Onko kukaan ollu Aditrolla töissä? Millaiset työkaverit/työilmapiiri? Maksetaanko palkka ajallaan ym. tietoa
kiitosss
ADITRO- työpaikkana
38
49214
Vastaukset
- juupeli.
Riippuu missä yksikössä on. Pasilassa on mukava tiimi ja työ on ihan ok. Olen vuokran kautta, joten palkka on aina tullut ajallaan. En tiedä Aditron omasta palkanmaksusta.
- ¤¤Mie¤¤
Olin töissä siellä silloin kun nimi oli eri, mutta sama paikkahan se on nimenmuutoksesta huolimatta.
Tietty varmaan väki on vähän muuttunut, mutta ihan ok paikka oli, palkka tuli ajallaan ja työtilat oli ihan ok.
Koska se on call center, on työ tietty varmaan välillä aika hektistä.
Pasilassa olin itsekin.
- malt07
Mitä palveluneuvojan työ sisältää Aditrossa? Onko ok? Miten joustavat työajat?
- aditron tyttö
Ihan mukava työpaikka, mukavia ja monenlaisia työkavereita ja monipuolisia asiakkaita. Riippuu työtehtävästä, mutta itse olen ainakin viihtynyt todella hyvin. Palkka tietysti on aina henkilökohtaista neuvottelua paikassa kuin paikassa, mutta Aditrolla ihan kilpailukykyinen palkka ja ajallaan on maksettu, kuten myös matkalaskut, päivärahat yms.
- AHE
Tosi jees!
Luotettava työnantaja ja esimiehet mahtavia tyyppejä. Suosittelen! - ooooo
AHE kirjoitti:
Tosi jees!
Luotettava työnantaja ja esimiehet mahtavia tyyppejä. Suosittelen!uutisista päätellen tosi jees, rikkurit ja kaikki < Onko johdolta kadonnut realismi?
- Ehdottmasti
ooooo kirjoitti:
uutisista päätellen tosi jees, rikkurit ja kaikki < Onko johdolta kadonnut realismi?
Aditro on tosi nolo firma. Pamin tessin avulla koittavat teettää ihmisillä töitä ilmaiseksi. Jos 1000e / kk vakiduunista on tarpeeksi niin onnea matkaan. Itse menisin ja pyyhkisin moisella sopimuksella persettä. Eihän tonnilla edes elä kunnolla.
- aditron palveluneuvoja Hkistä
Ehdottmasti kirjoitti:
Aditro on tosi nolo firma. Pamin tessin avulla koittavat teettää ihmisillä töitä ilmaiseksi. Jos 1000e / kk vakiduunista on tarpeeksi niin onnea matkaan. Itse menisin ja pyyhkisin moisella sopimuksella persettä. Eihän tonnilla edes elä kunnolla.
Nuo summat joita Tu heittelee ovat ihan hölynpölyä, ei kenelläkään meillä ole tuntipalkka 7 e tai kkpalkka kokoaikaisesta työstä 1000 €.
Toki ymmärrän että Kouvolan ja Taivalkosken ihmiset kokevat DNA:n heidät hylänneen mutta toivottavasti sielläkin järkevät ihmiset uskaltaisivat ajatella itse.
Mutta varmaan pienellä paikkakunnalla on aika hankalaa taistella painostusta vastaan.
Tsemppiä niille jotka olisivat mieluiten jo töissä! Laittomalla lakolla on harvoin hyvät lopputokset. - Sua vaan
aditron palveluneuvoja Hkistä kirjoitti:
Nuo summat joita Tu heittelee ovat ihan hölynpölyä, ei kenelläkään meillä ole tuntipalkka 7 e tai kkpalkka kokoaikaisesta työstä 1000 €.
Toki ymmärrän että Kouvolan ja Taivalkosken ihmiset kokevat DNA:n heidät hylänneen mutta toivottavasti sielläkin järkevät ihmiset uskaltaisivat ajatella itse.
Mutta varmaan pienellä paikkakunnalla on aika hankalaa taistella painostusta vastaan.
Tsemppiä niille jotka olisivat mieluiten jo töissä! Laittomalla lakolla on harvoin hyvät lopputokset.Ettei sua vaan nakertais se että oot pamin tessillä :D tyyliin kun en minä saa TU:n etuja, niin ei muutkaan. Ja mistä tiedät tahtooko noi ihmiset duuniin? Oletko kysynyt sitä heiltä. Sitäpaitsi se lakko ei ole laiton, jos oikein olen lehtien kirjoituksia ymmärätänyt.
