Joo elikkäs tilasin autovahvistimen nettivaraosan kautta reilu viikko sitten. Tottakai sinisilmäisenä menin maksamaan sen etukäteen, mutta vahvistinta ei ole näkynyt vieläkään. Miten minun tulisi toimia tässä tilanteessa? Myyjä ei vastaa sähköpostiin/puhelimeen/tekstiviestiin. Minulla on tallella hänen tilinumeronsa,nimensä sekä osoitteensa.
rahat viety(?)
3
917
Vastaukset
- Jotain apua ees..
Kuluttajansuoja viranomaiselta asiaa. Jos ei ala sen jälkeen tapahtuun niin polliiseille ilmotusta tapahtuneesta ja annat kaikki tiedot! Just tuon takia en oudommista kaupoista osta etukäteismaksuilla. Tiiä miten käy.
- isältäkin kaikki
kun hän kuoli epämääräisissä suhteissa, lopullista kuolinsyytä ei ole vielä tullut!
Eli 2 pv senjälkeen kun isä oli kadonnut, oli hänen avovaimo, valtakirjalla, väärennetyllä ja varmasti, tyhjentänyt hänen tilinsä ja vakuutusrahat!
EI kuulema ole töissä nykyisin, elää kait niillä rahoilla?
Ei ole poliisi ottanut vieläkään asiaan kantaa, vain minun asianajaja yrittää etsiä ratkaisua asiaan! - ei kukaan osannut
isältäkin kaikki kirjoitti:
kun hän kuoli epämääräisissä suhteissa, lopullista kuolinsyytä ei ole vielä tullut!
Eli 2 pv senjälkeen kun isä oli kadonnut, oli hänen avovaimo, valtakirjalla, väärennetyllä ja varmasti, tyhjentänyt hänen tilinsä ja vakuutusrahat!
EI kuulema ole töissä nykyisin, elää kait niillä rahoilla?
Ei ole poliisi ottanut vieläkään asiaan kantaa, vain minun asianajaja yrittää etsiä ratkaisua asiaan!tai uskaltanut vastata mitä tässä tehtäisiin, olen odotellut ns. oikeita opastuksia mulle.
Mihin ottaisin ekaks yhteyttä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522075
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3301274Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.911156- 1301005
- 35928
- 67909
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31859Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta22793Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59787Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46739