mix?

hmm?

**tää nyt ei oo sit mikää vitsi**..
mut ois kiva tietää et mix blondeja pietään tyhminä ja kerrotaan kaikenmaailman vitsejä.. eikä vaik pruneteista..
**oon kyl itekki blondi.. ja vitsit on kyl hauskoja.. ** mut toi ei sit liittyny tähä!..

6

1232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blondi

      no mä en ymmärrä, mix blondei aina morkataan..??
      oon ite aito blondi ja saan kuulla hirmu usein kaiken maailman blondi vitsejä.. rupee pikkuhiljaa tympii kun aina kuuluu "blondi!" mut ihan miten vaa.. kyllähän niihin tietty tottuu ja ei pidä ottaa nii vakavasti..:)
      ei kaikki blondit oo tyhmiä..itestäni en kyllä olis nii varma..;P

    • Janne

      Yleensä kai pahimmat seksipommit ovat blondeja ja heidän päissään ei luulla olevan mitään muuta kuin seksiä ja siihen liittyviä asioita. Täten he ovat joidenkin mielestä tyhmiä ja typeriä!

      • no..

        nii.. no onnex se ei sentää piä paikkaansa.. :))
        tai ainakaa kaikkienkohalla..


      • blondi myös

        Eli siis... Olen blondi.Pitkät, vaaleat, luonnonkiharat hiukset... Siniset silmät vielä puuttuis, niin ensivaikutelma ois täydellinen.

        Teräksenharmaat silmät. Uskokaa tai älkää, niin monet "blondi huomauttelut" ovat tukahtuneet muninaksi, kun neiti blondi tuijottaa toista hetken ilmeettömästi silmiin.

        Blondivitsit on vitseinä hauskoja, kunhan niitä ei nyt kohdista tiettyihin henkillöihin (ainakaan minuun) tai sitten yleistä, tyyliin "kaikki blondit on älyvapaita".

        Niin, että seuraavan kerran kun aiotte soveltaa jotain blondivitsiä johonkuhun blondiin, niin miettikää, onko se loukkaava (!! siis loukkaava, sillä sellaisiakin olen täältä lukenut) ennen kuin avaatte suunne, sillä jotkut loukkaantuvat pienestäkin, enkä usko että te sitä ainakkan läheistenne kohdalla tarkoititte...


      • homopoika
        blondi myös kirjoitti:

        Eli siis... Olen blondi.Pitkät, vaaleat, luonnonkiharat hiukset... Siniset silmät vielä puuttuis, niin ensivaikutelma ois täydellinen.

        Teräksenharmaat silmät. Uskokaa tai älkää, niin monet "blondi huomauttelut" ovat tukahtuneet muninaksi, kun neiti blondi tuijottaa toista hetken ilmeettömästi silmiin.

        Blondivitsit on vitseinä hauskoja, kunhan niitä ei nyt kohdista tiettyihin henkillöihin (ainakaan minuun) tai sitten yleistä, tyyliin "kaikki blondit on älyvapaita".

        Niin, että seuraavan kerran kun aiotte soveltaa jotain blondivitsiä johonkuhun blondiin, niin miettikää, onko se loukkaava (!! siis loukkaava, sillä sellaisiakin olen täältä lukenut) ennen kuin avaatte suunne, sillä jotkut loukkaantuvat pienestäkin, enkä usko että te sitä ainakkan läheistenne kohdalla tarkoititte...

        olet todellakin blondi.. sait mielestäsi älyllisen keskustelun blondivitseistä ja se vaatii jo suurinta tyhmyyttä. Ei silti yleistetä. Ei ne muut välttämättä ole yhtä tyhmiä...


      • blondi

        Vai että oot sitä mieltä blondeista.. Selitystä sille miks seksipommit on blondeja, en keksi.. mut tuskin se hiustenväriä katsoo, mitä päässä liikkuu..ehkä.. Mut osaa tummatkin olla semmosii..
        (kokemusta)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe