Olen ollut todella tyytyväinen uuteen Getziin niin kaupunki- kuin maantieajossakin.
Mutta.. pikkuautoksi Getz kuluttaa kyllä aika tavalla bensaa. Aikaisemmin minulla oli 1.6 litrainen kone, nyt 1.1 Getz. Bensan kulutuksessa ei ole olennaista eroa. Onko muilla samoja kokemuksia ja voiko asialle mitään?
Bensankulutus
5
966
Vastaukset
- SEEPRANEN
janoinen on 1.1-05 ja vie sekaajossa 6.5l satasella.
- auto kyseessä
Getz on vuosimallia -07. Edellinen auto oli muuta merkkiä. Täytyy ihan oikasti tehdä seurantaa kulutuksesta eikä tyytyä "mutuun".
- SEEPRANEN
auto kyseessä kirjoitti:
Getz on vuosimallia -07. Edellinen auto oli muuta merkkiä. Täytyy ihan oikasti tehdä seurantaa kulutuksesta eikä tyytyä "mutuun".
näköjään uudempikin on janoinen pikkuauto.Muutenhan auto onkin hyvä ja luotettava ollut ja hyvä ajettava,mutta tuo bensankulutus häiritsee koska lukemat poikkeaa niin rutkasti ilmoitetusta.
SEEPRANEN kirjoitti:
näköjään uudempikin on janoinen pikkuauto.Muutenhan auto onkin hyvä ja luotettava ollut ja hyvä ajettava,mutta tuo bensankulutus häiritsee koska lukemat poikkeaa niin rutkasti ilmoitetusta.
Minulla on vajaan vuoden ajan ollut Getz 1.1. Keskikulutus on tänä aikana ollut 6,97 l/100 km. Ajan tosin enimmäkseen kaupungissa.
- sivulta (2)
Get'zin 2005 keskikulutus juttu.
Niin löytyy vastauksia kysymykseesi.
Hyvää syksyä lukijoille!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416