mitäs mieltä ootte ko. ajokoneesta.
Kone tulossa harrastus ja pieneen urakointiin.
Heikot kohdat kiitos!!
Lokomo 910
11
8408
Vastaukset
- hammaspyörät
Vanhetessaan rauta väsyy, telikotelot joustava
joten rattaista hampaat karisevat .Joten ?- koteloissa
koteloissahan on kettinki ja ei hampaat ...
ei muuta vikaa ku väliin jarrut jässä kun on paineilma sellaiset ja kuormaajan runko/ jalusta saattaa haljeta , ei muuta valittamista..
kunnon ketjyt 4 jään pyörään ja menoksi.. - ex-kuski
koteloissa kirjoitti:
koteloissahan on kettinki ja ei hampaat ...
ei muuta vikaa ku väliin jarrut jässä kun on paineilma sellaiset ja kuormaajan runko/ jalusta saattaa haljeta , ei muuta valittamista..
kunnon ketjyt 4 jään pyörään ja menoksi..Kyllä 910:ssä on perinteinen ratasteli joka periytyy jo 70luvulta 919:stä.
- ketju1
ex-kuski kirjoitti:
Kyllä 910:ssä on perinteinen ratasteli joka periytyy jo 70luvulta 919:stä.
mulla kyllä ketju ja tulkaa vaikka heti katsoon ,,, en ole vielä sokea..
- sulla
ketju1 kirjoitti:
mulla kyllä ketju ja tulkaa vaikka heti katsoon ,,, en ole vielä sokea..
olla ketjut kumien päällä mutta kyllä kotelosta löytyy rattaat jos ei ole ketju lähtöisin omasta anorakistasi tarkistapa;)
- dgdg
sulla kirjoitti:
olla ketjut kumien päällä mutta kyllä kotelosta löytyy rattaat jos ei ole ketju lähtöisin omasta anorakistasi tarkistapa;)
kyllä lokomon teleissä on rattaat. tokkohan oo sekotettu ponssea ja lokomoa jos kerran ketju telinsisältä löytyy.
- pariviikkoo
sulla kirjoitti:
juuri pari viikkoo sitten tarkistin kireydenkin niin en mä sokea ole... tai jos tässä on jonkun lokomon teli systeemit ?
- ex-kuski
pariviikkoo kirjoitti:
juuri pari viikkoo sitten tarkistin kireydenkin niin en mä sokea ole... tai jos tässä on jonkun lokomon teli systeemit ?
En kyllä ole koskaan nähnyt ketjuvetoista Lokomoa.909&909t&910&919&919t on olleet ratasvetoisia.Onko telissä napavälitykset?,jos joku on kyläseppä sovittanut ponssen tai valmetin telin (naf tai O&K)...ei mikään ihme kun ne omat telit repeili aikalailla.
- Anonyymi
Kyllä ,910, pissä on ratasteli et tiedä mistä puhut epäilen ettet tiedä millä koneella ajat
- Anonyymi
Heei joko lokomo tietäjä, meidän vaarin lokomo 910b seisoo paikallaan pihassa eikä oo muutamaan vuoteen suostunu liikkumaan, joku jumittaa. Alkoi viimeisellä ajokerralla nykimään ja se hinattiin kotio jonka jälkeen kone seisoi pitkään. voimansiirto käytiin läpi ja kasattiin takaisin ja liikkeelle yrittäessä ei liikkunut, vähän yritti mutta oli niinku jarrut makais päällä ja lujaa. Osaako joku neuvoa millä saisi vielä liikkeelle?
- Anonyymi
taitaa etuset yrittää eri suuntaan kun takaset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882