Minä ja maikka

Neiti

Saa kommentoida:

Iistuin matikan tunnilla kyllästyneenä ja ärsyyntyneenä. Ope oli juuri antanut minulle aimo läksytyksen monista poissaoloistani ja tekmättömistä kotitehtävistä. Olin kuulemma laiska ja huolimaton ja ehdot olisivat melko varmasti tulossa. Kirosin mielessäni opettajaamme, ylipainoista partasuuta, jonka mieleen ei luultavasti mahtunut muuta kuin numeroita. Ilmeisesti maikka huomasi tuijotukseni, koska hän komensi minut jäämään tunnin jälkeen keskustelemaan asiasta. -Tämäkin vielä, huokasin.

Tunti päättyi vihdoin ja muut oppilaat lähtivät ulos luokasta. Opettaja sulki oven ja mittaili minua röyhkeästi ja ahneesti päästä varpaisiin. -Kyllähän sinä tiedät, miten tuon näköinen tyttö voi parantaa arvosanojaan, hän vihdoin tokaisi. Tyrmistyin: tuo keski-ikäinen paksukainenhan yritti käyttää hyväkseen nuorta tyttöä! En kuitenkaan ehtinyt sanoa mitään, kun opettaja tuli jo taakseni ja alkoi hieroa takamustani. -Turha leikkiä viatonta, kun housutkin on niin kireät, että alushousut ei meinaa mahtua väliin, hän kähisi korvaani.

Vaikka tilanne kieltämättä oli erikoinen ja omituinen, aloin kiihottua. Työnsin takamustani opettajaa vasten ja hän hieraisi minua myös farkkujeni etupuolelta. Tartuin lujemmalla otteella pulpetin reunaan ja levitin jalkojani Opettaja avasi farkkujeni vetskarin ja hieroi stringieni pehmeää etumusta. sitten hän työnsi kätensä sisälle pikkuhousuihini ja voihkaisin hänen tavoittaessa sormellaan klitorikseni. Opettaja siveli märkää vakoani, huohotti kuuluvasti korvaani ja kiskoi samalla puseroani ylemmäs. Toisella kädellään hän sitten puristeli turvonneita rintojani kaivaen ne esiin liiveistäni.

-Riisu housusi, hän määräsi. Minä laskin housuni ja jätin vain puseron ylleni. Opettaja avasi omien housujensa vetoketjun ja veti komeana jököttävän peniksensä esiin. Hän alkoi hyväillä itseään - veteli suurta kalua kädessään edestakaisin. Tuijotin hänen kullinsa punertavaa päätä ja tunsin, kuinka kosteus valui reisilleni.

Opettaja komensi minut pyllistämään ja tein niin. Luulin hänen työntyvän sisääni heti, mutta hän käskikin minun näyttää, kuinka runkkaan tiukkaa pilluani sormillani. Hieroin märkää tussuani ja voihkin. Mahla valui sormilleni. Sitten opettaja halusi katsella itsetyydytystäni myös edestä päin, joten käännyin ja jatkoin ihanaa sivelyäni. Levitin jalkani ja raotin maikalleni turvonneita häpyhuuliani. Hän katseli suu raollaan ja runkkasi itseään samalla.

Aikansa katseltuaan hän polvistui eteeni ja alkoi nuolla tussuani. Hän nuoli innokkaasti ja sanoi, ettei ollutkaan aikoihin saanut näin nuorta tavaraa. Hän työnteli sormeaan vakooni saaden minut huokailemaan. Kiemurtelin nautinnosta, mutta juuri kun olin laukeamassa, hän lopetti ja nousi ylös.

-Oletko tälläistä saanut maistaakaan, hän kysyi ja osoitti jäykkää kaluaan. -Nyt saat. Opettaja pyysi minua pyllistämään uudestaan pulpettia vasten. Vihdoin tunsin kuinka hänen suonikas kullinsa työntyi tiukkaan pilluuni. Olin uskomattoman kiihottunut ja ynähtelin opettajan liu'uttaessa patukkaansa rakoseeni. -Mitä sinä haluatkaan? opettaja kysyi ja veti kullinsa ulos. -Nussi mua, työnnä syvälle, minä voihkin. -Työnnä pliis sitä kullia nyt syvälle, jatkoin. -Minne tätä pitikään työntää? opettaja kysyi kiusoitellen ja otti kullinsa käteensä. Hän hieroi terskaa ja veteli esinahkaa toisella kädellään. Pelkäsin hänen laukeavan ja hermostuin. -Mun pilluun, työnnä nyt se mun pilluun, tänne, tiuskaisin ja työnsin sormeni vakooni. -Tiesinhän minä, millainen märkä pikkupillu sinä olet. Sinä tarvitset aikuisen miehen panoa etkä mitään teinipoikien tökkimistä, kunnon kullia sinä tarvitset, opettaja huohotti ja työnsi kullinsa syvälle tussuuni. Hän työnteli voimakkaasti syvälle, pohjaan asti ja minä työnsin takapuoltani työntöjä vasten. Olin sulaa arvaamattomasti tulleesta nautinnosta ja aloin hieroa toisella kädelläni klitoristani. Tiesin, mistä koskea ja miten ja laukesin muutaman rajun työnnön jälkeen. Opettaja tunsi pilluni sykinnän ja tuli heti perääni raskaasti huohottaen.

Maikka veti peniksensä ulos ja samalla kello soitti seuraavalle oppitunnille. Minä puin nopeasti housut jalkaani, suorin hiuksiani ja livahdin ovesta. Menin ruotsin tunnille miettien hymyssäsuin äskeistä kokemustani. Ruotsikaan ei ole lempiaineitani, mutta siinä meillä onkin opettajana varsin hyvännäköinen kolmekymppinen adonis. Kesken tunnin huomasin katselevani häntä mietteliäänä. Ruotsistakaan ei ollut tulossa kovin hyvä arvosana. Suupieleni kaartuivat hymyyn...

5

8006

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enkun maikka

      ...tulet sitten petraamaan enkun arvosanaa. Ja otat äitisikin mukaan.

    • sussu

      Hyvä tarina.Kerroppas sitten miten siellä ruotsin tunnilla kävi? ;)

    • tytsy vaa....

      Tota... sanon nyt suoraa et kopioiminen on perseest.. oon meinaa tän kyseisen tarinan luken ehkä noin 6 vuotta vanhast regina lehdest naisten unelmii novelli sivul että silleen...
      Kannattaa oikeest miettii mitä kirjottaa, koska vaikka se on niin vanha lehti ni kyl jotkuu lukee niitäkii....

      • Minä

        Mä huomasin kans saman asian,koska oon tämän lukenut aijemmi reginasta. Kopiointi on peestä! Joo mut onhan toisaalta kivaa että nyt tuon voi lukee useampi ihminen,mut olsit voinu lisätä novelliisi että se on kopsattu reginasta!


    • tytsy vaa

      Mut tarina on hyvä... et siin ei mitään.. on se tietyst kiva et muutki pääsee tän lukemaa:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe