Matkalle Inkeriin

Miten toimia?

En ole inkeriläinen, mutta haluaisin lähteä käymään Inkerissä, koska arvostan hyvin paljon inkeriläisiä ja inkeriläisten kulttuuria. Onko kenellä vinkkejä? Kiitollinen tiedoista!

7

966

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen kyselijä

Olen odottanut Inkerin kulttuuriseuran matkoista tietoa ja kuviakin; olisi mukava kuulla.

• Inkerinkulttuuri

Ensimmäiset Pohjois-Inkerin kuvat ovat nyt netissä. Eivät varmaankaan jää ainoiksi. Niistä kuitenkin saa jotakin kuvaa Lempaalan, Toksovan ja Vuoleen inkeriläiskylien tästä päivästä. Hienoa, kun asia kiinnostaa.

• Matkalainen
        Inkerinkulttuuri kirjoitti:

Ensimmäiset Pohjois-Inkerin kuvat ovat nyt netissä. Eivät varmaankaan jää ainoiksi. Niistä kuitenkin saa jotakin kuvaa Lempaalan, Toksovan ja Vuoleen inkeriläiskylien tästä päivästä. Hienoa, kun asia kiinnostaa.

Mitkä www. sivut, että voisi katsoa?

• Inkerinkulttuuri
        Matkalainen kirjoitti:

Mitkä www. sivut, että voisi katsoa?

Kuvia löytyy Inkerin kulttuuriseuran nettisivuilta www.inkeri.com. Aloitussivulla on linkki Pohjois-Inkerin matkaan.

• ??????

• Inkerinkulttuuri

Inkerin kulttuuriseura tosiaan tekee matkoja Inkerinmaalle. Seuraava ryhmämatka toteutunee ensi keväänä. Nettisivulle tulee tietoa asiasta, kunhan saamme hintaan vaikuttavat seikat selville. Ensi kesäksi on suunnitteilla myös juhannusjuhlamatka. Ja vinkkejä vastaanotetaan.

Kuvia elokuun Inkerimatkalta tulee, kunhan nettisivujen toimittaja saa valmiiksi ensi kevään Rajan pinnassa - näyttelyyn tulevan dvd-esityksen käsikirjoituksen, jonka määräaika on kulumassa umpeen.

Matkatoivomuksia voi lähettää myös Inkerin kulttuuriseuran sähköpostiin [email protected].

• Ensi kesänä

Kiitos tiedoista!
        Otanpa keväämmällä yhteyttä ja tiedustelen sähköpostiosoitteesta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1380
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109