Nimimerkille eeva-täti

Minä neuvos olen hyvin lojaali, erilaisiin ihmisten suhteen, mutta yhtään en enää siedä, julkisuuden kautta tapahtuvia loukkauksia.
Nimimerkki eeva-täti, neuvos ei tee sinusta julkisuuden henkilöä ja eikä kutsu myöskään poliisi kuulusteluihin, kunhan parannat tapasi, neuvoa antanut neuvos, kirjailija,rantaneuvos, Eero Seppänen Suomussalmi.
Kirjoittele pois, mikä minä olisin sinua kieltämään.

14

979

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • farth11

      vaihtoehtoja. Eeva täti sanoi sinusta oman mielipiteensä ja ei siinä ole mitään lain vastaista. Minäkin olen hänen kanssaan aivan samaa mieltä ja sille sinä et mahda mitään. Et mitään vaikka kuinka pieraisisit isosti.

      • Nettipoliisi

        seuraavaksi järjestykseen nimimerkki farth11, terveisin Nettipoliisi.


      • rantaneuvos ole
        Nettipoliisi kirjoitti:

        seuraavaksi järjestykseen nimimerkki farth11, terveisin Nettipoliisi.

        Ei kai rantaneuvos vain ole nettipoliisi. Silloin tämä palsta kyllä hiljenee,


      • farth11
        Nettipoliisi kirjoitti:

        seuraavaksi järjestykseen nimimerkki farth11, terveisin Nettipoliisi.

        ettehän te ole sitä ensimmäistäkään saanut. Se on ihan sama mitä joku neitipolliisi uhkailee, ihan niin kuin hevonen veteen paskantaisi on sinun puheen löpinä. Minä olen pitänyt yhtä neuvojaa suomussalmen palstalla tyhmimpänä kirjoittelijana koko 24 keskustelu palstoilla mutta, sinä voitat hänet mennen tullen ja palatessa.
        Olet mielestäni niin tyhmä ettet osaisi ottaa kumikengästäsi kusta pois vaikka kantapäässä olisi hana.
        Miltä kuulostaa vedätkö oikeuteen?
        Panetko järjestykseen?
        Ja vitut et mahda mitään.
        Terveisin farth11.


      • Nettipoliisi
        farth11 kirjoitti:

        ettehän te ole sitä ensimmäistäkään saanut. Se on ihan sama mitä joku neitipolliisi uhkailee, ihan niin kuin hevonen veteen paskantaisi on sinun puheen löpinä. Minä olen pitänyt yhtä neuvojaa suomussalmen palstalla tyhmimpänä kirjoittelijana koko 24 keskustelu palstoilla mutta, sinä voitat hänet mennen tullen ja palatessa.
        Olet mielestäni niin tyhmä ettet osaisi ottaa kumikengästäsi kusta pois vaikka kantapäässä olisi hana.
        Miltä kuulostaa vedätkö oikeuteen?
        Panetko järjestykseen?
        Ja vitut et mahda mitään.
        Terveisin farth11.

        jota me yhteistyössä tarkkaillemme, terveisin Nettipoliisi.


      • ei hyväntavan mukaista!
        Nettipoliisi kirjoitti:

        jota me yhteistyössä tarkkaillemme, terveisin Nettipoliisi.

        paranna tapasi!


      • farth11
        Nettipoliisi kirjoitti:

        jota me yhteistyössä tarkkaillemme, terveisin Nettipoliisi.

        tarkkailemme sinua, ole varovainen lausunnoissasi. CIA ja FBI on luvannut antaa taustatukea. Kummastakin tulee huomenna yksi tarkastaja kajaaniin aamun vuorokoneella, Ristijärven senioriyhdistys tuo heidät suomussalmelle huomaamatta rollaattoreilla. Kyllä nyt nähdään.


      • rantaneuvos ole kirjoitti:

        Ei kai rantaneuvos vain ole nettipoliisi. Silloin tämä palsta kyllä hiljenee,

        lähin avustaja, tervehtien "Rantaneuvos"


      • ei hyväntavan mukaista! kirjoitti:

        paranna tapasi!

        montako nimimerkkiä on Neuvoksella?


      • Kisuli.
        farth11 kirjoitti:

        ettehän te ole sitä ensimmäistäkään saanut. Se on ihan sama mitä joku neitipolliisi uhkailee, ihan niin kuin hevonen veteen paskantaisi on sinun puheen löpinä. Minä olen pitänyt yhtä neuvojaa suomussalmen palstalla tyhmimpänä kirjoittelijana koko 24 keskustelu palstoilla mutta, sinä voitat hänet mennen tullen ja palatessa.
        Olet mielestäni niin tyhmä ettet osaisi ottaa kumikengästäsi kusta pois vaikka kantapäässä olisi hana.
        Miltä kuulostaa vedätkö oikeuteen?
        Panetko järjestykseen?
        Ja vitut et mahda mitään.
        Terveisin farth11.

        Panet jauhot suuhun kukkopojalle,Siitä sulle 10 jopa peräti 11 pistettä!sinulta löytyy,tiukkuudesta huolimatta,oikeudenmukaisuutta!jatka samaan malliin,minä ainakin kehrään kun luen sinun juttuja.


    • takapakkia

      Eero, et vaikuta kovin lojaalilta itsekään, loukkaaminen on ollut molemminpuolista, kovin julkinen ei rantaneuvoskaan ole ainakaan järjellisessä aspektissa. Eerokin voisi ruveta tolokun mieheksi, olla kehumatta ihtejään, parantaa tapansa, kirjoittaa asiallisemmin ja tasapuolisemmin ja antaa arvon toisillekin; parantaa tapansa(pieruaspekti)ja kirjoittaa asiallisemmista juttuista;myöskin tarkistaa jollakin tekstinsä kielioppiasun.

      • jos ei kissa itse ja olen minä itse itseni herra en tarvitse muita herroja, "Rantaneuvos"


      • sen nyt
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        jos ei kissa itse ja olen minä itse itseni herra en tarvitse muita herroja, "Rantaneuvos"

        ottaa...

        Nyt sitten odottelen ohjelman toimitusta koneelleni firmasta, muttei vieläkään ole kuullut et pääsin alkuun, mutta tälläistä se on jos on toisista riippuvainen, kuten minäkin. "Rantaneuvos"

        että silleen...


      • buffalobill
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        jos ei kissa itse ja olen minä itse itseni herra en tarvitse muita herroja, "Rantaneuvos"

        Ei se siltä näytä. Sheriffillä ja poliisilla pitää jatkuvasti uhkailla, jos asiat eivät mene oman mielen mukaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe