Tietääkö joku paikassa halpaa hotellia/apartementosia tai muuta majapaikkaa. Huvittais lähteä Helmikuussa tonne, mutta noi hotellien hinnat on aivan törkeitä!
Zermatt?
3
1556
Vastaukset
- ovat..
Voithan tilata niitten kotisivujen kautta majotusesitteen (jos et ole jo tilannut) mutta kovin halpaa et ehkä tule löytämään. Olin siellä itse joskus 10 vuotta sitten, se oli joku aamiaispensionaatti mutta kallis oli silti. Mielestäni paikka on aika ylimainostettu ja ylihinnoiteltu. Liikaa japanilaisia ja muutenkin aika jäykät fiilikset.
- Ski_ikS
Eikös se Cervinia ole siinä Italian puolella? Siellä on reippaasti halvempaa.
- Ilkka78
Kannattaa tsekata Matterhornin toinen puoli, eli Cervinia. Cervinian ja Zermattin välillä on hissiyhteys ja samalla lipulla voi laskea molemmilla puolilla. Cerviniassa on halvempaa, mutta onhan se Mattherhorn sieltä Zermattin suunnalta komeamman näköinen. Pitäisi jossain vaiheessa saada viimeistelyä viime kevään reissu nettikuntoon, mutta tässä on viikon parhaat hetket tiivistettynä:
http://www.ilkansivu.net/Cervinia/Collage.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso245430Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1624162Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani143637Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai683113- 902947
- 452913
Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1532687Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist282523- 201735
"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1221691