- ouvola
Sua vaan kirjoitti:
Ettei sua vaan nakertais se että oot pamin tessillä :D tyyliin kun en minä saa TU:n etuja, niin ei muutkaan. Ja mistä tiedät tahtooko noi ihmiset duuniin? Oletko kysynyt sitä heiltä. Sitäpaitsi se lakko ei ole laiton, jos oikein olen lehtien kirjoituksia ymmärätänyt.
Jos uskot, että kaikki lehdissä kirjoitettu on totta, olet todella naivi. Ajatelkaa kouvolalaiset itse, älkää alistuko TU:n toimitsijoiden painostuksen alla. Jokaiselle työ on tärkeä ja hyvät saavat hyvää palkkaa.
- Tuikku~
ouvola kirjoitti:
Jos uskot, että kaikki lehdissä kirjoitettu on totta, olet todella naivi. Ajatelkaa kouvolalaiset itse, älkää alistuko TU:n toimitsijoiden painostuksen alla. Jokaiselle työ on tärkeä ja hyvät saavat hyvää palkkaa.
Hyvä olisi TA:n ymmärtää, ettei työntekijän etuja aja Suomessa kukaan muu kuin työntekijä itte tukenaan liitto. Kaikenlaista pelotelua, uhkailua ja kiristystä kuulleena, sanoisin, että kannattasi puhua aina ja oikeista asioista, eikä juttua epäolennaisuuksiin. Lakko on lakko ja työntekijän ainoa tapa taistella TA:n mielivaltaa vastaan. Eikös se oo kivaa kun kaikki työntekijät saa samasta työstä saman palkan?
- -weritas-
aditron palveluneuvoja Hkistä kirjoitti:
Tsemppiä niille jotka olisivat mieluiten jo töissä! Laittomalla lakolla on harvoin hyvät lopputokset.Totta kai TU vähän lehdistössä liioittelee, mutta fakta kyllä on, että PAMin ja TU:n työehtosopimusten erot ovat niin merkittävät, että sympatiania ovat ehdottomasti ex-dnalaisten puolella.
LINKKI PAMIN TES: http://www.ek.fi/extranet/erityispalvelujen_tyonantajaliitto/2007_06_20_PuhpalvTes_07_-_09_allekirjoitettu.pdf
LINKKI TU:N TES:
http://www.tikli.fi/Tietoliikenneth05-07.pdf
Ken ei vaivaudu lukemaan, niin tässä eräitä eroja:
-Suurjuhlapyhä käsitettä PAM ei tunne
-Iltalisä on PAMille samoin ihan tuntematon käsite vuorotyössä
-Palkallinen äitiysvapaa, TU:n TES 3 kk, PAMilla lain mukaan.
-Maksimi työaika PAM 10h ja TU 8h, kyseessä siis puhetyö kaiketi =)
-3-6 h työpäivä PAMilla 1 kahvitauko ja yli 6 h 2 taukoa. Ruokatauko vasta yli 7h päivissä. TU 8h töitä, joissa mukana 0,5h ruokatauko 2 kahvitaukoa.
-Maksimi ylityökorvaus 50% PAM ja TU 100%.
Ymmärtänet nyt siis hyvin kun kertomasi mukaan Aditrolla työskentelet, miksi dnalaiset ovat lakossa. No seuraavaksi varmaan kuitenkin sanot, että onhan Aditro luvannut korvata nämä eroavaisuudet vanhoille dnan työntekijöille, mutta se ei koske uusia. Eli jos sinä tulet myöhemmin hoitamaan dnan aspaa, sinua ei nuo edut koske lainkaan.
Joten dnalaiset jatkakoon lakkoaan minun puolesta. - lakossa, pakotettuna
-weritas- kirjoitti:
Totta kai TU vähän lehdistössä liioittelee, mutta fakta kyllä on, että PAMin ja TU:n työehtosopimusten erot ovat niin merkittävät, että sympatiania ovat ehdottomasti ex-dnalaisten puolella.
LINKKI PAMIN TES: http://www.ek.fi/extranet/erityispalvelujen_tyonantajaliitto/2007_06_20_PuhpalvTes_07_-_09_allekirjoitettu.pdf
LINKKI TU:N TES:
http://www.tikli.fi/Tietoliikenneth05-07.pdf
Ken ei vaivaudu lukemaan, niin tässä eräitä eroja:
-Suurjuhlapyhä käsitettä PAM ei tunne
-Iltalisä on PAMille samoin ihan tuntematon käsite vuorotyössä
-Palkallinen äitiysvapaa, TU:n TES 3 kk, PAMilla lain mukaan.
