Senegalin tonttikaupat

Nimetön

Tarkoitukseni on ostaa rantatontti Senegalista, kaikki muuten kunnossa, mutta maksaminen paikan päällä Senegalissa (ei käteinen). Kellään kokemusta vastaavan tyyppisistä kaupoista? Toimiiko Visa paikallisissa pankeissa? Kuluja? Mielipiteitä mikä olisi paras ratkaisu?    

5

1273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TUUT JATKOSSAKIN MAKSATPIKK...

www.immolagune.com

TIA IS TIA

VAMOS

• MILLAISTA MESTAA HANKIT

KELIT ON VISSIIN SENEGALISSA MAAN OSAN PARHAAT JA
      MELKO TURVALLISTA JA NETTI AINAKIN TOIMII HYVIN

KERROTKO VÄHÄN MITÄ OLET KÖYTÄNYT

• Nimetön

Rantatontti, min. kolme hentaaria, rakentamaton tai rakennettu riippuen tietysti rakennuksesta, ei mitään hotellia. Halpaa rantaa verrattuna esim. suomen järviin. Tonttikin on jo varmsituksen päässä. Kyllä Senegalissa tarkenee:) ja kännykättäkään ei jää.

• kiinteistö afrikasta

Olen itsekin selvitellyt kiinteistön ostoa afrikasta, mutta en ole vielä päässyt noin pitkällä, että olisi maksunaika. Olen muutamia maita vertaillutkin. Kiinteistöjen myynti ulkomaisille ei ole joka maassa sallittua. Suurimpana hankaluutena on löytää luotettavat kumppanit joiden kanssa kaupan voisi toteuttaa. Lisäksi maan lainsäädäntö ja kiinteistörekisterijärjestelmä tulisi olla riittävän luotettava jotta uskaltaisin sijoituksen tehdä. Olen etsinyt sijoituskohdetta ensisijaisesti maista joissa puhutaan englanti, koska en itse osaa ranskaa. Lisäksi maan tulisi olla sellainen jossa valta uskontona olisi kristinusko.

En ole kovin aktiivisesti tätä etsintää tehnyt, enkä todennäköisesti tule sijoitusta afrikkaan tekemäänkään, mutta ainahan sitä voi eri vaihtoehtoja vertailla.

Olisi mukava kuulla lisää kuinka kiinteistökauppasi afrikassa ovat sujuneet.

• PAPEREILLA JOTAIN ARVOA

GUINEA BISSAUSSA PORUKKA VALKOISIA HEMMOJA KORJAA VANHOJA TALOJA PORUKALLA, NIITÄ VANHOJA

-PORTUKALILAISTEN BISSAU
        -YKSINÄINEN KÄMPÄN OMISTAJA USEIN (JOTAIN JOSSAIN VAIHEESSA SATTUU )
        --EI TIETENKÄÄN KAIKKILLE EIKÄ AINA

kysymys kumpi tärkeämpää
        -sinä tykkäÄt afrikasta
        -afrikka tykkää sinusta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2280
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      55
      1307
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1303
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1246
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1181
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      894
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      779
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      731
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      21
      582
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      565
    Aihe