Elikkäs pitäs saada nopeesti tietää mistä kyseistä peliä ''Taz Wanted'' saa ostettua. Olisi pikkuinen kiire pitää saada ostettua tuo peli viimeistään sunnuntaina 16.9.07. Kiitän jo etukäteen vastauksista. Vastatkaa mahdollisimman nopeasti.
Mistä voi ostaa Taz Wantedin?
Apua
1
273
Vastaukset
- MINÄ ITSE
minä sanon, että kuule älä hyvä itse osta sitä! jos ei ole mami vierellä, voi helposti tulla itku silmää , varsinkin noin pienelle sielulle, kuin sinä olet.eli älä osta luvatta peliä, jota mami ei ole sinulle luvannut. muuten mami suuttuu!!!!!!!!!!!!!osta mieluimmin vaippoja itsellesi, ettei pissa pääse yllättämään kuivia housujasi!!!!!!!!!!!! mami suuttuu siitäkin!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893772
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1951487- 761400
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401090Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051020Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3251005- 45917
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os86899- 98889
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en126870