-Maksimi työaika PAM 10h ja TU 8h, kyseessä siis puhetyö kaiketi =)
-3-6 h työpäivä PAMilla 1 kahvitauko ja yli 6 h 2 taukoa. Ruokatauko vasta yli 7h päivissä. TU 8h töitä, joissa mukana 0,5h ruokatauko 2 kahvitaukoa.
-Maksimi ylityökorvaus 50% PAM ja TU 100%.
Ymmärtänet nyt siis hyvin kun kertomasi mukaan Aditrolla työskentelet, miksi dnalaiset ovat lakossa. No seuraavaksi varmaan kuitenkin sanot, että onhan Aditro luvannut korvata nämä eroavaisuudet vanhoille dnan työntekijöille, mutta se ei koske uusia. Eli jos sinä tulet myöhemmin hoitamaan dnan aspaa, sinua ei nuo edut koske lainkaan.
Joten dnalaiset jatkakoon lakkoaan minun puolesta.Tilanne on aika ikävä.
En haluaisi olla lakossa kuten ei myöskään muutama työtoverini.
Painostus on kamalaa, tekstarit joita luottamusmiehiltä ja TU:sta saamme ovat inhottavia.
TU kieltää edes vastaamasta työnantajan ihan asiallisiin yhteydenottoihin ja uhoaa järjettömyyksiä.
Kyllä meistä moni tajuaa että kyse on kuitenkin vain TU:n intresseistä, ei meistä.
Ja kyllä,tämä lakko on laiton. - -weritas-
lakossa, pakotettuna kirjoitti:
Tilanne on aika ikävä.
En haluaisi olla lakossa kuten ei myöskään muutama työtoverini.
Painostus on kamalaa, tekstarit joita luottamusmiehiltä ja TU:sta saamme ovat inhottavia.
TU kieltää edes vastaamasta työnantajan ihan asiallisiin yhteydenottoihin ja uhoaa järjettömyyksiä.
Kyllä meistä moni tajuaa että kyse on kuitenkin vain TU:n intresseistä, ei meistä.
Ja kyllä,tämä lakko on laiton.Kukaan ei pakota olemaan lakossa, joten voit aina palata takaisin töihin. Se että avaudut jollain keskustelupalstalla ennemmin kuin kertoisit tunnoistasi suoraan liitolle tai luottamusmiehellesi, kertoo minun mielestäni sinusta paljon.
Sitä paitsi sikäli kun aikoinani itse olin vastaavassa tilanteessa, työnantajaltani saamani viestit olivat kaikkea muuta kuin asiallisia. Ensin oli maarittelua, sitten lisää maarittelua ja lopuksi alkoi uhkailu ja kiristys.
Ja jos kerran olet järkevä ihminen, niin kyllä varmasti ymmärrät, että totta kai kyse on myös TU:n intresseistä. Eihän se halua menettää jäseniään, niin kuin ei mikään ammattiliitto tahdo tehdä. Mutta kyllä sinunkin täytyy ymmärtää, että TES on viime kädessä ainoa asia mitä työnantajan tulee noudattaa. Kaikki ylimääräiset lupaukset TES:in päälle ovat yhtä äkkiä poistettavissa kun ovat luvattavassakin.
Ja lakon laittomuus on vain termi, ei mitään muuta. Lakko on "laiton" kun se on aloitettu TES:in voimassa ollessa ja siinä ei ole noudatettu 2 viikon ilmoitusaikaa, mutta oman kokemuksen mukaan työnantajan tapana on mainostaa lakkoja aina laittomina. Ja ethän sinä vastuuta laittomasta lakosta kanna, vain ammattiliittosi, joka lakon määräsi. Joten kun työnantajasi todennäköisesti uhkaa irtisanomisella perusteettoman poissaolon takia, unohda koko homma. Suomessa ei voi työntekijää irtisanoa laillisesti, jos hän on osallistunut ammattiliittonsa määräämään lakkoon. Tai jos irtisanotaan, niin käräjillä tavataan.
Nimimerkillä: KOKEMUSTA ON! - Duunari74
-weritas- kirjoitti:
Kukaan ei pakota olemaan lakossa, joten voit aina palata takaisin töihin. Se että avaudut jollain keskustelupalstalla ennemmin kuin kertoisit tunnoistasi suoraan liitolle tai luottamusmiehellesi, kertoo minun mielestäni sinusta paljon.
