VVL

rivimies

Olisiko jo aika vankilavirkailija liiton herätä ja ajaa myös ihan rivimiestenkin asiaa! 2000 luvulla on ainoastaan paranneltu ja ajettu ns. vankeinhoitoesimiesten asemaa ja vartijoiden asema täysin unohdettu. Ehkä ensi vaaleissa nykyisen luottamusmiehen paikalle olisi parempi saada ihan rivivartija. Niin ja kuka siihen ryhtyykin tulee varmasti saamaan oikein äänivyöryn, sillä onhan silti ihan "rivivartijoita" vielä nykyisessä liitossa eniten.

7

469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinseaikamenee

      Tästäkin jo melkein 15v aikaa.

    • putkimestari

      itse olisin tarvinnut oikeusapua vvl .liitolta en saanut.Poliisi teki tutkinnan lopettamisen.Juttu meni käräjäoikeuteen? .Ei tuomittu.Vankilanjohtaja valitti hoviin ei tuomittu hovissakaan.Tähti todistaja joka yritti kaikkensa ja vähän enemmän oli aarnion kaveri.

      • putkimestari

        Laiton uhkaus ym. oli syyte.Ym ei selvinnu mitä se oli.Eikä semmosta syytettä voi ollakaan koska siihen ei voi oikeuden käyntiä ajatellen valmistautua.Pari vuotta siinä meni ennen kuin tuli hovista päätös Syytön.Minua ei koskaan pidätetty edes virasta.


      • putkimestari

        En saanut liitolta oikeusapua eivät kertoneet edes sitä että olisin saanut oikeuden käynnin nopeutettuna kun on kysymys virkamiehestä.Minun jälkeen syytteessä ollut virkamies sai nopeutetun oikeudenkäynnin ja asianajajan liitolta .Eikä häntäkään tuomittu.Tähti todistajasta huolimatta.


      • Ay-toimitsija

        johtuu ilmeisesti siitä, että harjoitat sodomiaa vankien ja vartijakollegoiden kanssa.


      • putkimestari

        Kaikki sai alkunsa siitä kun poliisi alkoi kyselemään LVI tarjousta vankilaan.Vaikka ei kuulunut hänelle putkityöt eikä tarjous kilpalujen järjestäminen.Kun en ottanut tarjottua Firmaa alkoi painostus.Loppu on historiaa.


      • putkimestari

        Edes esimieheni ei kyennyt tekemään asialle mitään vaikka hänelle kerroin että minua painostetaan.Sanoi ettei uskalla koska havittelee parempaa virkaa ja jos puuttuu asiaan voi heittää hyvästit uralle ja paremmille tuloille.Kertoi miehensä olevan Bussikuski jonka tuloissa ei kehumista.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1759
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1705
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1551
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe