Koetas joskus junamatkaa Peking - Shanghai. Tuskin saat istumapaikkaa. Kestää 12 tuntia.
Tungos mahtava. Väkeä tungetaan ikkunoistakin sisään.
Vessa on ekaluokassakin ilman pyttyä, vain reikä lattiassa.
Junamatka
4
1062
Vastaukset
- Kiinassa
En epäile kokemustasi Kiinan junamatkasta, mutta etukäteen varattuna voit matkustaa mukavasti soft sleeper 4 hengen makuuhytissä. Itse olen matkustanut junalla Kiinassa:
Shanghai-Beijing
Beijing-Xian
Shanghai-Hongkong
Beijing-Tianjin-Beijing- Elisama
Tiedän nuo vaihtoehdot. Tarkoitin lähinnä elämyksellisyyttä. Jos olet koskaan noin mennyt niin olisit kokenut aikamoisen elämyksen. Kuitenkin aika moni siellä kävijä hakee juuri elämyksiä.
- Junat
Elisama kirjoitti:
Tiedän nuo vaihtoehdot. Tarkoitin lähinnä elämyksellisyyttä. Jos olet koskaan noin mennyt niin olisit kokenut aikamoisen elämyksen. Kuitenkin aika moni siellä kävijä hakee juuri elämyksiä.
Kyl siin on elämys mun mielestä kaukana, jos joutuu seisomaan 12 tunnin junamatkan. Olin hieman vastaavassa tilanteessa Peking-Tianjin junassa. Puolet matkasta, reilu tunti jouduttiin seisomaan huonosti ilmastoidun junan käytävällä. Ei silti, suunnitelmissa on kyllä lisää junamatkailua Kiinassa, esim Peking-Lhasa kiinostaa. Unohdin mainita vielä yhden junamatkani Kiinassa: Shanghai-Hangzhou.
- Carlos
Olen matkustanut kaksi kertaa Nanningista Guongzhouhun, yöjunalla. Ensimmäisellä kerralla saimme helposti liput pehmeille vuoteille makuuvaunuun. Toisella kerralla vain koville vuoteille, koska koulut olivat jo alkaneet. Junassa saimme vaihdettua pehmeisiin, koska ne hytit eivät täyttyneet. En tosin vieläkään tiedä, miksi emme saaneet pehmeitä paikkoja etukäteen, ehkä ne oli henkisesti varattu opiskelijoille.?
Junassa kaikki oli järjestyksessä, mutta asemilla olikin jo sitten eri juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1592960- 502258
- 2352203
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes2472016Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva261720Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve451511Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä831470- 1331254
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo3171070Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli65915