondia mut kuitenkin oikeasti on sitä, se on turhin julkkis ever.

      • tapani.................

        oot oikeassa hitto jos sen jutut olis ees hauskoja muttakun ei oooo.muka koomikko vielä ei saatana paskat.............


    • Tarkemmin ajatellen lähes kaikki kansaa kusettavat poliitikot. Turhia on niiiiin monia että paha mennä erittelemään pakasta. Yllättävän paljon ns julkkuja näin pienessä maassa.

    • Kaikki bb:ssä olleet tyypit! Niistä näköjään tehdään..., mutta eihän ne ole mitään julkkiksia!!! Sanoisin että pelkkää pa... . No,tämähän on vain minun mielipteeni. Kiitos.

      • Toisin ovat

        mm. naikkoset, jotka vähän väliä pyllistävät Hymyssä tms. typerää, jotta pysyisivät julkisuudessa. Asian on huomannut myös palstan häirikköseriffi, joka ei salli tuollaisista naikkosista avauksia palstalle ollenkaan, vaan on haukkana sensuroimassa jokaisen avauksen!


    • taru valkeepää

      Jos tyhjännaurajia tarvitaan , niin mitä me sitten ollaan

    • Nimetön

      Eiköhän tuo Tapolan Mervi ole ratsastanut Matilla niin yksityisesti ja julkisesti. Ketä oikeesti kiinnoostaa mitä tuo täti touhuaa? Pitkää ikää saunalle.

    • nöy BB

      Ehdottomasti jotkun Big Brother tyypit... Hillunu vaan laiskana tyhmänä ja saamattomana pari kuukautta jossain unluksus talossa..

    • voi v...

      Yliarvostettuja ovat suurin osa julkkiksista, joilla ei ole muuta kerrottavaa, kun entiset ja nykyiset poikaystävät... eli iso osa naisia.Sanna saarijärvestä aina leikeltyyn, tuskin tunnistamattomaan hannele lauriin.Yleensä ne joka alan asiantuntijat. Kyllähän naurattaa,kun 20-kymppisiltä, tuskin suhteita nähnytkään julkkutytöltä kysytään, kuinka saa avioliiton kestämään. Sievisen uusi on näitä bimboja....

    • Pojuli jone

      Jone on niin spede heebo, että voisi elleninsä kera suksia vittuun. Matti Vanhanen perässä..

    • koko kopla

      Vanhanen, Väyrynen ja kumppanit voisi lahjoittaa Venäjän duumaan..

    • AmaliaArmasKippuraVarvas

      Suomen yliarvostetuin julkkis???

      Absoluuttinen totuus: Minä!

    • JuhPe

      kuka tahansa julkisuuden "ostanut" julkkis.

    • turhia julkkiksia

      ovat kaikki BB-talon asukkaat, vanhat ja nykyiset. Aivan turhia idiootteja.

      • ovat

        ...kaikkein turhimpia. Koko sarja on tyhmä, eikä BB talon asukkaista tarvitsisi koko ajan tiedottaa julkisuudessa.


    • onnellinen voikukka

      Olen kanssasi ihan samaa mieltä. Toisaalta, lukemalla/ostamalla lehtiä ruokimme itse koko kurjuutta! Jone ja Ellen ovat kumpainenkin "myyneet" itsensä suurelle yleisölle. Enpä sääli sitten en pätkääkään - "myyminen" ei ole heille pyyteetöntä vapaaehtoistyötä, vaan ovat hyvin ansaitsevia prostituoituja niin kauan, kun ostamme pakettia nimeltä "Jone Ellen". Tapaan pistää television kiinni, kun kyseiset kasvot ilmestyvät "töllöön". Jone ja Ellen ovat oiva esimerkki siitä, miten on mahdollista elää yötä päivää vaahtokylvyssä skumppalasi kädessä tekemättä/sanomatta mitään merkittävää tai järkevää. En tykkäis olla Nikulan Paavon "housuissa" - tollaisen aikaa sitten murkkuiän ohittaneen kiukuttelevan täynnä uhoa olevan kakaran isä. Samat sanat Ellenin läheisistä. Kumpainenkin häipyy, kun vetää klosetista, pieraisee päälle ja laittaa kannen pöntön päälle.

    • Minä vain

      Siis naisista Jasmin Mäntylä ja miehistä Matti Nykänen.

      • UNNA6565656565

        KATRI HELENA


    • dfgh,

      jääkiekkojoukkue jokerit vaikkei olekkaan yksittäinen henkilö.

    • lakkala

      kaikki bigbrother tyypit.

