En tiedä mitä mieltä ylläpito ja muut keskustelijat ovat pienestä keräys kirjoituksestani. Olen 24 vuotiaana loukkaantunut ja jouduin pyörä tuoliin. Nyt vanha tuolini on käynyt huonoksi ja aiheuttaa mm painehaavoja jalkoihini. Eräs yhdistys on nyt sitten päättänyt ruveta keräämään minulle varoja uutta tuolia varten. Käykäähän tutustumassa keräys sivuihin osoitteessa http://www.majakat.com/kerays.htm jos vaikka tuntuisi siltä että haluaisit ottaa osaa tai muuten vaan tukea asiaa. Anteeksi se että kirjoitus meinaa mennä ehkä hiukan liikaa mainostukseksi, mutta jotain on tehtävä kun hätä on suuri. Oma eläkkeeni ei riitä koko tuolin hankintaan, ja kunta ei tuolia ole luvannut hommata, joten siksi vetoankin ja pyydän apua kaikilta mahdollisilta tahoilta.
Tero
Onnettomuuteni
4
2208
Vastaukset
- Vihainen
Hei
Olisit hiuan kertonut onnettomuudesta!!!
Jos olet ollut rattijuoppo. minulta ei riitä sinulle minkäänlaista sympatiaa.- Tetra
Vai olet niin vihainen, ettei sinulta riitä sympatiaa, katsos kun sinun sympatiaa ei kukaan kaipaa, toivon ja lähetän sinulle oikein huonoa tuuria elämässä, huomaat sen alkavan huomenna, nyt sinulla alkaa menemään tosi huonosti, olen pahoillani, että aiheutin sinulle huonon tuurin, mutta minulta ei heru sinulle sympatiaa, kärsimys alkakoon...
- vihaiselle
Harjoitteleppa annetun linkin käyttöä, ennenkuin moitit kertomuksen puutteesta!
- Dilaila
Siis pakkohan sun on saada rahoittaja uuden tuolin hankintaan. Oman kunnan terveyskeskuksen kautta, tai vakuutus yhtiön kautta jos siihen kuulut. Terveyskeskuksen kautta joudut hommaamaan lääkärin lausunnon ja jumpparin ja mikäli sinulla on ollut kirurkin apua tarvitsevia painehaavoja niin siltä leikkaavalta lääkäriltä saat varmasti lapun joka puoltaa sitä että saat uuden tuolin. Itse niitä ei tarvitse missään nimessä mennä ostamaan. Tiedän kokemuksesta kun itse käytän pyörätuolia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442