rahat viety(?)

Peeweli

Joo elikkäs tilasin autovahvistimen nettivaraosan kautta reilu viikko sitten. Tottakai sinisilmäisenä menin maksamaan sen etukäteen, mutta vahvistinta ei ole näkynyt vieläkään. Miten minun tulisi toimia tässä tilanteessa? Myyjä ei vastaa sähköpostiin/puhelimeen/tekstiviestiin. Minulla on tallella hänen tilinumeronsa,nimensä sekä osoitteensa.

3

1042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotain apua ees..

      Kuluttajansuoja viranomaiselta asiaa. Jos ei ala sen jälkeen tapahtuun niin polliiseille ilmotusta tapahtuneesta ja annat kaikki tiedot! Just tuon takia en oudommista kaupoista osta etukäteismaksuilla. Tiiä miten käy.

      • isältäkin kaikki

        kun hän kuoli epämääräisissä suhteissa, lopullista kuolinsyytä ei ole vielä tullut!
        Eli 2 pv senjälkeen kun isä oli kadonnut, oli hänen avovaimo, valtakirjalla, väärennetyllä ja varmasti, tyhjentänyt hänen tilinsä ja vakuutusrahat!
        EI kuulema ole töissä nykyisin, elää kait niillä rahoilla?
        Ei ole poliisi ottanut vieläkään asiaan kantaa, vain minun asianajaja yrittää etsiä ratkaisua asiaan!


      • ei kukaan osannut
        isältäkin kaikki kirjoitti:

        kun hän kuoli epämääräisissä suhteissa, lopullista kuolinsyytä ei ole vielä tullut!
        Eli 2 pv senjälkeen kun isä oli kadonnut, oli hänen avovaimo, valtakirjalla, väärennetyllä ja varmasti, tyhjentänyt hänen tilinsä ja vakuutusrahat!
        EI kuulema ole töissä nykyisin, elää kait niillä rahoilla?
        Ei ole poliisi ottanut vieläkään asiaan kantaa, vain minun asianajaja yrittää etsiä ratkaisua asiaan!

        tai uskaltanut vastata mitä tässä tehtäisiin, olen odotellut ns. oikeita opastuksia mulle.
        Mihin ottaisin ekaks yhteyttä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      123
      1172
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1038
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      862
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      268
      717
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      657
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      584
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe