Autonpenkkien verhoilu

nahalla...........

Joo, eli etsiskelen verhoojaa itä-suomesta. Osaako joku suositella jotain? Ja paljonko on kustantanut kyseisessä liikkeessä? Tarkoitus olisi siis verhoilla autonpenkit nahalla.

Kiitti vastauksista!

16

22607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nahat

      muuten kuluu bemariin sitte, eikä mihinkään halpaan japsiin

      • penkistä

        M-sport etupenkit penkit noin 4000e/kpl jos käytetään alkuperäistä nahkaa 800-1000e/jm. On muuten kohtuu laadutonta pinta maalattua paskaa.


      • öalsdkjfoerhtoi
        penkistä kirjoitti:

        M-sport etupenkit penkit noin 4000e/kpl jos käytetään alkuperäistä nahkaa 800-1000e/jm. On muuten kohtuu laadutonta pinta maalattua paskaa.

        NO VOI JEESUS HALOO NYT VÄHÄN TORVI! VITTU NE MITÄÄN 4000 MAKSA, KÄY KYSYMÄSSÄ TARJOUKSIA...


      • z4m!
        öalsdkjfoerhtoi kirjoitti:

        NO VOI JEESUS HALOO NYT VÄHÄN TORVI! VITTU NE MITÄÄN 4000 MAKSA, KÄY KYSYMÄSSÄ TARJOUKSIA...

        Nahka takaselkänoja 1500e, nahka istuinosa 1000e, vaahtomuovit 600e ja jne. että kyllä niistä 4000e tulee helposti. Kokonaista penkkiä ei myydä vaan se pitää koota osista.


      • Anonyymi

        K&L partners Kuopio


    • auton penkit yms.

      verhoomossa.. itse asiassa just tänään vein ne sinne ja mulla maksaa noin 500-600 euroa. en vielä tarkkaa hintaa tiiä mutta hieno aineki tulee valakosta ja mustaa nahkaa..tänään vein ja ens viikon alussa saan takas...

      • alkup.

        Ihan audiin olis tarkotus laittaa nahat. Tuo summa kyllä kuullostaa ihmeellisen halvalta 500-600€....hmmm.....
        Ite aattelin ihan useita tonneja sen maksavan.

        Muutamia tarjouspyyntöjä olen laittanut, mutta eivät oikein osaa antaa minkäänlaisia kustannusarvioita.....vaan pyytävät käymään paikan päällä....
        Pärstäkertoimellako ne sen hinnan sitten päättää..eihän nämä penkit nyt niin erilaisia ole, etteikö hintaa voisi arvioida...
        Vai voiko...kertokee pojat..??

        Kiitti kuiteskiin vastauksista....=)=)


      • säkö laittaisit aitoa nahkaa?
        alkup. kirjoitti:

        Ihan audiin olis tarkotus laittaa nahat. Tuo summa kyllä kuullostaa ihmeellisen halvalta 500-600€....hmmm.....
        Ite aattelin ihan useita tonneja sen maksavan.

        Muutamia tarjouspyyntöjä olen laittanut, mutta eivät oikein osaa antaa minkäänlaisia kustannusarvioita.....vaan pyytävät käymään paikan päällä....
        Pärstäkertoimellako ne sen hinnan sitten päättää..eihän nämä penkit nyt niin erilaisia ole, etteikö hintaa voisi arvioida...
        Vai voiko...kertokee pojat..??

        Kiitti kuiteskiin vastauksista....=)=)

        aitonahka oli muistaakseni 30cm x 30cm maksaa 10 euroa. kannattaa miettiä paljoko nahkaa menee ja arvioida sen nahan hinta ja loput jääkin sitte tekijälle työstä... siinä pystyy helposti huijaamaan ja kannataa vielä maksaessa tinkata. mun sisustuksen tekijä tilas yhteensä 8 metriä keinonahkaa,4 metriä valkosta ja 4 metriä mustaa ja nehän on aina saman levysiä en nyt muista kuinka leveää...enempi se työ kuitenki maksaa mitä nahka. ehkä voit saada halvemmalla jos ite ostat nahat ja sitte viet sinne joka tekee ne mutta en oo varma. tiiän yhen tyypin jolla on samalla periaatteella sisusta ku mulla mutta sillä on aitoa nahkaa ja sen teki sama mies joka tekee minkunki sisustan ja se ei ruvenu sanomaan sen hintaa se vaan sano että PALJO enempi maksaa aidolla nahalla. mutta on se sitte tietenki paremman laatustaki mitä keino nahka.. jos mulla ois hirveesti rahaa niin en siltikään laittas aidolla nahalla koska mun mielestä tuo keinonahka on just hyvää...