Sitä paitsi sikäli kun aikoinani itse olin vastaavassa tilanteessa, työnantajaltani saamani viestit olivat kaikkea muuta kuin asiallisia. Ensin oli maarittelua, sitten lisää maarittelua ja lopuksi alkoi uhkailu ja kiristys.
Ja jos kerran olet järkevä ihminen, niin kyllä varmasti ymmärrät, että totta kai kyse on myös TU:n intresseistä. Eihän se halua menettää jäseniään, niin kuin ei mikään ammattiliitto tahdo tehdä. Mutta kyllä sinunkin täytyy ymmärtää, että TES on viime kädessä ainoa asia mitä työnantajan tulee noudattaa. Kaikki ylimääräiset lupaukset TES:in päälle ovat yhtä äkkiä poistettavissa kun ovat luvattavassakin.
Ja lakon laittomuus on vain termi, ei mitään muuta. Lakko on "laiton" kun se on aloitettu TES:in voimassa ollessa ja siinä ei ole noudatettu 2 viikon ilmoitusaikaa, mutta oman kokemuksen mukaan työnantajan tapana on mainostaa lakkoja aina laittomina. Ja ethän sinä vastuuta laittomasta lakosta kanna, vain ammattiliittosi, joka lakon määräsi. Joten kun työnantajasi todennäköisesti uhkaa irtisanomisella perusteettoman poissaolon takia, unohda koko homma. Suomessa ei voi työntekijää irtisanoa laillisesti, jos hän on osallistunut ammattiliittonsa määräämään lakkoon. Tai jos irtisanotaan, niin käräjillä tavataan.
Nimimerkillä: KOKEMUSTA ON!Aditro on työpaikkana ollut viihtyisimmästä päästä, joissa urani aikana olen ollut. PAMin TES on pohjana, mutta edut paljon TESiä paremmat. Työnantaja järjestää jatkuvasti kaikkea mukavaa pientä.
Pikkuasiat kuten ilmainen lounas kerran kuussa, ilmaiset hedelmät, lounasedut, liikuntasetelit, ilmainen punttisali, joustavat työvuorot ym ym pientä yhdessä vaikuttaa ilmapiiriin positiivisesti. Palkkakin on aivan eri luokkaa kuin PAMin TESin suositukset!
Ihme mustamaalaamista ihmisiltä, jotka lukevat pelkästään lehtien mustamaalaamista.
Niin, näin ainakin Helsingissä. Uudet toimipaikat varmasti vielä etsimässä uomiaan.... - mukana kuvioissa
-weritas- kirjoitti:
Kukaan ei pakota olemaan lakossa, joten voit aina palata takaisin töihin. Se että avaudut jollain keskustelupalstalla ennemmin kuin kertoisit tunnoistasi suoraan liitolle tai luottamusmiehellesi, kertoo minun mielestäni sinusta paljon.
Nimimerkillä: KOKEMUSTA ON!Lakko on laiton kun kahden viikon ilmoitusaikaa ei noudateta. Tässä tapauksessa varoitus annettiin 24h ennen lakon alkamista.
- ei tod.
mukana kuvioissa kirjoitti:
Lakko on laiton kun kahden viikon ilmoitusaikaa ei noudateta. Tässä tapauksessa varoitus annettiin 24h ennen lakon alkamista.
En TODELLAKAAN olisi Aditrolla töissä jos olisi vaihtoehto, ja kenties kohta onkin, ja silloin goodbye aditro.
enkä kehu kys. firmaa kellekkään, päinvastoin. - joopajoo12
Ehdottmasti kirjoitti:
Hah, aika törkeetä valehtelua, kenelläkään ei ole 1000€/kk palkka Aditrolla. Korkeintaan osa-aikaisella opiskelijalla, joka ei tee täyttä päivää....
- aditron tyttö
Aditro on työpaikkana muutakin kuin asiakaspalvelua. Firmassa on useita eri liiketoimita-alueita.
- Inhonväre
Häpeällinen työpaikka. Juuri kukaan ei kehtaa kertoa työnantajan olevan Aditro, meno aivan järkyttävää.
Ensimmäinen firma koko Suomen työmarkkinahistoriassa joka rikkoo kaikkia määräyksiä ja sääntöjä, jopa niitä jotka valtakunnansovittelija päättää.
