Joo elikkäs tilasin autovahvistimen nettivaraosan kautta reilu viikko sitten. Tottakai sinisilmäisenä menin maksamaan sen etukäteen, mutta vahvistinta ei ole näkynyt vieläkään. Miten minun tulisi toimia tässä tilanteessa? Myyjä ei vastaa sähköpostiin/puhelimeen/tekstiviestiin. Minulla on tallella hänen tilinumeronsa,nimensä sekä osoitteensa.
rahat viety(?)
3
999
Vastaukset
- Jotain apua ees..
Kuluttajansuoja viranomaiselta asiaa. Jos ei ala sen jälkeen tapahtuun niin polliiseille ilmotusta tapahtuneesta ja annat kaikki tiedot! Just tuon takia en oudommista kaupoista osta etukäteismaksuilla. Tiiä miten käy.
- isältäkin kaikki
kun hän kuoli epämääräisissä suhteissa, lopullista kuolinsyytä ei ole vielä tullut!
Eli 2 pv senjälkeen kun isä oli kadonnut, oli hänen avovaimo, valtakirjalla, väärennetyllä ja varmasti, tyhjentänyt hänen tilinsä ja vakuutusrahat!
EI kuulema ole töissä nykyisin, elää kait niillä rahoilla?
Ei ole poliisi ottanut vieläkään asiaan kantaa, vain minun asianajaja yrittää etsiä ratkaisua asiaan! - ei kukaan osannut
isältäkin kaikki kirjoitti:
kun hän kuoli epämääräisissä suhteissa, lopullista kuolinsyytä ei ole vielä tullut!
Eli 2 pv senjälkeen kun isä oli kadonnut, oli hänen avovaimo, valtakirjalla, väärennetyllä ja varmasti, tyhjentänyt hänen tilinsä ja vakuutusrahat!
EI kuulema ole töissä nykyisin, elää kait niillä rahoilla?
Ei ole poliisi ottanut vieläkään asiaan kantaa, vain minun asianajaja yrittää etsiä ratkaisua asiaan!tai uskaltanut vastata mitä tässä tehtäisiin, olen odotellut ns. oikeita opastuksia mulle.
Mihin ottaisin ekaks yhteyttä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o1963827Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta812086Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin822023Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?
Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva481956Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.831894Ähtärin päättäjät
Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b621613Oletko tosiaan niin
matalalla älykkyydellä varustettu että et tajua miten sua vedätetään? Kun susta ei tykätä.1421076Arkkipiispa Tapio Luoma sanoo olevansa syvästi huolissaan lisääntyvästä rasismista ja islamofobiasta
Tarvitsemme ymmärrystä ja uskontojen lukutaitoa erilaisia perinteitä kohtaan. Rauhallinen rinnakkaiselo ja toinen toisem276976- 67894
Oikea mies ei katoa elämästä silloin
Kun on vaikeaa. Väärä mies pysyy elämässä niin kauan kun aurinko paistaa ja on mukavaa. Mutta kuka jää elämään silloi98846