Joo elikkäs tilasin autovahvistimen nettivaraosan kautta reilu viikko sitten. Tottakai sinisilmäisenä menin maksamaan sen etukäteen, mutta vahvistinta ei ole näkynyt vieläkään. Miten minun tulisi toimia tässä tilanteessa? Myyjä ei vastaa sähköpostiin/puhelimeen/tekstiviestiin. Minulla on tallella hänen tilinumeronsa,nimensä sekä osoitteensa.
rahat viety(?)
3
1036
Vastaukset
- Jotain apua ees..
Kuluttajansuoja viranomaiselta asiaa. Jos ei ala sen jälkeen tapahtuun niin polliiseille ilmotusta tapahtuneesta ja annat kaikki tiedot! Just tuon takia en oudommista kaupoista osta etukäteismaksuilla. Tiiä miten käy.
- isältäkin kaikki
kun hän kuoli epämääräisissä suhteissa, lopullista kuolinsyytä ei ole vielä tullut!
Eli 2 pv senjälkeen kun isä oli kadonnut, oli hänen avovaimo, valtakirjalla, väärennetyllä ja varmasti, tyhjentänyt hänen tilinsä ja vakuutusrahat!
EI kuulema ole töissä nykyisin, elää kait niillä rahoilla?
Ei ole poliisi ottanut vieläkään asiaan kantaa, vain minun asianajaja yrittää etsiä ratkaisua asiaan! - ei kukaan osannut
isältäkin kaikki kirjoitti:
kun hän kuoli epämääräisissä suhteissa, lopullista kuolinsyytä ei ole vielä tullut!
Eli 2 pv senjälkeen kun isä oli kadonnut, oli hänen avovaimo, valtakirjalla, väärennetyllä ja varmasti, tyhjentänyt hänen tilinsä ja vakuutusrahat!
EI kuulema ole töissä nykyisin, elää kait niillä rahoilla?
Ei ole poliisi ottanut vieläkään asiaan kantaa, vain minun asianajaja yrittää etsiä ratkaisua asiaan!tai uskaltanut vastata mitä tässä tehtäisiin, olen odotellut ns. oikeita opastuksia mulle.
Mihin ottaisin ekaks yhteyttä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk141359Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1991309Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1451179Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701007- 134959
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73913Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.66847Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47832- 68794
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää397776