Thaimaahan? Oletko saanut, kuinka helposti?
Matkatoimistothan toitottaa et matkat menee. Ollaan
aikaisemmin varattu hyvissä ajoin mut nyt tulee
ero ja matkalle siis ehkä yksin. Uskoisin et yhdelle löytyis lähtöjä, jos valmis tinkimään kohteesta?
Kokemuksia äkkilähdöistä??
äkkilähtö
3
897
Vastaukset
- on kannattaa
katsoa vain aurinkomatkojen tai tjäreborgin akkilähtöja puhun kokemuksesta niin et pety
- s.i.s
Kyllä niitä aina muutamia on,juuri yksi paikka siinä sun tässä koneessa.
Et tosin pääse vaikuttamaan mihin. Mutta yhtäkaikki,oli se sitten Hua Hin, Krabi, Khao Lak,Phuket tai mikä tahansa, Thaimaa on aina Thaimaa.
Ja samaa mieltä, Tjäreborg tai Aurinkomatkat varmimmat.
Olen itse ollut äkkilähdöillä parikertaa.
Ja mukavia reissuja. Itseasiassa juuri yksin ollut silloin matkalla. Tsemppiä! Ja teretulemast helmikuussa, siellä ollaan. - nyt kun
s.i.s kirjoitti:
Kyllä niitä aina muutamia on,juuri yksi paikka siinä sun tässä koneessa.
Et tosin pääse vaikuttamaan mihin. Mutta yhtäkaikki,oli se sitten Hua Hin, Krabi, Khao Lak,Phuket tai mikä tahansa, Thaimaa on aina Thaimaa.
Ja samaa mieltä, Tjäreborg tai Aurinkomatkat varmimmat.
Olen itse ollut äkkilähdöillä parikertaa.
Ja mukavia reissuja. Itseasiassa juuri yksin ollut silloin matkalla. Tsemppiä! Ja teretulemast helmikuussa, siellä ollaan.vaan vielä rohkaistuu lähtemään.vaan kai se menee
kaksi vka yksin kun meni neljä vka kahdestaan eikä ollut paljon asian tynkää:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336364- 355863
- 293284
- 452690
- 342594
- 152258
- 372148
- 161956
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401799En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747