SADEMÄÄRÄ MARRASKUUSSA

FIRST TIME

THAIMAAHAN MENOSSA ENSIMMÄISTÄ KERTAA, MARRASKUUN ALUSSA 2 VKOKSI (LOMAA EI SAANUT MUULLOIN JÄRJESTYMÄÄN), KERTOKAA TE MATKAAJAT - PELKÄÄNKÖ TURHAAN ETTEN SAA RUSKETUSRAITOJA, KUN EILEN KATSOIN MARRASKUUN KESKIM. SÄÄTIETOJA JA HITSI VIE, KUN TILASTON MUKAAN MARRASKUU SATEISIN KUUKAUSI! JOTEN, SINÄ JOKA OLET MATKAILLUT HUA HINISSÄ LOKA-MARRASKUUSSA - VOISITKO KERTOA ILMASTOSTA JA SÄÄSTÄ? KIITOS MIELETTÖMÄSTI!

8

6232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muutama vuosi sitten

Oltiin loka-marraskuu Hua hinissä. Lokakuun alussa pari päivää satoi, siinä kaikki. kivat lomat!

• ???

Erään sivuston mukaan lokakuussa on 18 poutapäivää eli sademäärä alle 1mm/päivä. Marraskuussa 22. Matkan ajankohta lokakuussa hyvä ja marraskuussa erittäin hyvä. Sadekausihan kestää noin kesäkuusta lokakuulle ja ko sivuston mukaan miellyttävin lomaika on säiden suhteen marraskuun puolenvälin ja maaliskuun puolenvälin aikana.
        Kts seuraava sivu. Siellä on ilmoitettu sadepäivien määrät suunnilleen.

http://matkailijan.info/ilmasto/aasia/thaimaa/tilastot/

• Ihminen vain

Menen itse loka-marraskuussa Hua Hiniin. Miten menitte Bangkokista Hua Hiniin? Oliko hyvä tapa mennä sinne vai olisiko parempi tapa kulkea?

Saako julkisessa bussissa olla rauhassa? Koittavatko bussissa varastaa matkatavaroita?

Thaimaalaisia mollaamatta mutta kun en tunne heitä kuitenkaan omista kokemuksista ja ensi kerta Thaimaahan kuukausi akselilla Bangkok-Hua Hin-Bangkok. Tiedän jo ekkamain bussiaseman ja otankin majapaikan hotellista tuon bussiaseman läheltä.

Ethän tykkää pahaa jos sanon, että haluaisin rakastella kanssasi? Olen bi-seksuaalimies ja tunnen jonkinlaista vetoa sua kohtaan, olitpa mies tai nainen.

Haluaisin olla sun kanssa kahdestaan tämän matkani. Omistan tulevan matkani sulle. Sulla vaan taitaa olla jo pari. Ei siinä mitään. Hieman se kuitenkin sattuu sydämeeni.

Mukavasti toivotit hyvät lomat tuolle edelliselle, sellaisella miehekkäällä tavalla, joten olet mies. Haluaisin olla sun kaverisi sitten vaan jos et voi rennosti olla mun kanssa kun naisesi (?) olisi mustis koska olen erittäin komea mies........usko huviksesi....haluaisin vain oilla sun kanssa, tajuatko....

Joskus vaan netissä ihastuu ihan oudosti toiseen ihmisen. Minä ihastuin nyt sinuun. Tuntuu typerältä mutta haluaisin olla sun kanssasi Thaimaassa kuukausi. Mutta sulla on se joku MUU!!!!!!!!!!!

• kalle vaan
        Ihminen vain kirjoitti:

Menen itse loka-marraskuussa Hua Hiniin. Miten menitte Bangkokista Hua Hiniin? Oliko hyvä tapa mennä sinne vai olisiko parempi tapa kulkea?

Saako julkisessa bussissa olla rauhassa? Koittavatko bussissa varastaa matkatavaroita?

Thaimaalaisia mollaamatta mutta kun en tunne heitä kuitenkaan omista kokemuksista ja ensi kerta Thaimaahan kuukausi akselilla Bangkok-Hua Hin-Bangkok. Tiedän jo ekkamain bussiaseman ja otankin majapaikan hotellista tuon bussiaseman läheltä.

Ethän tykkää pahaa jos sanon, että haluaisin rakastella kanssasi? Olen bi-seksuaalimies ja tunnen jonkinlaista vetoa sua kohtaan, olitpa mies tai nainen.

Haluaisin olla sun kanssa kahdestaan tämän matkani. Omistan tulevan matkani sulle. Sulla vaan taitaa olla jo pari. Ei siinä mitään. Hieman se kuitenkin sattuu sydämeeni.

Mukavasti toivotit hyvät lomat tuolle edelliselle, sellaisella miehekkäällä tavalla, joten olet mies. Haluaisin olla sun kaverisi sitten vaan jos et voi rennosti olla mun kanssa kun naisesi (?) olisi mustis koska olen erittäin komea mies........usko huviksesi....haluaisin vain oilla sun kanssa, tajuatko....

Joskus vaan netissä ihastuu ihan oudosti toiseen ihmisen. Minä ihastuin nyt sinuun. Tuntuu typerältä mutta haluaisin olla sun kanssasi Thaimaassa kuukausi. Mutta sulla on se joku MUU!!!!!!!!!!!

Elä mee Ekkamin asemalle jos olet matkalla Hua Hiniin. Bussit tänne lähtee Eteläiseltä bussi asemalta ( Sai Tai).
        Busseissa saa olla rauhassa , eikä koskaan ole varastettu mitään.

• tupuli

Olaan oltu Thaimaassa moneen eri aikaan, ei kuitenkaan marraskuussa, mutta lokakuussa mm. Ei koskaan ole sateet meidän lomailua haitanneet. Useimmiten sateet tulevat öiseen aikaan, ja jos päiväaikaan sataa, sadekuurot ovat luokkaa tunti-kaksi korkeintaan. Kun sataa, vettä tulee todella lujaa ja kastumatta ei onnistu. Kerran Hua Hinissa lomamme aikana satoi kokonaisen päivän. Kuukausi taisi olla elokuu.
      Joka tapauksessa yhteenvetona sanon, ettei sateet lomailua haittaa.

• Samira81

Me oltiin marraskuun alussa kans 2vkoa ja sää oli mitä parhain v.2002 :) Aurinko paistoi ja lämmintä oli yölläkin 30>.Ainoastaan vikana iltana merenpinta laski monta sataa metriä ja yöllä satoi ja ukkosti kunnolla.Mutta eipä se enää haitannu vaan oli aika eksoottista siinä mittakaavassa.

• nang nual

Merenpinnan lasku ei johdu sademäärästä,
        vaan auringon,kuun ja maan liikkeistä,siis vuorovesi
        ilmiö.Se näkyy kyllä Hua-Hinin rannoilla aika
        voimakkaasti.
        Sateet ovat marraskuussa yleensä aika vähäisiä.
        Pari vuotta sitten oli tammikuun puolessa välissä
        sateinen viikko,päivittäin tuli runsaasti vettä.
        Se oli aika epätavallista paikallisten kertoman
        mukaan.2006 olin marraskuun lopulla 3 viikkoa
        Hua-Hinissä yhtenä aamuna satoi pieni kuuro.

• hua hin

Näyttääpä aika ankealta 15 päivän sääennusteet hua hiniin, toivottavasti eivät pidä paikkaansa...nimittäin sadetta ja pilvistä melkein joka päivälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      324
      10087
    2. Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja

Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve
      Kommunismi
      11
      2902
    3. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      278
      2254
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      122
      2066
    5. Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset

Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U
      Maailman menoa
      34
      1840
    6. SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918

kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,
      Maailman menoa
      94
      1633
    7. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      139
      1553
    8. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      144
      1507
    9. Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia

joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin
      Maailman menoa
      58
      1333
    10. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      93
      1036
    Aihe