olen menossa ateenaan tässä kohtapuolin ja ajattelin ensimmäistä kertaa lentää blue1:lla. onko se kuinka luotettava? siis tuleeko usein tilanteita, että lentoja perutaan? myöhästeleekö?
sitten lentolipun maksamisesta... olen kuullut, että visa electronilla EI voi maksaa? ongelmana on, etten omista luottokorttia, joten pitäisi varmaan pyytää vanhempia maksamaan heidän luottokortillaan, onko mahdollista, että maksu tapahtuu jonkun toisen kortilla eikä omalla?
lisäksi olisi kiva, jos voisitte kertoa kokemuksia blue1:sta noin yleisesti... minkälaiset koneet, henkilökunta, palvelu jne.
kiitos!
tarkoitus olisi lentää blue1:lla
7
877
Vastaukset
- Lentänyt
Olen lentänyt blue1 ruotsiin ja silloin ei ainakaan kone ollut myöhässä eikä mitään.Lennot voi hyvin maksaa vanhempiesi luottokortilla mutta kannattaa kysyä lupa eka..Ite maksoin kans mutsin luottokortilla kun en silloin vielä omistanut omaa...Kyllä mun käsittääkseni blue1 on ihan luotettava...Ei ollut mitään ongelmia.
- hyvin sujuu
olen kahtena kesänä lentänyt Ateenaan Blue1:lla,ja hyvin sujunut.Helsingistä lähtenyt ajoissa,Ateenasta vähän myöhästymisiä,mutta silti jopa etuajassa täällä.Olen matkustanut lisäksi lasten kanssa,joten testattua tullut muutakin kuin tavanomainen matkaaminen.Palvelu ollut ystävällistä ja asiallista.
En välitä lisäpalveluista ja ekstroista,pääasia että paikasta A paikkaan B pääsen järkevin kustannuksin. Aion jatkossakin käyttää ko.yhtiötä.
Koneessa tarjottavia ei voi maksaa Visa Electronilla,suomalaiset pankki-ja luottokortit käy ja käteinen raha(eurot).Muistettava tosiaan että ruuat ja juomat eivät sisälly matkan hintaan.Kevyitä aterioita saatavana Hki-Ath välillä ,mielestäni kohtuuhinnoilla.Voit käydä blue1-sivuilla tutustumassa palveluihin yms.
Lentolipun maksamisesta en osaa nyt varmaa sanoa Visa electronin suhteen.Ehkä joudut esim.vanhempien korttia lainaan.
Jokaisella on tietysti oma makunsa ja vaatimustasonsa lentämisen suhteen.Kuten sanoin jo olen itse ollut ihan tyytyväinen tähän.Käy nyt vaan rohkeesti testaamassa Blue1!
Turhaa mielestäni nyt ilkutaan SASia/Blue1,kyllähän Finnairin koneestakin äskettäin moottorit pamahdellut..Turha lietsoa mitään hysteeria tms.
Hyvää matkaa sulle!! - No problems
Lennän paljon Blue 1:llä, tosin syöttölinjoja Arlandaan ja Kastrupiin, mutta voin varauksetta suositella yhtiötä. Tekisi mieli sanoa, että emoaan etevämpi mutta tyylikkäämpi.
Ihan sama, kuka Sinulle lipun ostaa, kunhan vain kortti ja sen haltija ovat ostohetkellä yhteensopivat. - kiira87
niin siis voin varata lennon ihan omalla nimelläni, mutta maksu tapahtuu vanhempieni luottokortilla? onnistuuko? lupa on
- lentänyt
Kyllä se onnistuu maksaminen vanhempien luottokortilla..Itse olen kanssa maksanut mutsin kortilla kun itselläni ei ollut omaa luottokorttia silloin..tokihan kysyin luvan ja maksoin mutsille lennot takas..Niin ja soitinpa b1 toimistoon ja kysyin asiasta ja ne sanoi sieltä että onnistuu ja niinhän se onnistui
- olemaan myohassa
Hassua etta kaikilla muilla reiteilla nakyy Blue1:sen lennot olevan luotettavia... Itse olen valttanyt jo vuosia seka SAS:ia etta nyt myos Blue1:ia niin pitkaan kuin mahdollista (reitilla Dublin - Hki). Ja tama siis pitkaan ennen naita nykyisia korkeasti uutisoituja tapahtumia.
SAS:ia valtan siita syysta, etta he havittivat laukkuni 4 kertaa perajalkeen. Ja muitakin kertoja oli, tama oli vain pisin putki, mihin he onnistuivat. Myohastelyja oli myos vahan valia.
Blue1:lla olen yrittanyt lentaa 3:sti. Kaksi kertaa kone peruttu, ja jouduttu lentamaan Lontoon kautta, jolloin perilla n.5h myohassa. Kerran koneessa vika (polttoainetankissa reika), jolloin jouduimme odottamaan uutta konetta 14h.
Valitsen siis Ryanairin milloin vain SAS:in tai Blue1:in sijasta, mutta he eivat valitettavasti Ateenaan lenna.
Tsemppia matkalle, ja toivotaan, etta kaikki mun ongelmat johtuvat minun henk.koht huonosta tuurista, ja sinulla matkanteko onnistuu ilman ryppyja!- kiira87
pitää varmaan varata todella paljon vaihtoaikaa ihan vaan varmuuden vuoks..(jatkan ateenasta vielä kreetalle ja taidan lentää aegeanilla). toivottavasti mulla ei oo huono tuuri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793