miten keräätte urheiluseuroille rahaa???

äidit

Onko jollain takataskussa hyviä tapoja kerätä urheiluseuralle toimintarahaa? olemme ajatelleet painattaa kalenterin ja myydä niitä.. missä mahtaisi saada sellaisia painatettua edullisesti??

10

6675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tai joku muu vastaava toimija

      myy huussipaperia paaleittain,ai että mä tykkäsin kun tuli koko vuoden wessapaprut kotiin! Sitä kannatan.
      Sitten on sellanen maustejuttu..aroniakohan se oli...sitten on xylitolipurkkaa myyty ja niitä keksejä,niitäkin tuli ostettua hulluna boxitolkulla. Sukkiakin olen kuullu myytävän. Ja joulukortteja.
      Otatte junnuista kuvia tai joo aika huono idea toi.
      Joulukukkakoreja,herkkukoreja,kauppaan inventaariota tekemään...onhan noita..
      kalenteri on aika tylsä kun niitä tunkee postiluukusta hurumykky.
      Entäs saunansytykeklapeja ämpärissä...

    • palaaja--

      -wc ja talouspaperia
      -pyykinpesuaineita
      -mainoksia peliasuihin/seuran kausijulkaisuun
      -postikortteja
      -ne keksit ja karkkilaatikot mitä kaikki myy

      - Ollaan oltu inventoimassa kaupoissa
      - vanhemmat on ollu siivoamassa jossain (festareilla,asuntoja jotka on valmistunu ja pitää siivota..)

      jnejne

    • vauras seura

      Me vanhemmat vaan aikoinaan vaadittiin meidän seuralta, että kausimaksut sit vaan niin suuriksi, että homma pyörii ilman rahan keräystä. Sillä jo keinot rahan keräämiseen imee rahaa. Nyt voimme rauhassa keskittyä harrastamiseen ja sen puitteissa hauskan pitämiseen. Ja tämä seikka on tuonut paljon uusia jäseniä seuraan, kun ei tarvitse harrastuksen ohella käyttää aikaa rahan keruuseen. Ja väen väkisin saada porukka osallistumaan ja etsimään uusia kannattavia konsteja varain hankintaan.

      • teillä vain rikkaat harrast...

        Itse olen valmentaja ja ilman noita "turhanpäiväisiä" rahankeräyksiä suoralta kädeltä ainakin 4 tyttöä kymmenestä lopettaisi harrastuksen. Tilalleko tulisi sitten niitä rikkaita lapsia?

        Meillä kyllä käytössä on ollut vapaaehtoisuus eli ne jotka haluaa olla myymättä esim keksejä, saavat olla. Maksavat sitten enemmän.

        Silti oikein pisti silmään tuo "pidetään harrastusmaksut riittävän korkeina"-tyyli. Eihän harrastusmahdollisuuksia voi (tai ainakaan pitäisi) eriarvoistaa noin!


    • kaalit läjään

      Onko teillä hedelmä- ja/tai vihannestukkua lähellä? Ne työllistää usein talkooporukoita ja korvauskin on ollut erinomainen. Lajitellaan siis maahan saapuneita eriä ennen kuin menevät kauppoihin, huonot pois. Ei sovi kyllä allergisille, mutta muuten ihan hauskaa hommaa: läppä käy samaa tahtia kaalinkerien kanssa!

      • tässä...

        äidit kyseleekin niin voi kait niitä isiäkin pistää hommiin... Yks taattu rahankeruuaika on nimittäin juuri tulossa. Pistäkää johonkin parkkipaikalle tai kentälle tms RENKAANVAIHTOPARKKI pystyyn. Monet vaihdattavat mielellään kun ei tarvii itse kuhkia auton ääressä ja hinnaksi vaikka 10 egua. Laitteet ja välineet varmaan löytyy joltakin vanhemmalta eli kulut nolla euroo ja kaikki tulot puhtaana joukkueelle... tää idea siis vapaasti käytettävissä.


    • fdjhtd
    • esimerkiksi

      jos on varaa vähän panostaa alkuun, rintanappikoneen hankinta on kymmenen pisteen homma josta on vuosikausiksi hyötyä. Niitä on kiva ja helppo tehdä. Konetta voi vuokrata muillekkin ja siitäkin saa toimintarahaa.
      Napin tekeminen maksaa materiaalien osalta pohjien tilauspaikasta riippuen 0,10-0,30 € kpl ja myyntihinta voisi olla 2,00-4,00 e. Ainakin täältä saa:
      http://www.promohobby.com
      http://www.twin-shop.com

      Kalenterin tekijöitä löytyy googlettamalla paljonkin, kannattaa pyytää tarjouksia parista paikasta. Tässä yksi kalenterin tekijä: http://www.extrafilm.fi

    • seura-aktivisti

      Kyllähän urheiluseurojen rahankeräykseen ja varainhankintaan on useita eri vaihtoehtoja. Voi myydä keksipakettia tai vessapaperia, mutta me ollaan jo pari vuotta suosittu Ullmaxin urheiluvaatteita. Löydät http://www.varainhankintaseuroille.fi sivuilta myyntiohjeet. Tosi kestäviä ja hinta kohdallaan. Voi myös kannustaa tuttuja tilaamaan verkkokaupasta jolloin saatte itse silti provision.

    • Jassu45

      Me ollaan usemman kerran pojan futisjoukkueen kanssa myyty hammasharjoja www.fanimani.fi Hyvin on menny kaupaksi ja tuotto on hyvä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      424
      4655
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1660
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1401
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1309
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1204
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1141
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      950
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      827
    Aihe