    • julukku

      Suomi-iskelmän esittäjät A-Ö.

    • Miss Piggy

      Tässähän ei keskustella turhista julkkiksista, vaan joita arvostetaan liikaa. Minun listani olisi Jari Sarasvuo, Lenita, Iso D.

      • NYKÄNEN ON PARAS

        NYKÄNEN ON PARAS JA KOKO TALVIURHEILUN OLYMPIA-MM-MCUP YMS. HISTORIAN VARMAAN SUURIN IKONI MAAILMASSA JOKU IDIOOTTI SANOO ETTÄ TURHA JULKKIS.

        MATTI ON KING


      • skös
        NYKÄNEN ON PARAS kirjoitti:

        NYKÄNEN ON PARAS JA KOKO TALVIURHEILUN OLYMPIA-MM-MCUP YMS. HISTORIAN VARMAAN SUURIN IKONI MAAILMASSA JOKU IDIOOTTI SANOO ETTÄ TURHA JULKKIS.

        MATTI ON KING

        paska nykänen...sähläri,juoppo


      • se on
        NYKÄNEN ON PARAS kirjoitti:

        NYKÄNEN ON PARAS JA KOKO TALVIURHEILUN OLYMPIA-MM-MCUP YMS. HISTORIAN VARMAAN SUURIN IKONI MAAILMASSA JOKU IDIOOTTI SANOO ETTÄ TURHA JULKKIS.

        MATTI ON KING

        Ainakin se on säälittävä, se Nykäsen Matti.

        Onks se kuin joku Elisabeth ja Richard Burton, ollako vai eikö olla yhessä.


    • Turhin ainakin

      Vallu Walpio voittaisi minun skaalallani ylivoimaisesti "turhin julkkis"-kisan. Tässä "yliarvostetuin julkkis"-kisassa hän ei pärjää, sillä tuskinpa häntä kukaan arvostaa. Ja taas toisaalta: miksi hän saa julkisuutta, jollei hän jotain kiinnosta?

      Mitä merkittävää Vallu Walpio on koskaan saanut aikaan?
      Mitä merkittävää Vallu Walpion voi odottaa koskaan saavan aikaan?
      Mitä merkittävän älykästä, syvällistä, henkevää tai kellekään hyödyllistä hän on koskaan sanonut?
      Mitä merkittävän älykästä, syvällistä, henkevää tai kellekään hyödyllistä hänen voi koskaan odottaa sanovan?
      Mitä nasevan hauskaa hän on koskaan sanonut? Mitä nasevan hauskaa hänen voi koskaan odottaa sanovan? Onko hän hauska vai säälittävä?
      Millä tavoin hän on osoittanut esimerkillistä sinnikkyyttä elämässään?
      Millä tavoin hän on osoittanut henkilökohtaista urhoollisuutta, uhrautuvaisuutta tai syvää humanitääristä vakaumusta toimimalla toisten hyväksi?
      Onko hän poikkeuksellisen kaunis katseltava?
      Mikä tekee hänen persoonastaaan niin rakastettavan, kiinnostavan tai päivää piristävän, että sitä linnunpelättiä kannattaa roikottaa kaiken kansan nähtävillä?

      Koko tyypin imago perustuu ammattikoulupoikamaiseen rehentelyyn kännäämisellä ja tupakinpössyttelyllä. "Hei, kattokaa koko Suomen kansa, mä oon niin kova jätkä, että vedän kaljaa ja tupakkii!" Ja tätä sitten pidetään niin suuren persoonallisuuden merkkinä, että sille annetaan runsain mitoin palstatilaa ja tv-aikaa - jollei näytetä kuinka jätkä kännää tai kertoo kännäämisestään, niin sitten seurataan tosi-TV:ssä kuinka jätkä yrittää olla kännäämäTTÄ.

      Huh!

    • jukllis on

      mielestäni, KAIKKI ne ihmiset, joita seiskapäivää lehti ylläpitää, milloin maksamalla silikonit, lemmenlomat jne.
      Hyvänä esimerkkinä, Veronica tai Rauski.
      Veronika tosin on omilla avuillaan pompsahtanut aikuisviihdetaiteilijana julkisuuteen, mutta mitä on Rauski tehnyt asian eteen?
      Rötöstellyt, kun linnakin on tullut;)

    • PääKallu

      Ymmärrän ja hyväksyn nykäset ja tapolat, Hannele Laurin entisinet ja tulevat, Ellenin ja Jonen, BB-einarit ja -tiinat, Idols-irmelit, Keskisen Vesan ja kaikki salarakkaat, huippumallit ja missit, jopa Petteri Jussilan (R.I.P) ja Jutta Jussilan, Jutta Jussilan exät ja nykyiset. Nämä kaikki ovat mielestäni ansainneet paikkansa lööpeissä, seiskassa, ohossa ja suomikaksnelosessa.
      MUTTA KUKA V*ITUN ANNE HEDMAN???!!!

