Renault on luonut Lagunan uudelle sukupolvelle valtavat paineet. Monet viat ovat ehtineet himmentää edellisten korimallien arvostusta. Myynti on saatava maailmanlaajuisesti nousemaan ja Renault lupaileekin aika paljon, kun uskoo uutukaisensa nousevan luokassaan kolmen laadukkaimman merkin joukkoon. Lagunalla on vastassaan kovia haastajia, sillä uusi Ford Mondeo tuli myyntiin äskettäin ja Mazda 6 lähikuukausien aikana. Citroen C5 on sekin tulossa vuoden sisällä, samoin Opel Vectra. Mitä Laguna pystyy tarjoamaan sellaista, jota kilpailijoilla ei ole? Vaikea tehtävä. Muilta merkeiltä on kuitenkin pakko napata ostajia ja silloin ainoaksi keinoksi taitaa jäädä kunnon hyvityksen tarjoaminen vanhasta vaihtoautosta. Kahden muun ranskalaismerkin omistajat ovat potentiaalisimmat ostajat.
Japanilaismerkeistä sen verran, että niiden ei tarvitse pröystäillä ulkonäollään, koska luotettavuus ja maine ovat hyvät. Mutta miksi Renault on Lagunallaan lähtenyt mukaan tähän hieman kasvottomien autojen joukkoon? Nyt on olemassa se vaara, että vaikka auto olisi ominaisuuksiltaan kuinka erinomainen se saattaa jäädä piiloon kilpailijoiden taa. Siksi joku pieni muotoiluun liittyvä seikka olisi voinut olla eduksi. No, enhän ole uutta Lagunaa livenä nähnyt, joten ehkäpä se tarjoaa enemmän kuin mitä kuvat kertovat.
Uusi Laguna elämänsä haasteen edessä
0
111
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait202988- 392577
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381443- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611