mix?

hmm?

**tää nyt ei oo sit mikää vitsi**..
mut ois kiva tietää et mix blondeja pietään tyhminä ja kerrotaan kaikenmaailman vitsejä.. eikä vaik pruneteista..
**oon kyl itekki blondi.. ja vitsit on kyl hauskoja.. ** mut toi ei sit liittyny tähä!..

6

1170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blondi

no mä en ymmärrä, mix blondei aina morkataan..??
      oon ite aito blondi ja saan kuulla hirmu usein kaiken maailman blondi vitsejä.. rupee pikkuhiljaa tympii kun aina kuuluu "blondi!" mut ihan miten vaa.. kyllähän niihin tietty tottuu ja ei pidä ottaa nii vakavasti..:)
      ei kaikki blondit oo tyhmiä..itestäni en kyllä olis nii varma..;P

• Janne

Yleensä kai pahimmat seksipommit ovat blondeja ja heidän päissään ei luulla olevan mitään muuta kuin seksiä ja siihen liittyviä asioita. Täten he ovat joidenkin mielestä tyhmiä ja typeriä!

• no..

nii.. no onnex se ei sentää piä paikkaansa.. :))
        tai ainakaa kaikkienkohalla..

• blondi myös

Eli siis... Olen blondi.Pitkät, vaaleat, luonnonkiharat hiukset... Siniset silmät vielä puuttuis, niin ensivaikutelma ois täydellinen.

Teräksenharmaat silmät. Uskokaa tai älkää, niin monet "blondi huomauttelut" ovat tukahtuneet muninaksi, kun neiti blondi tuijottaa toista hetken ilmeettömästi silmiin.

Blondivitsit on vitseinä hauskoja, kunhan niitä ei nyt kohdista tiettyihin henkillöihin (ainakaan minuun) tai sitten yleistä, tyyliin "kaikki blondit on älyvapaita".

Niin, että seuraavan kerran kun aiotte soveltaa jotain blondivitsiä johonkuhun blondiin, niin miettikää, onko se loukkaava (!! siis loukkaava, sillä sellaisiakin olen täältä lukenut) ennen kuin avaatte suunne, sillä jotkut loukkaantuvat pienestäkin, enkä usko että te sitä ainakkan läheistenne kohdalla tarkoititte...

• homopoika
        blondi myös kirjoitti:

Eli siis... Olen blondi.Pitkät, vaaleat, luonnonkiharat hiukset... Siniset silmät vielä puuttuis, niin ensivaikutelma ois täydellinen.

Teräksenharmaat silmät. Uskokaa tai älkää, niin monet "blondi huomauttelut" ovat tukahtuneet muninaksi, kun neiti blondi tuijottaa toista hetken ilmeettömästi silmiin.

Blondivitsit on vitseinä hauskoja, kunhan niitä ei nyt kohdista tiettyihin henkillöihin (ainakaan minuun) tai sitten yleistä, tyyliin "kaikki blondit on älyvapaita".

Niin, että seuraavan kerran kun aiotte soveltaa jotain blondivitsiä johonkuhun blondiin, niin miettikää, onko se loukkaava (!! siis loukkaava, sillä sellaisiakin olen täältä lukenut) ennen kuin avaatte suunne, sillä jotkut loukkaantuvat pienestäkin, enkä usko että te sitä ainakkan läheistenne kohdalla tarkoititte...

olet todellakin blondi.. sait mielestäsi älyllisen keskustelun blondivitseistä ja se vaatii jo suurinta tyhmyyttä. Ei silti yleistetä. Ei ne muut välttämättä ole yhtä tyhmiä...

• blondi

Vai että oot sitä mieltä blondeista.. Selitystä sille miks seksipommit on blondeja, en keksi.. mut tuskin se hiustenväriä katsoo, mitä päässä liikkuu..ehkä.. Mut osaa tummatkin olla semmosii..
        (kokemusta)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      34
      4571
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3175
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2311
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      49
      2182
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      163
      2039
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1643
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1641
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1611
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1269
    Aihe