Jokainen päivä, minkä saan elää on "paras". 50 vuotta "suoritin elämää", ajatellen aina, mitenkä muut haluaisivat minun elävän. Sitten 50 ikävuoden jälkeen, opettelin uuden tavan (ELÄÄ) eläämääni. Tänään saan sitä toteuttaa, mutta elämäntavan "muutosprosessi", kesti yli 10 vuotta. Luin jostain, että uudet asiat oppii hitaasti, nyt yhdyn siihen kirjoitukseen, vaikka aluksi se tuntui naurattavan. "parasta" päivää kaikille.
"PARAS" päivä elää
3
703
Vastaukset
- Maalaismies*
Eilinen on mennyt, huomisesta emme tiedä mutta tämä päivä ja hetki on tosi. Tänään voimme tehdä tekemättömän työn, tänään voimme sovittaa sovitettavan asian, tänään elää täysin palkein sillä paikalla elämässä, missä satumme olemaan.
Epäilemättä tämä on PARAS päivä elää!- jokuvaan**
Olette aivan oikeassa.
Eipä siihen muuta voi sanoa.
Oikein hyvää tätä parasta päivää!!
tänään on aika riemuita täysin rinnoin......
Nuoruusvuodet antoivat meille rakkautta ja ruusuja ; vanhuuden päivinä meillä on ystäviä ja viiniä......
Kyllä se niin on että : Ikäni karttuessa , opin joka päivä jotain uutta......)))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226636
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 613726
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292948Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342732Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452516Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262415- 401783
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 251685