      • alkup.
        säkö laittaisit aitoa nahkaa? kirjoitti:

        aitonahka oli muistaakseni 30cm x 30cm maksaa 10 euroa. kannattaa miettiä paljoko nahkaa menee ja arvioida sen nahan hinta ja loput jääkin sitte tekijälle työstä... siinä pystyy helposti huijaamaan ja kannataa vielä maksaessa tinkata. mun sisustuksen tekijä tilas yhteensä 8 metriä keinonahkaa,4 metriä valkosta ja 4 metriä mustaa ja nehän on aina saman levysiä en nyt muista kuinka leveää...enempi se työ kuitenki maksaa mitä nahka. ehkä voit saada halvemmalla jos ite ostat nahat ja sitte viet sinne joka tekee ne mutta en oo varma. tiiän yhen tyypin jolla on samalla periaatteella sisusta ku mulla mutta sillä on aitoa nahkaa ja sen teki sama mies joka tekee minkunki sisustan ja se ei ruvenu sanomaan sen hintaa se vaan sano että PALJO enempi maksaa aidolla nahalla. mutta on se sitte tietenki paremman laatustaki mitä keino nahka.. jos mulla ois hirveesti rahaa niin en siltikään laittas aidolla nahalla koska mun mielestä tuo keinonahka on just hyvää...

        Ite oon ajatellu että keinonahalla ei tee mitään. Kestääkö se muka yhtä hyvin kuin aitonahka? Ei mullakaan liikaa rahaa ole, mutta haluisin kuitenkin kerralla kunnolliset penkit. Aitonahkaakin kun on erilaatuista, niin ehkä sieltä sopiva löytyy mun kukkarolle.

        Paljos ne sun penkit kustanti sillä tekonahalla? Uskallatko paljastaa....=)....


      • paljastaa
        alkup. kirjoitti:

        Ite oon ajatellu että keinonahalla ei tee mitään. Kestääkö se muka yhtä hyvin kuin aitonahka? Ei mullakaan liikaa rahaa ole, mutta haluisin kuitenkin kerralla kunnolliset penkit. Aitonahkaakin kun on erilaatuista, niin ehkä sieltä sopiva löytyy mun kukkarolle.

        Paljos ne sun penkit kustanti sillä tekonahalla? Uskallatko paljastaa....=)....

        kaikki yhteensä tuli maksamaan 585 euroa. yritin kyllä vielä tingata mutta ei se pystyny laittaan hintaa alemmas.. tyytyväinen oon tulokseen. saa nähä sitte ku on ollu jo kauan ne että miten ne muuttuu siitä..puhtaanaki on hyvin pysyny. tietenki siinä valakosessa näkyy helposti likaa mutta puhistan semmosella hellävarasella saippualla niin tulee pikkusen semmonen kiiltävä pinta ja puhas.. liuottimia ei saa käyttää puhistukseen.
        kyllähän sun kannattaa aidolla nahalla teetättää ne aineki jos aijot pitää sitä autoa monet vuodet..


      • semmosta että
        paljastaa kirjoitti:

        kaikki yhteensä tuli maksamaan 585 euroa. yritin kyllä vielä tingata mutta ei se pystyny laittaan hintaa alemmas.. tyytyväinen oon tulokseen. saa nähä sitte ku on ollu jo kauan ne että miten ne muuttuu siitä..puhtaanaki on hyvin pysyny. tietenki siinä valakosessa näkyy helposti likaa mutta puhistan semmosella hellävarasella saippualla niin tulee pikkusen semmonen kiiltävä pinta ja puhas.. liuottimia ei saa käyttää puhistukseen.
        kyllähän sun kannattaa aidolla nahalla teetättää ne aineki jos aijot pitää sitä autoa monet vuodet..

        voisin sanoa että 2000eurolla pitäs aineki saaha aidolla nahalla koko homma näin karkiasti sanottuna.. mutta en oo yhtään varma.


      • A6
        semmosta että kirjoitti:

        voisin sanoa että 2000eurolla pitäs aineki saaha aidolla nahalla koko homma näin karkiasti sanottuna.. mutta en oo yhtään varma.

        Missä liikkeessä teetätit työn?


    • Evens

      www.autoverhoilu.fi voi kysä tarjousta

    • Hämmästynyt

      Äidilläni on yli 30 vuoden kokemus kaikenlaisesta verhoilusta, kuten autonpenkkien, sekä moottoripyörien ja -kelkkojen penkkien. Kysyin häneltä auton penkkien verhoilun hintoja, niin hänellä se maksaa "normiautoon" keskimäärin 500€ materiaali, kaikki penkit. Joten häneen yhteyttä jos halpa ja laadukas työ kiinnostaa, myös jono ei yleensä ole hirmuisen pitkä, lukuunottamatta ruuhka-aikoja, eli ennen joulua ja ennen veneilykauden alkua. Kysele: VERHOOMO RIITTA SAARIKKO PUNKALAIDUN

      • Hämmästynyt

        Lisään vielä, että jos työllä on kiire valmistua, esim häihin tms. niin töitä voidaan ottaa jonon väliin asiakkaan tarpeiden mukaisesti, eli jos työllä on kiire, niin aikataulusta pystytään varmasti sopimaan.


      • Anonyymi

        Onko vielä tänä päivänä kyseinen paikka olemassa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      58
      5841
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3697
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1968
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1789
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1199
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      967
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      52
      962
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe