Jos vien öljyvärimaalaukseni myytäväksi galelriaan Helsigissä tai pääkaupunkiseudulla, niin galleria ottaa myynnistä about 40-50%.
Minulle jää loput, mutta millaista rahaliikennettä galleriat käyttävät. Tarvitsevatko he siitä jonkin kuitin? Maksanko minä siitä minulle kolahtavasta taulun hinnasta verot?
Mikä on gallerioiden käytäntö, kun vien taulun galleriaan ja jätän sen sinne myytäväksi ja jos joku sen sieltä ostaa?
Onko tässä eroavaisuuksia eri gallerioiden kesken?
vien taulun
galelriaan
2
813
Vastaukset 2
- Print24
aika paljon galleriasta. Mikäli sinulla on tiedossa jokin tietty galleria, on parasta olla heihin asiasta suoraan yhteydessä ja neuvotella heidän kanssaan.
- galeriaan
Joo, näin varmaan parasta toimia! Olet oikeassa, eroja gallerioiden välillä varmaan on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä4211823Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä30012282 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk951031Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma291001- 58926
- 66906
- 47880
- 63840
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa75817- 68814