Irakin matka

Tutkija9

Olen menossa kohta Pohjois-Irakin Kurdistaniin. Niin kysyisin että onko jollain kokemusta ja tietoa kohteesta sen nykytilanteesta, että uskaltaako yksinäinen suomalainen nainen kulkea siellä yksin?
Minulle on kyllä järjestetty tulkki ja hotellimajoitus. Onko turvallista, vaiko pitääkö pelätä sunni ja shiia islamistien ääriryhmien ja terroristien hyökkäyksiä yksinäisen turistin kimppuun, siepaten, varastaen tai kiduttaen häntä? Pitääkö pelätä autopommeja?
Jos on joku joka tietää asiasta enemmän kuin minä, niin voin antaa e-mailin, johon voi kirjoitella: [email protected]

Tutkija9

3

1956

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mosulin mies

      Olen asunutkin Bagdadissa vanhaan hyvään aikaan, ja seurailen tilannetta nyt median kautta.
      Kyllä riskit ovat suuret, melkoista lottoa ajatella mennä Bagdadin kautta. Kyllä kai Kurdistaniin mennään Turkin (tai Syyrian) kautta. Siellä perillä lienee suht´turvallista jos on oikeassa porukassa. Ainakin kaupungeissa, vuorillehan turkkilaiset ovat hyökänneet

    • Kokemusta ja tietoa

      Vastaus lähinnä kysymykseesi "uskaltaako yksinäinen suomalainen nainen kulkea siellä yksin?" : Ei uskalla. Nämä terroristiryhmät ja muut ääriryhmät mitä siellä on, eivät todellakaan välität oletko yksinäinen, kenties suomalainen vaiko mies tai nainen. Tuosta kiduttamisesta... tai no, itse en kyllä lähtisi koko maahan. Siellä on ihmisiä joille et todella merkitse yhtään mitään.

    • voisentään

      Terroristit ja muut ääri-islamistit maksavat päästäsi vaikka 1000000$ ja keneenkään et siellä voi voittaa koska tuolla rahalla saa kuka tahansa mukavan ja luotettavan oloinenkin kaveri perheensä turvallisuuden taatuksi ja elintason korkeammaksi.
      ÄLÄ missään nimessä lähde yksin!! varsinkaan kun olet nainen. Aivan hullu ajatus tuollainen. Leikit hengelläsi sisko.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe