miten ps2-pelissä dogs life voi voittaa sen leik minniwahwahin (vai miten se kirjoitetaan) kahvilan myyjän? että siis ne pulut pois. entä miten sen rosvon KAVERIN siellä boom cityn keskustassa voi voittaa, kun se aina ampuu jos menee lähelle? kaikki muut oonkin päässy läpi... =)
dogs life
miten nää läpi?
2
344
Vastaukset
- sun pitää
muuttua, siel siks toiseks koiraks, et sä saat ne ajettua pois. Sitten vain haukut ja ajat takaa niin kauan et ne lentää pois ja saat luun.
- ..Nopody..
Otat sen nopeen koiran ja kierrät sitä toista kautta sinne parvekkeelle, ja sit nappaat sen pussin vai mikä se oli....En muista, en oo pelannu piiiitkään aikaan. Onko ymmärretty?? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7203030Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622722Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o562506Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312447Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581998Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181529Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121522- 751470
- 491469
- 571409