Palkoissa paljon virheitä ollut useilla henkilöillä viimeisen 3-4kk ajan, kaikki eivät edes saa palkkakuittia. Asianmukaisia palkankorotuksia ei makseta.
Työpaikkakyttäys mieletöntä, istumapaikatkin yhtäkkiä määrätään ym. Häpeä häpeä häpeä ja ihmettelen miten kukaan kehtaa kertoa olevansa ks. lafkassa töissä, ja ylipäätään sitä miten huonosti joku firma voi asioitaan hoitaa?
Minun historiassani ja muistini mukaan ehdottomasti surkeimpia työnantajia ja julkisuuskuva erittäin negatiivinen (myös esim Ruotsin puolella). Aika harvat muut firmat ovat kokoajan otsikoissa ja lokaavat mainettaan oikein urakalla.
Toivottavasti joutuvat toimiensa takia esim liiketoimintakieltoon Suomessa tms. Kunnon orjailua kyllä.- Pimpelipompeli
Sanomattakin selvää on, että siel on pakarit vastakkanin EK:n ja ko. TA:n pamput. Puhu siinä sitten työsuojelusta tai muustakaan, kun ei osata alkeellisimpiakaan neuvottelutaitoja. Kukkuluuruu. Kannattaisko joskus jalkautua tai hakea kirjastosta vaikka joku kirja, jossa opstetaan/neuvotaan eteenpäin empatianpoluilla. Empatia ei ole p---n nuolentaa, vaan kykyä asettua toisen hlön asemaan. Teretulemast kokeilemaan, jos kantti kestää. Meillä kestää, mutta kuinka pitkään?? Ja mitä maineen lokaamiseen tulee: Ainahan voi vaihtaa nimeä, eiö niin? :)
Ja loppuun sanonta: Viisas se, joka tunnustaa tyhmyytensä. - ´naisväki
Taidat olla yksi niistä puhelinyhtiötahtiin ja -etuihin tottunut, kun olet noin negatiivinen yritykselle, joka vaatii tuloksia. Näin ainakin vaikuttaa, kun lukee netistä muutakin kuin TU-propagandaa.
- Allötys-duuni!!
Aditrolta ei tosiaan löytynyt mitään muuta hyvää kuin työkaverit. Muut asiat mättivät ja pahasti. Palkat tosiaankin miten sattuu ja asioiden hoito muutenkin todella HUONOA. Itse sai olla muistuttamassa ja ottamassa selvää kaikesta, muuten käytettiin työntekijöitä hyväksi.
Aditrolla kukaan ei välitä ja olet vähän oman onnesi nojassa. Kusetetaan ja jätetään tärkeitä asioita kertomatta.
En suosittele kenellekkään. Jo kolmekin kuukautta on monelle tarpeeksi, useimmille muutama viikko! - vaihtoon meni
Allötys-duuni!! kirjoitti:
Aditrolta ei tosiaan löytynyt mitään muuta hyvää kuin työkaverit. Muut asiat mättivät ja pahasti. Palkat tosiaankin miten sattuu ja asioiden hoito muutenkin todella HUONOA. Itse sai olla muistuttamassa ja ottamassa selvää kaikesta, muuten käytettiin työntekijöitä hyväksi.
Aditrolla kukaan ei välitä ja olet vähän oman onnesi nojassa. Kusetetaan ja jätetään tärkeitä asioita kertomatta.
En suosittele kenellekkään. Jo kolmekin kuukautta on monelle tarpeeksi, useimmille muutama viikko!Joo, ei ole ollut hääppöinen ei NovaCall eikä
Aditro. Jos ei osaa laskea ja tarkistaa omaa
palkkaansa ja asuu vielä äidin ja isin hoivissa muutenkin, saattaa vähän aikaa olla tyytyväinen ihan vaan tietämättömyyttään. Sikäli ymmärrän noita puolustavia kommentteja. - kolmatta vuotta
vaihtoon meni kirjoitti:
Joo, ei ole ollut hääppöinen ei NovaCall eikä
Aditro. Jos ei osaa laskea ja tarkistaa omaa
palkkaansa ja asuu vielä äidin ja isin hoivissa muutenkin, saattaa vähän aikaa olla tyytyväinen ihan vaan tietämättömyyttään. Sikäli ymmärrän noita puolustavia kommentteja.Itse olen työskennellyt Helsingissä jo aikaa ennen kuin nimi muutti Aditroksi, ja mitään valittamista ei ole ollut.... Työsuhde-edut hyvät, loistavat työkaverit, hyvä yhteishenki toimistolla jne...
