mitäs mieltä ootte ko. ajokoneesta.
Kone tulossa harrastus ja pieneen urakointiin.
Heikot kohdat kiitos!!
Lokomo 910
11
9638
Vastaukset
- hammaspyörät
Vanhetessaan rauta väsyy, telikotelot joustava
joten rattaista hampaat karisevat .Joten ?- koteloissa
koteloissahan on kettinki ja ei hampaat ...
ei muuta vikaa ku väliin jarrut jässä kun on paineilma sellaiset ja kuormaajan runko/ jalusta saattaa haljeta , ei muuta valittamista..
kunnon ketjyt 4 jään pyörään ja menoksi.. - ex-kuski
koteloissa kirjoitti:
koteloissahan on kettinki ja ei hampaat ...
ei muuta vikaa ku väliin jarrut jässä kun on paineilma sellaiset ja kuormaajan runko/ jalusta saattaa haljeta , ei muuta valittamista..
kunnon ketjyt 4 jään pyörään ja menoksi..Kyllä 910:ssä on perinteinen ratasteli joka periytyy jo 70luvulta 919:stä.
- ketju1
ex-kuski kirjoitti:
Kyllä 910:ssä on perinteinen ratasteli joka periytyy jo 70luvulta 919:stä.
mulla kyllä ketju ja tulkaa vaikka heti katsoon ,,, en ole vielä sokea..
- sulla
ketju1 kirjoitti:
mulla kyllä ketju ja tulkaa vaikka heti katsoon ,,, en ole vielä sokea..
olla ketjut kumien päällä mutta kyllä kotelosta löytyy rattaat jos ei ole ketju lähtöisin omasta anorakistasi tarkistapa;)
- dgdg
sulla kirjoitti:
olla ketjut kumien päällä mutta kyllä kotelosta löytyy rattaat jos ei ole ketju lähtöisin omasta anorakistasi tarkistapa;)
kyllä lokomon teleissä on rattaat. tokkohan oo sekotettu ponssea ja lokomoa jos kerran ketju telinsisältä löytyy.
- pariviikkoo
sulla kirjoitti:
olla ketjut kumien päällä mutta kyllä kotelosta löytyy rattaat jos ei ole ketju lähtöisin omasta anorakistasi tarkistapa;)
juuri pari viikkoo sitten tarkistin kireydenkin niin en mä sokea ole... tai jos tässä on jonkun lokomon teli systeemit ?
- ex-kuski
pariviikkoo kirjoitti:
juuri pari viikkoo sitten tarkistin kireydenkin niin en mä sokea ole... tai jos tässä on jonkun lokomon teli systeemit ?
En kyllä ole koskaan nähnyt ketjuvetoista Lokomoa.909&909t&910&919&919t on olleet ratasvetoisia.Onko telissä napavälitykset?,jos joku on kyläseppä sovittanut ponssen tai valmetin telin (naf tai O&K)...ei mikään ihme kun ne omat telit repeili aikalailla.
- Anonyymi
Kyllä ,910, pissä on ratasteli et tiedä mistä puhut epäilen ettet tiedä millä koneella ajat
- Anonyymi
Heei joko lokomo tietäjä, meidän vaarin lokomo 910b seisoo paikallaan pihassa eikä oo muutamaan vuoteen suostunu liikkumaan, joku jumittaa. Alkoi viimeisellä ajokerralla nykimään ja se hinattiin kotio jonka jälkeen kone seisoi pitkään. voimansiirto käytiin läpi ja kasattiin takaisin ja liikkeelle yrittäessä ei liikkunut, vähän yritti mutta oli niinku jarrut makais päällä ja lujaa. Osaako joku neuvoa millä saisi vielä liikkeelle?
- Anonyymi
taitaa etuset yrittää eri suuntaan kun takaset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211128
- 116994
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97832- 87758
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17637Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa218601- 49559
- 40559
- 25525