rahat viety(?)

Peeweli

Joo elikkäs tilasin autovahvistimen nettivaraosan kautta reilu viikko sitten. Tottakai sinisilmäisenä menin maksamaan sen etukäteen, mutta vahvistinta ei ole näkynyt vieläkään. Miten minun tulisi toimia tässä tilanteessa? Myyjä ei vastaa sähköpostiin/puhelimeen/tekstiviestiin. Minulla on tallella hänen tilinumeronsa,nimensä sekä osoitteensa.

3

1042

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotain apua ees..

Kuluttajansuoja viranomaiselta asiaa. Jos ei ala sen jälkeen tapahtuun niin polliiseille ilmotusta tapahtuneesta ja annat kaikki tiedot! Just tuon takia en oudommista kaupoista osta etukäteismaksuilla. Tiiä miten käy.

• isältäkin kaikki

kun hän kuoli epämääräisissä suhteissa, lopullista kuolinsyytä ei ole vielä tullut!
        Eli 2 pv senjälkeen kun isä oli kadonnut, oli hänen avovaimo, valtakirjalla, väärennetyllä ja varmasti, tyhjentänyt hänen tilinsä ja vakuutusrahat!
        EI kuulema ole töissä nykyisin, elää kait niillä rahoilla?
        Ei ole poliisi ottanut vieläkään asiaan kantaa, vain minun asianajaja yrittää etsiä ratkaisua asiaan!

• ei kukaan osannut
        isältäkin kaikki kirjoitti:

kun hän kuoli epämääräisissä suhteissa, lopullista kuolinsyytä ei ole vielä tullut!
        Eli 2 pv senjälkeen kun isä oli kadonnut, oli hänen avovaimo, valtakirjalla, väärennetyllä ja varmasti, tyhjentänyt hänen tilinsä ja vakuutusrahat!
        EI kuulema ole töissä nykyisin, elää kait niillä rahoilla?
        Ei ole poliisi ottanut vieläkään asiaan kantaa, vain minun asianajaja yrittää etsiä ratkaisua asiaan!

tai uskaltanut vastata mitä tässä tehtäisiin, olen odotellut ns. oikeita opastuksia mulle.
        Mihin ottaisin ekaks yhteyttä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      133
      1538
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      48
      1446
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      68
      1093
    4. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      92
      974
    5. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      108
      950
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      51
      835
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      81
      783
    8. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      57
      733
    9. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59
      685
    10. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34