Tiedä sitten ovatko nämä marmattajat jotain ulkoistuksen myötä siirtyneitä ylipalkattuja palveluneuvojia? Olisiko muilla paikkakunnilla sitten asiat huonommin tai 'sopeutumisprosessi' vielä meneillään?
Aditro taitaa olla Helsingissä ainoa firma joka maksaa esim. telemyyjille oikeaa palkkaa pelkän provision sijasta. Parhaat tahkovat yli 3000€/kk lehtiä myymällä :) - itsekin
kolmatta vuotta kirjoitti:
Itse olen työskennellyt Helsingissä jo aikaa ennen kuin nimi muutti Aditroksi, ja mitään valittamista ei ole ollut.... Työsuhde-edut hyvät, loistavat työkaverit, hyvä yhteishenki toimistolla jne...
Tiedä sitten ovatko nämä marmattajat jotain ulkoistuksen myötä siirtyneitä ylipalkattuja palveluneuvojia? Olisiko muilla paikkakunnilla sitten asiat huonommin tai 'sopeutumisprosessi' vielä meneillään?
Aditro taitaa olla Helsingissä ainoa firma joka maksaa esim. telemyyjille oikeaa palkkaa pelkän provision sijasta. Parhaat tahkovat yli 3000€/kk lehtiä myymällä :)Itse olen ollut myös Aditrolla töissä ja loppujen lopuksi lähtenyt sieltä pois, koska siellä ei yksinkertaisesti enää pystynyt olemaan. Työkaverit ovat ihan mukavia, mutta suurin ammattitaito löytyy juuri niistä asiakaspalvelijoista. Siinä firmassa esimiesten ammattitaitoa saa suurennuslasilla hakea, lastentarha tuli ensimmäisenä mieleen. Sen vuoksi asiakaspalvelu ei prosessina toimi ja saat vastaanottaa todella närkästyneitä ja vittuuntuneita asiakkaita (Kokemusta myös muista call centereistä, joissa ei yhdessäkään vastaavaa negatiivista asiakasmäärää). Omista eduistasi saat huolehtia itse ja muistuttaa tuon tuosta. Sopimuksia ei noudateta tai niistä löytyy aina uusi versio jonkun pöytälaatikosta, mitä sovelletaan, jos yrität mm. puuttua palkankorotukseesi.
Ja mistä tiedät, että väki vaihtuu Aditrolla tiuhaan eli jotain on pielessä - viihtyvyys huonoa. No siitä, että he jatkuvasti hakevat eri kanavia pitkin palveluneuvojia. Etsivät niin suoralla haulla kuin eri henkilöstöfirmojen kautta ihmisiä ja koko kevään ajan tasaiseen tahtiin esiintyy näitä hakuja. Tälläiseen firmaan ei ikinä kannata mennä, minne alati haetaan uusia työntekijöitä - se on selvä merkki ei houkuttelevasta yrityksestä! - aditrolainen
itsekin kirjoitti:
Itse olen ollut myös Aditrolla töissä ja loppujen lopuksi lähtenyt sieltä pois, koska siellä ei yksinkertaisesti enää pystynyt olemaan. Työkaverit ovat ihan mukavia, mutta suurin ammattitaito löytyy juuri niistä asiakaspalvelijoista. Siinä firmassa esimiesten ammattitaitoa saa suurennuslasilla hakea, lastentarha tuli ensimmäisenä mieleen. Sen vuoksi asiakaspalvelu ei prosessina toimi ja saat vastaanottaa todella närkästyneitä ja vittuuntuneita asiakkaita (Kokemusta myös muista call centereistä, joissa ei yhdessäkään vastaavaa negatiivista asiakasmäärää). Omista eduistasi saat huolehtia itse ja muistuttaa tuon tuosta. Sopimuksia ei noudateta tai niistä löytyy aina uusi versio jonkun pöytälaatikosta, mitä sovelletaan, jos yrität mm. puuttua palkankorotukseesi.
Ja mistä tiedät, että väki vaihtuu Aditrolla tiuhaan eli jotain on pielessä - viihtyvyys huonoa. No siitä, että he jatkuvasti hakevat eri kanavia pitkin palveluneuvojia. Etsivät niin suoralla haulla kuin eri henkilöstöfirmojen kautta ihmisiä ja koko kevään ajan tasaiseen tahtiin esiintyy näitä hakuja. Tälläiseen firmaan ei ikinä kannata mennä, minne alati haetaan uusia työntekijöitä - se on selvä merkki ei houkuttelevasta yrityksestä!Hei!
Tämä ketju käsittää lähinnä Call centerin ongelmia, mutta Aditro on muutakin. Aditro muodostui kuin Tradimus ja Personec yhdistettiin. Personec on atk-talo joka tekee mm. henkilöstöhallinnon ja taloushallinnon ohjelmistoja. Itsekin työskentelen tällä puolella ja nuo tämän ketjun kommentit eivät kyllä sovi tälle puolelle alkuunkaan. Joka paikassahan on ongelmansa, mutta tämä atk-puoli on ihan hyvä työpaikka. - 2vuottalafkassa
itsekin kirjoitti:
Itse olen ollut myös Aditrolla töissä ja loppujen lopuksi lähtenyt sieltä pois, koska siellä ei yksinkertaisesti enää pystynyt olemaan. Työkaverit ovat ihan mukavia, mutta suurin ammattitaito löytyy juuri niistä asiakaspalvelijoista. Siinä firmassa esimiesten ammattitaitoa saa suurennuslasilla hakea, lastentarha tuli ensimmäisenä mieleen. Sen vuoksi asiakaspalvelu ei prosessina toimi ja saat vastaanottaa todella närkästyneitä ja vittuuntuneita asiakkaita (Kokemusta myös muista call centereistä, joissa ei yhdessäkään vastaavaa negatiivista asiakasmäärää). Omista eduistasi saat huolehtia itse ja muistuttaa tuon tuosta. Sopimuksia ei noudateta tai niistä löytyy aina uusi versio jonkun pöytälaatikosta, mitä sovelletaan, jos yrität mm. puuttua palkankorotukseesi.
Ja mistä tiedät, että väki vaihtuu Aditrolla tiuhaan eli jotain on pielessä - viihtyvyys huonoa. No siitä, että he jatkuvasti hakevat eri kanavia pitkin palveluneuvojia. Etsivät niin suoralla haulla kuin eri henkilöstöfirmojen kautta ihmisiä ja koko kevään ajan tasaiseen tahtiin esiintyy näitä hakuja. Tälläiseen firmaan ei ikinä kannata mennä, minne alati haetaan uusia työntekijöitä - se on selvä merkki ei houkuttelevasta yrityksestä!Palveluneuvojia etsitään koko ajan lisää koska firma kasvaa. Pelkkää logiikkaa.
- Normi kundi
Mitä ihmettä sä selität? taidat olla virossa töissä jollain aditpolla tai jotain, ethän sä tiedä yhtään mistä puhut! Saitko potkut vai eikö rahkeet riittänyt aditrolla kun mustamaalaat todellisilla kyklööppi silmin nähdyillä perusteilla. Eikö sun aivot toimi vai oletko vaan tyhmä?
Aditro on todella hyvä työnantaja ja tehdystä työstä ja osaamisesta maksetaan hyvin! mitä sä kitiset siellä mene takas tarhaan opettelee työssäkäymisen alkeita. Jos sieltä oppiset edes tosiaan niitä alkeita. IDiooti =) haha... Oikei naurattaa! No ehkä olet nykyään parempi siellä siivoojana!! =) =) hhahahaha...
- duuriduuri
Nuorekas ilmpiiri, uusia ystäviä, ilmainen punttis ja paljon firmabileitä. On hauskaa tulla duuniin. Miksi kaipaisi jotain muuta?
- vaihtaisin heti
Aditro on syvältä, itse ulkoistettuna pakosta jouduin ko firmaan, pomot vanhoja ämmiä, odotan lopputiliä innolla. Kannattaa olla loppuun saakka kun saan vanhan paikan palkkaa.
- Sinä olet syvältä
Olen aditrolla ja hankin ihan hyvin, kun saan hyvät bonukset. Niillä voin itse vaikuttaa palkkaani. Peruspalkka ok. Meillä on hauskaa ja porukassa on kaikenikäisiä. Meillä ei harrasteta ikä- eikä muutakaan rasismia
- Salakuuntelija
Sinä olet syvältä kirjoitti:
Olen aditrolla ja hankin ihan hyvin, kun saan hyvät bonukset. Niillä voin itse vaikuttaa palkkaani. Peruspalkka ok. Meillä on hauskaa ja porukassa on kaikenikäisiä. Meillä ei harrasteta ikä- eikä muutakaan rasismia
Missä aditrolla saa käydä ilmatteeks punttiksella?
- Ammattilaisia asiakaspalveluun
Toivottavsati sinut on jo poistettu palkkalistoilta. Sinä et sovi asiakaspalveluun, olet niin syvältä asenteinesi.
- Financials
Riippuupi varmaan siitä missä töskentelee.
Hrm ja Fina ovat ihan Ok.
Liksat lähtevät 4000€ ->
Tosin nämä osastot ovatkin lähtöisin TietoEnator Rm->Economa\personec->Aditro.
Ja siis ITC puolen organisaatioita.- staffer
Nyt pitää muistaa ja ymmärtää, että Aditro Suomessa käsittää kolme eri Oy:tä. Kun palstoilla puhutaan pelkästä Aditrosta (jota siis ei ole olemassakaan), niin kyse on yleensä entisestä Tradimuksesta eli nykyisin Aditro Customer Service Finland Oy:stä. Kyseisessä Oy:ssä noudatetaan sekä talokohtaista PAM:n TESsiä, että TU:n TESsiä. Aditro Financials OY:ssä Ja Aditro HRM Oy:ssä sitä vastoin noudatetaan ERTO/ tietotekniikan palvelualan TESsiä. Nimimerkin Financials pistää kyllä ihan omiaan tuosta "liksat lähtevät..." summasta. Kyllä ne ko. yhtiöissä lähtevät ihan TES:n palkkataulukon mukaisesti n. 2000 € liksoista (sekä alle, että yli riippuen tehtäväluokituksesta). Keskipalkka pyörinee tuolla 3100 - 3200€ tietämillä, kuten se pyörii muissakin vastaavissa IT-alan firmoissa. Saat tutkimustietoa kyseisetä asiasta juuri tehdystä palkkatutkimuksesta ( ei tartte elää keskustelupalstoilla liikkuvien mutu -tiedon varassa) www.tietoala.fi
- ?
staffer kirjoitti:
Nyt pitää muistaa ja ymmärtää, että Aditro Suomessa käsittää kolme eri Oy:tä. Kun palstoilla puhutaan pelkästä Aditrosta (jota siis ei ole olemassakaan), niin kyse on yleensä entisestä Tradimuksesta eli nykyisin Aditro Customer Service Finland Oy:stä. Kyseisessä Oy:ssä noudatetaan sekä talokohtaista PAM:n TESsiä, että TU:n TESsiä. Aditro Financials OY:ssä Ja Aditro HRM Oy:ssä sitä vastoin noudatetaan ERTO/ tietotekniikan palvelualan TESsiä. Nimimerkin Financials pistää kyllä ihan omiaan tuosta "liksat lähtevät..." summasta. Kyllä ne ko. yhtiöissä lähtevät ihan TES:n palkkataulukon mukaisesti n. 2000 € liksoista (sekä alle, että yli riippuen tehtäväluokituksesta). Keskipalkka pyörinee tuolla 3100 - 3200€ tietämillä, kuten se pyörii muissakin vastaavissa IT-alan firmoissa. Saat tutkimustietoa kyseisetä asiasta juuri tehdystä palkkatutkimuksesta ( ei tartte elää keskustelupalstoilla liikkuvien mutu -tiedon varassa) www.tietoala.fi
Olisi kiva kuulla kommentteja ja kokemuksia ihmisiltä, jotka ovat olleet Aditro HRM Oy:ssä asiantuntijatehtävissä (projektipäälliköt, konsultit yms.). Minkälainen Aditro oli tai on yleisesti työpaikkana, palkka kilpailukykyistä ja tulospalkkaussysteemi toimiva, esimiesosaaminen luokatonta, vaihtelevaa vai hyvää tasoa? Entä onko ylityökuorma suuri ja miten työnantaja suhtautuu ylipäätänsäkin ylityöhön? Tuntuuko työntekijöiltä siltä, että tuli on koko ajan takapuolen alla ja yleistunnelma on epävarma, vai? Mielellään kuulisin kaikenlaisista kokemuksista Aditro HRM:sta.
- 13
Ilmapiiri; ahdistava, painostavat työkaverit, ei alkuopetusta.
Paljon on Aditrolla korjattavaa, että painostava ilmapiiri poistuu, uudet raikkaat henkilöt tilalle, niin eiköhön se siitä. Ja pois räiskemeininki, että ihmiset viihtyy ja voi hyvin, siihen kun päästään niin sitten on hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391