Minä neuvos olen hyvin lojaali, erilaisiin ihmisten suhteen, mutta yhtään en enää siedä, julkisuuden kautta tapahtuvia loukkauksia.
Nimimerkki eeva-täti, neuvos ei tee sinusta julkisuuden henkilöä ja eikä kutsu myöskään poliisi kuulusteluihin, kunhan parannat tapasi, neuvoa antanut neuvos, kirjailija,rantaneuvos, Eero Seppänen Suomussalmi.
Kirjoittele pois, mikä minä olisin sinua kieltämään.
Nimimerkille eeva-täti
14
952
Vastaukset
- farth11
vaihtoehtoja. Eeva täti sanoi sinusta oman mielipiteensä ja ei siinä ole mitään lain vastaista. Minäkin olen hänen kanssaan aivan samaa mieltä ja sille sinä et mahda mitään. Et mitään vaikka kuinka pieraisisit isosti.
- Nettipoliisi
seuraavaksi järjestykseen nimimerkki farth11, terveisin Nettipoliisi.
- rantaneuvos ole
Nettipoliisi kirjoitti:
Ei kai rantaneuvos vain ole nettipoliisi. Silloin tämä palsta kyllä hiljenee,
- farth11
Nettipoliisi kirjoitti:
ettehän te ole sitä ensimmäistäkään saanut. Se on ihan sama mitä joku neitipolliisi uhkailee, ihan niin kuin hevonen veteen paskantaisi on sinun puheen löpinä. Minä olen pitänyt yhtä neuvojaa suomussalmen palstalla tyhmimpänä kirjoittelijana koko 24 keskustelu palstoilla mutta, sinä voitat hänet mennen tullen ja palatessa.
Olet mielestäni niin tyhmä ettet osaisi ottaa kumikengästäsi kusta pois vaikka kantapäässä olisi hana.
Miltä kuulostaa vedätkö oikeuteen?
Panetko järjestykseen?
Ja vitut et mahda mitään.
Terveisin farth11. - Nettipoliisi
farth11 kirjoitti:
ettehän te ole sitä ensimmäistäkään saanut. Se on ihan sama mitä joku neitipolliisi uhkailee, ihan niin kuin hevonen veteen paskantaisi on sinun puheen löpinä. Minä olen pitänyt yhtä neuvojaa suomussalmen palstalla tyhmimpänä kirjoittelijana koko 24 keskustelu palstoilla mutta, sinä voitat hänet mennen tullen ja palatessa.
Olet mielestäni niin tyhmä ettet osaisi ottaa kumikengästäsi kusta pois vaikka kantapäässä olisi hana.
Panetko järjestykseen?
Terveisin farth11.jota me yhteistyössä tarkkaillemme, terveisin Nettipoliisi.
- ei hyväntavan mukaista!
Nettipoliisi kirjoitti:
jota me yhteistyössä tarkkaillemme, terveisin Nettipoliisi.
paranna tapasi!
- farth11
Nettipoliisi kirjoitti:
jota me yhteistyössä tarkkaillemme, terveisin Nettipoliisi.
tarkkailemme sinua, ole varovainen lausunnoissasi. CIA ja FBI on luvannut antaa taustatukea. Kummastakin tulee huomenna yksi tarkastaja kajaaniin aamun vuorokoneella, Ristijärven senioriyhdistys tuo heidät suomussalmelle huomaamatta rollaattoreilla. Kyllä nyt nähdään.
rantaneuvos ole kirjoitti:
Ei kai rantaneuvos vain ole nettipoliisi. Silloin tämä palsta kyllä hiljenee,
lähin avustaja, tervehtien "Rantaneuvos"
- Kisuli.
farth11 kirjoitti:
Panetko järjestykseen?
Terveisin farth11.Panet jauhot suuhun kukkopojalle,Siitä sulle 10 jopa peräti 11 pistettä!sinulta löytyy,tiukkuudesta huolimatta,oikeudenmukaisuutta!jatka samaan malliin,minä ainakin kehrään kun luen sinun juttuja.
- takapakkia
Eero, et vaikuta kovin lojaalilta itsekään, loukkaaminen on ollut molemminpuolista, kovin julkinen ei rantaneuvoskaan ole ainakaan järjellisessä aspektissa. Eerokin voisi ruveta tolokun mieheksi, olla kehumatta ihtejään, parantaa tapansa, kirjoittaa asiallisemmin ja tasapuolisemmin ja antaa arvon toisillekin; parantaa tapansa(pieruaspekti)ja kirjoittaa asiallisemmista juttuista;myöskin tarkistaa jollakin tekstinsä kielioppiasun.
jos ei kissa itse ja olen minä itse itseni herra en tarvitse muita herroja, "Rantaneuvos"
- sen nyt
rantaneuvos1 kirjoitti:
jos ei kissa itse ja olen minä itse itseni herra en tarvitse muita herroja, "Rantaneuvos"
ottaa...
Nyt sitten odottelen ohjelman toimitusta koneelleni firmasta, muttei vieläkään ole kuullut et pääsin alkuun, mutta tälläistä se on jos on toisista riippuvainen, kuten minäkin. "Rantaneuvos"
että silleen... - buffalobill
rantaneuvos1 kirjoitti:
Ei se siltä näytä. Sheriffillä ja poliisilla pitää jatkuvasti uhkailla, jos asiat eivät mene oman mielen mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2241958Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse551227Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801065Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89854- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784