Koetas joskus junamatkaa Peking - Shanghai. Tuskin saat istumapaikkaa. Kestää 12 tuntia.
Tungos mahtava. Väkeä tungetaan ikkunoistakin sisään.
Vessa on ekaluokassakin ilman pyttyä, vain reikä lattiassa.
Junamatka
4
1028
Vastaukset
- Kiinassa
En epäile kokemustasi Kiinan junamatkasta, mutta etukäteen varattuna voit matkustaa mukavasti soft sleeper 4 hengen makuuhytissä. Itse olen matkustanut junalla Kiinassa:
Shanghai-Beijing
Beijing-Xian
Shanghai-Hongkong
Beijing-Tianjin-Beijing- Elisama
Tiedän nuo vaihtoehdot. Tarkoitin lähinnä elämyksellisyyttä. Jos olet koskaan noin mennyt niin olisit kokenut aikamoisen elämyksen. Kuitenkin aika moni siellä kävijä hakee juuri elämyksiä.
- Junat
Elisama kirjoitti:
Tiedän nuo vaihtoehdot. Tarkoitin lähinnä elämyksellisyyttä. Jos olet koskaan noin mennyt niin olisit kokenut aikamoisen elämyksen. Kuitenkin aika moni siellä kävijä hakee juuri elämyksiä.
Kyl siin on elämys mun mielestä kaukana, jos joutuu seisomaan 12 tunnin junamatkan. Olin hieman vastaavassa tilanteessa Peking-Tianjin junassa. Puolet matkasta, reilu tunti jouduttiin seisomaan huonosti ilmastoidun junan käytävällä. Ei silti, suunnitelmissa on kyllä lisää junamatkailua Kiinassa, esim Peking-Lhasa kiinostaa. Unohdin mainita vielä yhden junamatkani Kiinassa: Shanghai-Hangzhou.
- Carlos
Olen matkustanut kaksi kertaa Nanningista Guongzhouhun, yöjunalla. Ensimmäisellä kerralla saimme helposti liput pehmeille vuoteille makuuvaunuun. Toisella kerralla vain koville vuoteille, koska koulut olivat jo alkaneet. Junassa saimme vaihdettua pehmeisiin, koska ne hytit eivät täyttyneet. En tosin vieläkään tiedä, miksi emme saaneet pehmeitä paikkoja etukäteen, ehkä ne oli henkisesti varattu opiskelijoille.?
Junassa kaikki oli järjestyksessä, mutta asemilla olikin jo sitten eri juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974