BB on

perseestä

Kuka vitun järkijättö ilman elämää seuraa moista paskaa?Ex-stripparit ja bi-seksuaalit näyttää siellä munaa tai tissiä ja kansa on myyty, voi helvetti!Jos toi skeida on realityy, niin huoratkin oikeesti haluu vaan asiakkaitaan, ei rahaa.Niin joo...niitä saa oikeen äänestää ja - äänil ja rahat maikkarin kassaan.Itekkin voisin moista paskaa seurata lobotomia leikkauksen jälkeen kuolaten rinnuksilleni ja leikkien omalla paskallani!

17

649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perselapio

      Ei tollasta shittiä jaksa katsoa.Siis aivan älytöntä.ja se rahastus myös.

      • te oikein

        tiedätte millaista paskaa bb on, kun ETTE seuraa sitä???


      • mutta aatelkaa

        jos kaikki aattelis niinku te;D ei tääl ois mitää hupeja varmaankaa..te varmaa ootte semmosia arjesta ja työstä nauttivia ja ku pääsette töistä,katotte uutiset ja käytte kiltisti klo22 nukkumaa..ja aamulla taas sama oravanpyörä,ilman sirkushuveja...hei avatkaa silmät jo..jokainen kattoo sitä,mikä sattuu itteää kiinnostamaa..jos ette oo sattunu tajuumaa vielä..ja rahoilla mä teen,mitä mua huvittaa.You no..herätys punaniskat;DD


      • papukaijas
        mutta aatelkaa kirjoitti:

        jos kaikki aattelis niinku te;D ei tääl ois mitää hupeja varmaankaa..te varmaa ootte semmosia arjesta ja työstä nauttivia ja ku pääsette töistä,katotte uutiset ja käytte kiltisti klo22 nukkumaa..ja aamulla taas sama oravanpyörä,ilman sirkushuveja...hei avatkaa silmät jo..jokainen kattoo sitä,mikä sattuu itteää kiinnostamaa..jos ette oo sattunu tajuumaa vielä..ja rahoilla mä teen,mitä mua huvittaa.You no..herätys punaniskat;DD

        Jos sun sirkushuvis on BB niin kehottaisin menemään mitä pikemmiten lääkäriin. Kuitenkin ennen sitä voisit edes opetella kijoittamaan suomen kieltä jotenkin tyydyttävästi. Olet varmasti vähä-älyinen! Toivon kaikkea parasta sinulle....


      • pitäskö
        papukaijas kirjoitti:

        Jos sun sirkushuvis on BB niin kehottaisin menemään mitä pikemmiten lääkäriin. Kuitenkin ennen sitä voisit edes opetella kijoittamaan suomen kieltä jotenkin tyydyttävästi. Olet varmasti vähä-älyinen! Toivon kaikkea parasta sinulle....

        oikee ottaa sivistyneesti..no en taia jaksaa.Ja et tainnu lukee kunnolla,eli JOKAINEN KATTOO TELKASTA SITÄ,MIKÄ SATTUU KIINNOSTAMAA.no nyt varmaa jo huomasit,ku niin viisaski oot;D ja lääkärii ei varmaa minkää BB:n takii kannata mennä,vai mitä;D jos mä oon vähä-älynen,niinku kehuit,ni sä oot Putkinäkönen ja omaa napaas tuijottava kaurahattu.PS kuuntele se Irwinin kaurahattu biisi..se kertoo susta;D


      • vai pitäis
        papukaijas kirjoitti:

        Jos sun sirkushuvis on BB niin kehottaisin menemään mitä pikemmiten lääkäriin. Kuitenkin ennen sitä voisit edes opetella kijoittamaan suomen kieltä jotenkin tyydyttävästi. Olet varmasti vähä-älyinen! Toivon kaikkea parasta sinulle....

        opetella KIJOITTAMAAN..en tiiä mitä se tarkottaa,vai tarkotitko KIRJOITTAMAAN..:DDD


      • jo aikaisemmin
        mutta aatelkaa kirjoitti:

        jos kaikki aattelis niinku te;D ei tääl ois mitää hupeja varmaankaa..te varmaa ootte semmosia arjesta ja työstä nauttivia ja ku pääsette töistä,katotte uutiset ja käytte kiltisti klo22 nukkumaa..ja aamulla taas sama oravanpyörä,ilman sirkushuveja...hei avatkaa silmät jo..jokainen kattoo sitä,mikä sattuu itteää kiinnostamaa..jos ette oo sattunu tajuumaa vielä..ja rahoilla mä teen,mitä mua huvittaa.You no..herätys punaniskat;DD

        viittasin lobotomiapotilaisiin heitä yhtään halveksumatta, niin bb seuraajat ovat aivan omaa luokkaansa, jotka ei ymmärrä, että ihmisillä on oma elämä jokaisella, jopa teilläkin. ja me työssä käyvät veronmaksajat haluaisimme katsoa muutakin kun bb paskaa parhaaseen katseluaikaan.Jos välttämättä haluat rahasi sijoittaa paskaan niin siitä vaan.


