Lokomo 910

alottelija..

mitäs mieltä ootte ko. ajokoneesta.

Kone tulossa harrastus ja pieneen urakointiin.

Heikot kohdat kiitos!!

11

9638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hammaspyörät

      Vanhetessaan rauta väsyy, telikotelot joustava
      joten rattaista hampaat karisevat .Joten ?

      • koteloissa

        koteloissahan on kettinki ja ei hampaat ...
        ei muuta vikaa ku väliin jarrut jässä kun on paineilma sellaiset ja kuormaajan runko/ jalusta saattaa haljeta , ei muuta valittamista..
        kunnon ketjyt 4 jään pyörään ja menoksi..


      • ex-kuski
        koteloissa kirjoitti:

        koteloissahan on kettinki ja ei hampaat ...
        ei muuta vikaa ku väliin jarrut jässä kun on paineilma sellaiset ja kuormaajan runko/ jalusta saattaa haljeta , ei muuta valittamista..
        kunnon ketjyt 4 jään pyörään ja menoksi..

        Kyllä 910:ssä on perinteinen ratasteli joka periytyy jo 70luvulta 919:stä.


      • ketju1
        ex-kuski kirjoitti:

        Kyllä 910:ssä on perinteinen ratasteli joka periytyy jo 70luvulta 919:stä.

        mulla kyllä ketju ja tulkaa vaikka heti katsoon ,,, en ole vielä sokea..


      • sulla
        ketju1 kirjoitti:

        mulla kyllä ketju ja tulkaa vaikka heti katsoon ,,, en ole vielä sokea..

        olla ketjut kumien päällä mutta kyllä kotelosta löytyy rattaat jos ei ole ketju lähtöisin omasta anorakistasi tarkistapa;)


      • dgdg
        sulla kirjoitti:

        olla ketjut kumien päällä mutta kyllä kotelosta löytyy rattaat jos ei ole ketju lähtöisin omasta anorakistasi tarkistapa;)

        kyllä lokomon teleissä on rattaat. tokkohan oo sekotettu ponssea ja lokomoa jos kerran ketju telinsisältä löytyy.


      • pariviikkoo
        sulla kirjoitti:

        olla ketjut kumien päällä mutta kyllä kotelosta löytyy rattaat jos ei ole ketju lähtöisin omasta anorakistasi tarkistapa;)

        juuri pari viikkoo sitten tarkistin kireydenkin niin en mä sokea ole... tai jos tässä on jonkun lokomon teli systeemit ?


      • ex-kuski
        pariviikkoo kirjoitti:

        juuri pari viikkoo sitten tarkistin kireydenkin niin en mä sokea ole... tai jos tässä on jonkun lokomon teli systeemit ?

        En kyllä ole koskaan nähnyt ketjuvetoista Lokomoa.909&909t&910&919&919t on olleet ratasvetoisia.Onko telissä napavälitykset?,jos joku on kyläseppä sovittanut ponssen tai valmetin telin (naf tai O&K)...ei mikään ihme kun ne omat telit repeili aikalailla.


    • Anonyymi

      Kyllä ,910, pissä on ratasteli et tiedä mistä puhut epäilen ettet tiedä millä koneella ajat

    • Anonyymi

      Heei joko lokomo tietäjä, meidän vaarin lokomo 910b seisoo paikallaan pihassa eikä oo muutamaan vuoteen suostunu liikkumaan, joku jumittaa. Alkoi viimeisellä ajokerralla nykimään ja se hinattiin kotio jonka jälkeen kone seisoi pitkään. voimansiirto käytiin läpi ja kasattiin takaisin ja liikkeelle yrittäessä ei liikkunut, vähän yritti mutta oli niinku jarrut makais päällä ja lujaa. Osaako joku neuvoa millä saisi vielä liikkeelle?

      • Anonyymi

        taitaa etuset yrittää eri suuntaan kun takaset


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      121
      1128
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      116
      994
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      832
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      218
      601
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe