Sain kuulla hermoratahierojaltani, että akupunktiolla voitaisiin yrittää tehostaa jalkojen verenkiertohäiriöitä. Onko tästä kellään kokemusta? Onko pistely kivuliasta? Hermoratahierontakin on auttanut kylmiin, herkästi kramppaaviin jalkoihin, mutta vielä olisi parannettavaa. Varsinkin iltaisin jalat ovat tosikylmät ja talvi lähestyy....
T. villasukkien käyttäjä kesälläkin
Jalkojen verenkiertohäiriöt
4
6867
Vastaukset
- A ja O
En osaa sanoa akupunktiosta jalkojen verenkierto-ongelmiin. Itse suosittelisin kylmyyteen liikunnan lisäämistä, hierontaa ja ginkgo bilobaa (neidonhiuspuuta). Ginkgo parantaa jonkin verran ääreisverenkiertoa. Kramppaamiseen magnesiumia. Myös inkivääri ja rosmariini parantavat verenkiertoa ja lämmittävät.
Lisää neuvoja verenkiertoelimistön ongelmiin tästä kirjasta:
http://www.adlibris.com/fi/product.aspx?isbn=9510323888&pid=8 - hotlegs
Kävin saamassa samaan ongelmaan avun Lahdessa Fysakos klinikalla. Siellä terapeutti käyttää fysioakustista tuolia monenlaisien oireiden hoidossa. Jalkojeni verenkierto parani niin hyvin, että jätin jo kolmen hoidon jälkeen villasukat öisin pois. Myös pohkeiden kipuilu loppui. Verenkierto parani kokonaisuudessaan ja aineenvaihdunta kiihtyi niin, että paino putosi kahdessa viikossa kolme kiloa kun ylimääräiset nesteet alkoivat poistua kehosta. Myös unenlaatuni parani hoitojen myötä. Menin hoitoon tuttavani suosituksesta. Hänellä on aivan samanlaiset kokemukset kuin minullakin. Suosittelen lämpimästi!
- jääräpylä itsekin
Itse olen saanut apua kylmiin jalkoihin akusta. Joten ei kun kokeilemaan! Tosin täytyy tunnustaa, että jalat ovat edelleen joskus kylmät, mutta ei ollenkaan samassa mittakaavassa kuin ennen.
- laura x
jääräpylä itsekin kirjoitti:
Itse olen saanut apua kylmiin jalkoihin akusta. Joten ei kun kokeilemaan! Tosin täytyy tunnustaa, että jalat ovat edelleen joskus kylmät, mutta ei ollenkaan samassa mittakaavassa kuin ennen.
Hei,
Tuollaiseen vaivaan sain itsekin akusta apua. Käyntikertoja kolme takanapäin. Suosittelen klinikkaa Roobertinkadulla jos asut täällä Helsingissä. Ainakin se hoitaja jolla itse kävin oli erittäin mukava ja osaava ihminen, kyselin häneltä kamalasti etukäteen puhelimitse kun minulla oli aikamoinen neulakammo, hän auttoi pääsemään siitä.
Hän antoi mukaan myös moksaa joka on pujosta tehty paksu sikari jolla lämmitetään akupunktiopisteitä. ah-ihanaa, vaikka aikamoinen haju leviää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1757224
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes713012- 562228
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671425Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3681369- 561294
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l191239Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841008Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791000