      • sullekkaan
        papukaijas kirjoitti:

        Jos sun sirkushuvis on BB niin kehottaisin menemään mitä pikemmiten lääkäriin. Kuitenkin ennen sitä voisit edes opetella kijoittamaan suomen kieltä jotenkin tyydyttävästi. Olet varmasti vähä-älyinen! Toivon kaikkea parasta sinulle....

        pahitteeksi pari äidinkielen kertausta!Ei kijoittamaan vaan KIRJOITTAMAAN.Sitä paitsi Suomenkieli on yhdyssana, joten taitaa itselläsi olla koulut kesken!Se muuten kirjoitetaan isolla, meinaan Suomenkieli.


      • voi sun...
        jo aikaisemmin kirjoitti:

        viittasin lobotomiapotilaisiin heitä yhtään halveksumatta, niin bb seuraajat ovat aivan omaa luokkaansa, jotka ei ymmärrä, että ihmisillä on oma elämä jokaisella, jopa teilläkin. ja me työssä käyvät veronmaksajat haluaisimme katsoa muutakin kun bb paskaa parhaaseen katseluaikaan.Jos välttämättä haluat rahasi sijoittaa paskaan niin siitä vaan.

        elämä olla tunnista kiinni;DDOnks se yhestä tunnista kiinni??ja subilta tulee vielä.. ja monta muuta kanavaa,mistä ei tuu BB:tä..mitähä tärkeetä subilta tulis,jos ei tulis BB:tä klo 22 :D Varmaa jotai tosi tärkeetä,tai hupaa ohjelmaa;DDÄäh,olkoo,ei jaksa vääntää:DD koita jaksaa.:)))


      • mun vaakakupissa
        sullekkaan kirjoitti:

        pahitteeksi pari äidinkielen kertausta!Ei kijoittamaan vaan KIRJOITTAMAAN.Sitä paitsi Suomenkieli on yhdyssana, joten taitaa itselläsi olla koulut kesken!Se muuten kirjoitetaan isolla, meinaan Suomenkieli.

        kirjotettii se isolla tai ei..ja on se yhdys sana tai ei..älä viitti oikeesti takertua pikkuasioihin,jookosta..se kyllä paljastaa aika paljon susta.jos noin pienii asioihin alat takertumaa..pröööt..ohops..pierasin,ku aattelin tätä turhamaista viestittelyä sun kanssa.


      • papukaijas
        sullekkaan kirjoitti:

        pahitteeksi pari äidinkielen kertausta!Ei kijoittamaan vaan KIRJOITTAMAAN.Sitä paitsi Suomenkieli on yhdyssana, joten taitaa itselläsi olla koulut kesken!Se muuten kirjoitetaan isolla, meinaan Suomenkieli.

        Pisteet sulle; kirjoittamaan joo ja suomenkieli on yhdyssana juu, mutta kirjoita se suomenkieli pienellä... :D


    • toisella planeetalla?

      elämä on sellaista ja BB-ssä on otos ihan tavallisistä ihmisistä tässä maassa

    • ois moista

      leikkausta jo suoritettu??? At least could have fooled me;)

    • minäkinköinoonbb:tä

      Hyvä kerranki löytyy joku joka ei tykkää BB:stä. Minäkään en erikoisemmin oo ihastunu moiseen ohjelmaan. Varsinkaan sitä en ymmärrä ku siä pitää olla kännissä koko ajan. Eikö voitas muuttaa sääntöjä niin että se olis pakko raittiina olemista sen aikaa kun on BB:ssä. Olis meinaan hyvää esimerkkiä nuorille. Sillai sais BB kin varmaan vanhempiaki katsojia ja olishan se todentuntusempaa. Kirjottaa yks 22v joka ei ymmärrä moista sekoilua :

    • ASDASD...

      Siis täyttä paskaa miten ihmiset voi kattoo tommosta ja sit ku ne mainoksetki tuli niin nekin oli vaan niin paskoja et niit ei viitti ees kattoo... muutenki paska ohjelma niin vitusta kattoo jtn vitun runkkareita siellä vitun huushollissa saatana ...
      BB ON PASKA

    • Anonyymi

      Ohjelman siitrtysessä neloselle ohlema on mtv:n ajoista kyllä hieman muuttunut. Enää ei näytetä mitään suihkuja eikä mitään valtavia määriä alkoholia ole enää tarjolla.

      Myös äänestäminen on muuttunut. Nykyään meno on se, että kaikki naiset pihalle talosta eli ihan naisten ohjelma näköjään. Tai ainakin naiset selkeesti äänestää. Mihet eivät ehkä vaan laita siihen rajoja. Tai ainakaan minä en laita on sille parempaakin käyttöa.

    • Anonyymi

      Suurinta melua täällä pitää ihmiset "jotka eivät katso BB;tä."
      Aika outoa! Miten he aina tietävät paremmin mitä ohjelma sisältää kuin ne jotka sitä katsovat.
      Yleensäkin miksi seuraa ja kirjoittelee täällä jossa puhutaan juurikin kyseisestä ohjelmasta.
      Jos tuntuu päässä puristavan kyseinen ohjelma mitä ei edes seuraa niin....
      kyllähän lähes jokaisen pitäisi tietää minne ottaa yhteyttä. Ellei tiedä niin voisi kysyä itseään fiksummilta ihmisiltä neuvoa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe