**tää nyt ei oo sit mikää vitsi**..
mut ois kiva tietää et mix blondeja pietään tyhminä ja kerrotaan kaikenmaailman vitsejä.. eikä vaik pruneteista..
**oon kyl itekki blondi.. ja vitsit on kyl hauskoja.. ** mut toi ei sit liittyny tähä!..
mix?
6
1182
Vastaukset
- blondi
no mä en ymmärrä, mix blondei aina morkataan..??
oon ite aito blondi ja saan kuulla hirmu usein kaiken maailman blondi vitsejä.. rupee pikkuhiljaa tympii kun aina kuuluu "blondi!" mut ihan miten vaa.. kyllähän niihin tietty tottuu ja ei pidä ottaa nii vakavasti..:)
ei kaikki blondit oo tyhmiä..itestäni en kyllä olis nii varma..;P - Janne
Yleensä kai pahimmat seksipommit ovat blondeja ja heidän päissään ei luulla olevan mitään muuta kuin seksiä ja siihen liittyviä asioita. Täten he ovat joidenkin mielestä tyhmiä ja typeriä!
- no..
nii.. no onnex se ei sentää piä paikkaansa.. :))
tai ainakaa kaikkienkohalla.. - blondi myös
Eli siis... Olen blondi.Pitkät, vaaleat, luonnonkiharat hiukset... Siniset silmät vielä puuttuis, niin ensivaikutelma ois täydellinen.
Teräksenharmaat silmät. Uskokaa tai älkää, niin monet "blondi huomauttelut" ovat tukahtuneet muninaksi, kun neiti blondi tuijottaa toista hetken ilmeettömästi silmiin.
Blondivitsit on vitseinä hauskoja, kunhan niitä ei nyt kohdista tiettyihin henkillöihin (ainakaan minuun) tai sitten yleistä, tyyliin "kaikki blondit on älyvapaita".
Niin, että seuraavan kerran kun aiotte soveltaa jotain blondivitsiä johonkuhun blondiin, niin miettikää, onko se loukkaava (!! siis loukkaava, sillä sellaisiakin olen täältä lukenut) ennen kuin avaatte suunne, sillä jotkut loukkaantuvat pienestäkin, enkä usko että te sitä ainakkan läheistenne kohdalla tarkoititte... - homopoika
blondi myös kirjoitti:
Eli siis... Olen blondi.Pitkät, vaaleat, luonnonkiharat hiukset... Siniset silmät vielä puuttuis, niin ensivaikutelma ois täydellinen.
Teräksenharmaat silmät. Uskokaa tai älkää, niin monet "blondi huomauttelut" ovat tukahtuneet muninaksi, kun neiti blondi tuijottaa toista hetken ilmeettömästi silmiin.
Blondivitsit on vitseinä hauskoja, kunhan niitä ei nyt kohdista tiettyihin henkillöihin (ainakaan minuun) tai sitten yleistä, tyyliin "kaikki blondit on älyvapaita".
Niin, että seuraavan kerran kun aiotte soveltaa jotain blondivitsiä johonkuhun blondiin, niin miettikää, onko se loukkaava (!! siis loukkaava, sillä sellaisiakin olen täältä lukenut) ennen kuin avaatte suunne, sillä jotkut loukkaantuvat pienestäkin, enkä usko että te sitä ainakkan läheistenne kohdalla tarkoititte...olet todellakin blondi.. sait mielestäsi älyllisen keskustelun blondivitseistä ja se vaatii jo suurinta tyhmyyttä. Ei silti yleistetä. Ei ne muut välttämättä ole yhtä tyhmiä...
- blondi
Vai että oot sitä mieltä blondeista.. Selitystä sille miks seksipommit on blondeja, en keksi.. mut tuskin se hiustenväriä katsoo, mitä päässä liikkuu..ehkä.. Mut osaa tummatkin olla semmosii..
(kokemusta)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1102473- 842161
- 561697
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai601673- 1551580
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461476Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1531470- 1151214
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket271197Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261186