      • aivan turha

        julkkis, mammamalli. mies selostaa tennistÄ, NYT MUUTETAAN Espanjanjaan, hui.- olipa uutinen.


    • sdasd

      aivan turha ketä kiinnostaa niitten uusi sauna esim

      • Ukkeli.1

        no ilman muuta minähän se olen ihan turhin äijä


    • Reno

      ..ns. julkkikiksista on täysin turhia, mutta nykyisistä tämä Ari Koivunen on yliveto!!! Mies(?) on täysi lässykkä!

    • IHAN PELLEJÄ

      Kyl me ollaa sitten nykyään tyhmiksi tultu. Meitä on KUSETETTU viimisen päälle. Eikä edes tajuta että me itsehän tämän kaiken aiheutamme kun näytämme medialle olevamme kiinnostuneita joka vain lisää tätä kaikkea paskaa ympärillämme. Ja vaikka emme näyttäisikään niin kumminkin sisimmissämme haluamme tietää kuinka meidän ihanat säälittävät pikku julkkiksemme jaksavat ja tunnemme mielihyvää kun kuulemme juorun kuinka heillä menee niin ja niin huonosti ja kuinka he ovat itsensä kaupungilla nolanneet ja juoruilemme siitä ystäviemme seurassa kahvilla ja naureskelemme kuinka säälittäviä nämä julkkikset ovat. Ja tästä syntyykin sitten se kuuluisa ketjureaktio joka toistuu ja toistuu ja ennen kuin tajuammekaan, Näistä säälittävistä turhista pikku julkkiksista, joista vasta vähän aikaa sitten juoruilimme ja joille naureskelimme, tulikin Vielä enemmän tunnettuja ja siellä he palstoilla ja juontokeikoilla tienaavat euroja ja saavat kutsuja ns V.I.P tilaisuuksiin joissa voivat toisten samankaltaisten turhien "ex-pikku" julkkiksien kanssa naureskella kuinka onnistuivatkaan Meidän kansalaisten avulla saavuttamaan sen kaiken turhan julkisuuden ja sen mukana tulevia "etuja".

      Täällä me näitä turhia julkkiksia mainostamme ja teemme heistä vielä enemmän tunnettuja. Turhaa me täällä valitamme, Asiat eivät muutu ennen kuin Me päätämme olla välittämättä!

      • kysymyksen oikein?

        Nythän etsitään yliarvostetuinta, ei turhinta. Ja Yliarvostetuin on tietysti Raimo juustohöylä Sailas. Suomelle eniten haittaa tehnyt henkilö.


      • Jiipajuu
        kysymyksen oikein? kirjoitti:

        Nythän etsitään yliarvostetuinta, ei turhinta. Ja Yliarvostetuin on tietysti Raimo juustohöylä Sailas. Suomelle eniten haittaa tehnyt henkilö.

        Yliarvostetuin, turhin, tylsin vaiko yliampuvin, kaik kuuluvat samaan kategoriaan jos multa kysytään.


    • M.Ähönen

      ei perusteluja

      • Odusoga

        Lola Odusoga (tai mikä lie tällä hetkellä) Parjaa vielä vuosienkin päästä joka lehtijutussa entista poikaystäväänsä. Taitaa vanha suola janottaa...


    • aliisi

      ootteko tietoisia kuka on tämä mikälie Anne Hedman julkimo joka esittelee milloin mitäkin kodistaan ja uusperheestään... varsinainen turha julkkis ainakin...

    • ehdottomasti...

      Tuollaiset lahjattomat jotka ei osaa edes penkata oikein heittää jotain 89 metriä ihan silkalla tuurilla, ei mitään tekemistä taidon kanssa!

      • giggelisguu

        kannattaa kommentoida vasta kun tietää asiasta jotai.. tuurilla et saa yli 90m kyllä siinä tarvii jo osata heittää.


      • itse..

        heittämään 90 metriä..veikkaan et saat korkeintaan 30 metriä.


    • FF-ykkönen

      Keke Rosberg. Hän on yliarvostetuin, vaikka hän on voittanut yhden(?) Formula MM kullan, niin Mika Häkkinen on voittanut kaksi. Tuosta Keken MM kullasta en ole varma, mutta kuitenkin.

    • MIE VUAN

      monikaan ei ole ymmärtänyt, mistä tässä oli tarkoitus keskustella: turhimmasta julkkiksesta – ei siis ärsyttävimmästä tai kadehdituimmasta tai siitä, kuka on minun mielestäni liikaa esillä. Tarkoitus on tuoda esiin henkilöitä, jotka eivät ole tehneet koskaan mitään merkittävää, mutta joista silti riittää otsikoita.

      Turhia julkkiksia ovat esimerkiksi
      -   Susanna Sievinen: mikä on S.S:n koulutus tai työura? Mitä hän on tehnyt, miten rakentanut tätä yhteiskuntaa? Onko hän mitään muuta kuin ex-uimarin ex-muija?
      -   Wallu Walpio: moniongelmainen ikiteini, jolla on kyllä puusepän koulutus, mutta ei työkokemusta. Lehdet kirjoittivat hänestä pitkään tittelillä mediapersoona. Mikä on mediapersoona? Henkilö, joka on esillä mediassa, mutta ilman mitään roolia. Kun kaveri on vuosia lehdissä ja tv:ssä, hänestä tulee tunnettu ja jotain esiintymishommia ja muita julkisuustöitä alkaa tulla, mutta kyseessä on kiistatta monilahjattomuus, josta roskalehdistö on tehnyt tunnetun.
      -   Kaikki Big Brother-ohjelmaan valitut. Ihmisestä tulee julkkis siksi, että hänet valitaan satojen julkisuudenkipeiden joukosta teljettäväksi kahdeksi kuukaudeksi muiden varttihullujen seuraan, jotta ihmiset voivat tirkistellä, näkyisikö tissi, vilahtaisiko kikkeli. Lehdet kirjoittavat seuraavana päivänä etusivun uutisa siitä, mitä on tapahtunut jossain televisio-ohjelman keinotodellisuudessa! Ja Miten näistä Pertuista - ja ketä niitä on – riittää tarinaa vielä sarjan jo päätyttyäkin.
      -   Jutta Jussila. Julkisuus samoista lähtökohdista kuin BB-porukoilla. Missä ovat ansiot, missä ura?


      Turhia julkkiksia eivät ole
      -   Isä Mitro, jolla on ammatti ja työnsä puolesta näkyvä asema yhteiskunnassa. Useimmiten hän on julkisuudessa työnsä vuoksi, vaikka joskus kyselläänkin myös viineistä ja Alfa Romeosta
      -   Ilkka Kanerva: Moninkertainen ministeri, istuvan eduskunnan pitkäaikaisin kansanedustaja ja entinen eduskunnan varapuheenjohtaja ja kansainvälisesti tunnettu ja arvostettu urheiluvaikuttaja ei voi olla turha julkkis. Se on sitten eri asia, tekeekö hän joskus asemaansa huonosti sopivia asioita ja se, miksi niistä pitää kirjoitella.
      -   Paavo Väyrynen: Moninkertainen ministeri, istuvan eduskunnan pitkäaikaisin (jaettu sija) kansanedustaja, entinen Europarlamentaarikko, Suomen suurimman puolueen ex-puheenjohtaja, ääniharava ja valtiotieteiden tohtori (Åbo Akademi) ei ole turha julkkis. Jos tämä on turhaa, mikä sitten on tärkeää? Se on sitten eri asia, pidämmekö hänen tyylistään vai emme.
      -   Matti Nykänen: maailman ansioitunein mäkihyppääjä ei ole turha julkkis. Nykäsellä on 22 arvokisamitalia enemmän kuin vaikkapa Kimi Räikkösellä. Se, että hän on ollut viime aikoina julkisuudessa turhien uutisten takia, kertoo enemmän siitä, miten turhia toimittajia ja lehtiä maamme on pinkarallaan.
      -   Vesa Keskinen: Self made man, joka on rakentanut pienestä kyläkaupasta maan suurimman kaupan ja sen ympärille valtavan hotellin ja viihdekeskuksen, ei ole turha jätkä. Mies, jonka kauppaan tullaan turistibusseilla, on tehnyt jotain oikein ja jotain enemmän kuin muut. Jos hän sen lisäksi käyttäytyy typerästi, se on toinen juttu.
      -   Juhani Palmu: mies, jonka tauluja on myyty enemmän kuin kenenkään muun suomalaisen taiteilijan ja joista maksetaan käsittämättömän korkeita hintoja, ei ole turha. Päinvastoin, hänen tuotoksilleenhan on ollut kysyntää, siis tarvetta. Asiantuntijat eivät näitä arvosta, mutta kansa ostaa. Turha olisi se, jonka tauluja ei ostaisi eikä arvostaisi kukaan.

