Ollaan vaimokkeen ja 5 kk vauvan kanssa menossa lokakuun lopulla Rivaan ja kyselenkin neuvoja niiltä ketkä ovat siellä aikaisemmin käyneet. Onko siellä lokakuussa vielä lomakausi päällä, onko kaikki paikat auki ja retket ja muut vielä tehtävissä? Vai joko siellä valmistaudutaan talveen? Entä sää?
Toinen juttu on tuo pieni vauva, pärjääkö hänen kanssaan? Odotamme matkaa innolla joten on sääli jos se menee vauvan kanssa hotellissa istumiseksi...
Kiitos vastanneille jo etukäteen.
Riva del garda lokakuussa?
4
6911
Vastaukset
- LaGarga
Olemme itsekin menossa sinne lokakuussa. Olimme siellä toukokuussa - lähistön alpit eivät vielä olleet sulaneet ja osa passeista oli suljettuja. Kävimme kesäkuun alussa siellä ja yhtenä yönä saivat kaikki Gardan ympäristön huiput lumipeitteen. Seuraavana päivänä oli taas kesäistä.
Ei siellä pelkästään turismilla eletä ja vanhuksia lappaa sinne läpi vuoden, kun hintataso on kohdallaan.
Gardan sää on kovin oikukas - toivon että olisi aurinkoista. Nytkin oli heti 5 astetta eroa Veronan hyväksi, kun katsoin säätiedotusta. Genovaan on matkaa 300km...
Toisessa päässä Gardaa (itärannalla) on huvipuistoa yms jotka on vielä auki. Vuokraa auto!
Itse en ota vilttiä pick-nikille mukaan, mutta uskon ja toivon, että terassit ovat vielä hyvin käytettävissä ennen auringon laskua! - Mauro
Olen ollut 27 kertaa Italiassa ja siitä 5 kertaa
Gardalla. Kerran olin lokakuun puolivälissä ja
kylmää ja sateista oli.Turistikausi on käytännössä täysin loppunut.Paikka täysin kuollut, kuten melkein kaikki Gardan ympäristön paikat poislukien ehkä Desenzano.Ei siellä voi tehdä vaativan maaston takia edes kävelyretkiä pienen lapsen kanssa. Gardaland huvipuisto
suljetaan 30.9. ja suurin osa hotelleista oli
jo suljettu. Samoin ravintoloista enin osa on
suljettu jo lokakuussa. Ei siellä voi tehdä mitään ilman vuokra-autoa. Bussimatka Rivasta on
hirmu pitkä lähtee nyt minne tahansa. Ei sopiva
paikka pienen lapsen kanssa. Kerran olin järven
eteläpäässä omatoimimatkalla Desenzanon kaupungissa. Se olisi parempi, koska siellä asuu
niin paljon paikallisia ettei siellä huomaa turistikauden loppumista kuin kylmänä säänä.
Ja siellä on juna-asema josta pääsee retkille
helposti ja halvalla lähiseudun eri kohteisiin.- lähteä
Gardajärvellä on näkemistä myös lokakuussa. Kannattaa vain varautua vähän lämpimämpiin vaatteisiin. Pienen lapsen kanssa on helppo liikkua, kokemusta on. Paikalliset tykkäävät paljon lapsista. Lautoilla voitte liikkua Malcesinessa ja muissa kylissä. Gardajärvi on erittäin kaunis ja rauhallinen paikka. Olen siellä ollut parikertaa pienten lasteni kanssa, suosittelen. Kävelyretkiä voi tehdä Rivasta esim. Torboleen rantatietä pitkin, n.4 km sivunsa.
- pienen vauvan kanssa
lähteä kirjoitti:
Gardajärvellä on näkemistä myös lokakuussa. Kannattaa vain varautua vähän lämpimämpiin vaatteisiin. Pienen lapsen kanssa on helppo liikkua, kokemusta on. Paikalliset tykkäävät paljon lapsista. Lautoilla voitte liikkua Malcesinessa ja muissa kylissä. Gardajärvi on erittäin kaunis ja rauhallinen paikka. Olen siellä ollut parikertaa pienten lasteni kanssa, suosittelen. Kävelyretkiä voi tehdä Rivasta esim. Torboleen rantatietä pitkin, n.4 km sivunsa.
sillä Italiassa ei hotelleja liiemmin lämmitetä ja hotellihuoneet ovat kylmiä kuin jääkaapit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1151479
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881317Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1381087- 68984
- 39927
- 69884
- 97877
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54862- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39794