Onko kellään tietoa, onko konserttia As Recorded Live On Stage In Memphis videoitu? Kyseistä Showta en ole löytänyt mistään.
Cd minulla on, mutta haluaisin myös nähdä ko. konsertin. Elvis vetää koko shown aivan uskomattomalla äänellä ja yleisö huutaa koko ajan.
Elikkäs tämä pitäisi löytyä kuvan kera:
http://en.wikipedia.org/wiki/Elvis:_As_Recorded_Live_On_Stage_In_Memphis
Live at Memphis, Tennessee 1974
3
240
Vastaukset
- Selvis
Valitan, kyseisestä konsertista ei ole kuvanauhaa. Hommaa konserttielokuva "That's The Way It Is", jossa kuvataan harjoituksia puolisen tuntia ja Las Vegasin konsertteja tunnin verran.
- ..............
"That's The Way It Is" jo Dvd:nä :D
Kiitoksia vastauksesta. Nyt voin lopettaa epätoivoisen etsimisen.
- tcb gruchou
Tulinpa katsoneeksi elokuvan this is Elvis.
Taidokas elokuva Elviksestä joka sisälsi enimmäkseen aitoa kuva materiaalia ,paljon sellaista jota en ollut koskaan aiemmin nähnyt.
Elokuvan loppupuolella paljon kuvaa konsertista(6viikkoa ennen Elviksen kuolemaa)jossa Elvis laulaa todella mahtavasti.
Joe Esposito kertoo että kyseinen konsertti oli pitkästä aikaa Elvikseltä sellainen jossa hän lauloi tunteella ja erittäin hyvin.
Ajatuksia herätti itse Elviksen ulkomuoto,siinä esiintyi sairas mies täysin muodottomaksi turvonneena.
Voi vain kuvitella millaiselta itse Elviksestä on mahtanut tuntua nousta lavalle tietäen näyttävänsä kauhealta.
Show miehenä Elvis yritti heittää normaaleja vitsejä biisien väleissä mm.kitaran soittotaidostaan samalla virnistäen vanhaan tyylinsä vaikka kasvoista ei enää havainnut muuta kuin meikin ja muodottamaksi turvonneet pyöreät kasvot..
Minulle tuli jotenkin säälin tunne kuningasta kohtaan ja ajatus olikohan Elvikseltä viisasta enää esiintyä loppu aikoina koska tuskin rahallisesti pakkoa ei olisi ollut.
Joe Esposito kertoikin että Elvis kärsi rapistuneesta ulkomuodostaan hyvin paljon loppu aikoinaan mutta onneksi fanit osasivat silti rakastaa uudenlaista Elvistä.
Suosittelen jokaiselle katsomaan kyseinen elokuva,siinä on aitoa draamaa.
Elvis on paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569