      • oikeassa olet

        Tuohon tekstiin ei ole mitään lisättävää.Täyttä asiaa.


      • perustelut...

        Luin ihan ajatuksella tämän viestin. Yhdyn jokaiseen lauseeseen kanssasi.


      • lehdistö myy

        ja voi vain ihmetellä miksi, kuka ostaa ip-lehtiä...


      • täällä..

        Suurin osa on ihmisistä on tyhmiä, eivät erota työtään tekevää ihmistä turhasta julkkiksesta. Nuoret luulevat, että julkkis on ammattinimike. Mutta tyhmiä pitää olla, niille näitä julkkisjuttuja myydään.


      • Anonyymi
        perustelut... kirjoitti:

        Luin ihan ajatuksella tämän viestin. Yhdyn jokaiseen lauseeseen kanssasi.

        Laiffiinykänen on myös turhin


    • selvästikkin

      toi toi toi toi

    • Lapitar

      No kyllä nämä ns.salarakkaat. Ja mitä salarakkaita ne on,kun julkisesti sitä tekevät ??
      Mitä ne oikein on saanut aikaan,kun vain levittelevät paikkojaan lehdissä. Osisivat edes hävetä !!

    • Hinne

      Ehdotan J.Sarasvuota tai Sedu Kettusta tämän tittelin haltijaksi.

    • Baroon

      Se on kyllä Matti Nykänen

    • Michele Alboreto

      Tää kohtalokas luukurkku Jenny Dahlman,Räikkönen,mikä lie,niin mitä se on tehnyt julkisuutes eteen? ei mitään.Jaannu pildee julkkiksil

    • Suolimato

      Mitä se on ikinä tehnyt? Perustanut valtion? Puhuu paskaa radiossa? Paska läppä. Yhtä paskaa läppää koko Paska ja silti se on aina joka puolella jauhamassa paskaa. No suhteilla pääsee näköjään telkkariin ja radioon ja sanomalehtiin ja kaikkiin medioihin kuka tahansa paskanpuhuja.

    • jehuremu1

      On ehdottomasti joku "Kaki" jostakin täysin turhasta Big Brother ohjelmasta.

    • irma

      Kyllähän se tuo humpuukkitoimittaja Rita Tainola on ehdoton ykkös inhokki.

    • tuo Haapaveen

      oma vattujussi

    • inhokki

      kunigatar on ellen jokikunnas ja perintöprinsessa sanna saarijärvi

    • Jari Sarasvuo

      .......

    • Waste-face

      No mulla otsalohkossa napsahtaa aina kun näen jotain joka edes viittaa Marika Fingerroosiin...kele!

    • Anonyymi

      Taas tietää mitä joku on yöllä googlaillut ja hakenut tänne ikivanhan ketjun. Kas kummaa, joku nimimerkki "Lapitar" on tuolla kirjoitellut salarakkaista vuonna 2007. Kateus ainakin paistaa kirjoituksesta jo silloin. Antaako nimimerkki osviittaa kirjoittelijasta kenties? Ei kuitenkaan M. Oulusta tällä kertaa, kuten oli jossain vanhassa erään täällä eniten haukutun julkisuuden henkilön haukkumaketjussa.

      • Anonyymi

        Eikös tuolloin ollut kirjautumispakko koska piti käyttää nimimerkkiä. Kuinka monta vuotta menee kun kunnianloukkaukset vanhenee koska nuo vanhat ketjut on tosi törkeitä, mitä tulee esille vaikka vuosikymmenen takaa. Tai no, mikään ei ole muuttunut tietenkään. Eikös gekkosella ole myös kirjautumispakko?


      • Anonyymi

        Ai sekin, joka kirjoittelee ?????????????? paaaaaljon kysymysmerkkejä (ja huutomerkkejä myös) on jo tuolloin vuonna 2007 haukkunut myös salarakkaita. Hmmmm???????????????? Siis kuinka kauan se on ollut liikenteessä, ainakin vuodesta 2005 mutta ehkä jo aikaisemmin. Voisi kuvitella että parissakymmenessä vuodessa tulee jotain edistystä tapahtumaan ihmisessä, mutta ei näköjään kaikkien kohdalla sellainen onnistu.


    Ketjusta on poistettu 204 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      452
      2275
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      238
      2046
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1582
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1561
    5. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1331
    6. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      53
      1325
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      151
      1316
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      51
      1198
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      68
      1085
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      100
      1058
    Aihe