PlusTv toimintaa

..maksanko...

Minä asun antennitaloudessa ja minulla oli hankittuna mtvn pluskortti digiboksiini, jonka päättymisaika oli 25.8.2008, oli silloin ollut sen 3 kuukautta käytössä.

Minulle tuli kuukauden lasku, jonka eräpäivä oli päivätty 27.8.2008 suurudeltaan 13.80€, mutta minä viivästytin maksua ja halusin katsoa näkyykö 1.9 alkaen myös nämä pluskanavat, kun ne eivät näkyneet, niin soitin sinne, käskivät laittaa meilin. Laitoin meilin, johon automaatti vastasi, että ruuhkan vuoksi vastaamme viikkon päästä..vielä ei ole vastausta tullut.

Mutta nyt tuli lasku 43.80€ sisälten edellisen laskun ja katkaisulaskun. Laitoin meilin ja taas automaatti vastasi....Sitten tartuin puhelimeen ja soitin...( kallis puhelu maksoi minulle 12,30€) ja kysyin miksi näin.
Mies sieltä selitti, koska etette ole maksaneet laskuanne , olemme katkaiseet näkyyvyden, joka ei kylläkään näkynyt..??

Minun oikeustajuni ei ota tätä asiaa, että minun pitäisi maksaa jostain kortista, joka ei näy ja vielä sen katkeamista. Tuo laskustussysteemikin ihan outo heillä, laskutetaan asiakasta etukäteen, ja tässä tuli se tilanne, kun ei pelaa näkyvyys, niin minun pitäisi maksaa siitä vielä, samoin katkaisukin, jonka ovat kanssa suorittaneet.

Minä sanoin miehelle, mennään vaikka oikeuteen asti tästä, mutta en tiedä tapausta jossa pitäs maksaa toimimattomuudesta, mutta näin sieltä väitettiin, että maksat kuin isäsi velkaa.

Minä vielä mielelläni maksan sen pienen laskun, mutta katkaisumaksua en kyllä maksa.

8

958

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 67777777777777

Kyllä ne plustv:n kanavat näkyvät. Se, että sinun tapauksessasi taloyhtiön antennisysteemit eivät ole kunnossa, ei voi olla jonkun yksityisen yrityksen "ongelma".

Ei autokaupassakaan kauppa peruunnu ilman kuluja, jos menetät ajokortin, etkä pysty "laillisesti" autoa ajamaan.

Tylsäähän tuommoinen on, että näitä tv-operaattoreita ei oikein kiinni tahdo saada mutta ikävä kyllä ruuhkien syyt johtavat näihin, anteeksi vaan ihmisten omiin typeryyksiin ja merkillisiin luuloihin.

• Jumbe__

Mitäs hölpötät? Alkuperäinen kirjoittaja kirjoittaa "Minä asun antennitaloudessa" eikä siis kaapeliverkon alueella.

1.9 tuli muutamille paikkakunnille n.s. E-nippu eikä se tosiaankaan näy kaikkialla.

• 000000000000000000
        Jumbe__ kirjoitti:

Mitäs hölpötät? Alkuperäinen kirjoittaja kirjoittaa "Minä asun antennitaloudessa" eikä siis kaapeliverkon alueella.

1.9 tuli muutamille paikkakunnille n.s. E-nippu eikä se tosiaankaan näy kaikkialla.

Nimenomaan ja kyllä se näkyy antennitalouksissa. Jos asut paikassa missä se ei näy niin eipä se palveluntarjoajan ongelma ole. Mikäli olet niin tyhmä, että ostat tuotteen, ottamatta selvää pystytkö käyttämään sitä niin kenenköhän ongelma se on?

Ei autokauppiaskaan pura kauppaa kuluitta, jos ostat kuorma-auton ja huomaatkin jälkikäteen, että ei itsellä olekaan kuin beekortti.

• mutta on niitä
        Jumbe__ kirjoitti:

antenniverkossakin olevia taloyhtiöitä ja jos isännöitsijä ei jaksa nähdä vaivaa niin turha siitä plus-tv:tä on syyttää

• on tässä mielestäni toimittu vähän epäinhimillisesti.ei minunkaan oikeustajuni tätä asiaa oikein ymmärrä,koska näkyvyyttä ei ollut.muutenkin tämä digitouhu ihmetyttää kun melkein kaikki kanavat menevät kohta maksullisiksi.tämä touhu tarkoittaa pelkästään sitä,että ihmisiltä otetaan rahat pois konstilla millä hyvänsä.sinuna menisin vielä paikan päälle puhumaan asiasta.onko sanottu että tämä menisi perintään?minä en kyllä näe tässä sellaisia aineksia olevan.pistä kova kovaa vasten.

• werty

Mikä kanava on mennyt maksulliseksi digitouhun takia? Eikö ne kaikki ole maksuttomia kuten ennen digiaikaa.

• silleen..
        werty kirjoitti:

Mikä kanava on mennyt maksulliseksi digitouhun takia? Eikö ne kaikki ole maksuttomia kuten ennen digiaikaa.

Nämä mtvn kanavat ovat maksullisia, josta näkyy tällä seudulla tällä hetkellä kolme kanavaa mtv3 , elokuvakanava, sekä juniori, ne ovat meille maksullisia.

Mutta vaikka se vika onkin varmaan taloyhtiössä, niin sillä tarjosinkin heille, että maksan sen kuukauden maksun, vaan se ei sopinut heille, pitää maksaa se katkaisu maksukin.

Ajatelkaa , laskun erpäivä on 27.8 ja katkaisu tapahtunut 4.9....Niin johan laskulla on myös eräpäiväkin jälkeen maksuaikaa se kaksi viikkoa, jonka jälkeen lähtee karhu, saatteko tuosta kertymään sitä kahta viikkoa mitenkään eikä ensimmäistä karhuakaan ole tullut.

Minua ottaa aivoon koko korttisysteemi, ihan rahastusta ihmisiltä ja jos ei puoliaan pidä niin viedään vaikka tuhkatkin pesästä.

Kyllä minä taistelen oikeuden itselleni, perjantaina tämä mies jolle soitin lupasivat, että selvittävät asian, ja laittavat meilin, ei sitä vieläkään ole tullut. Minä jos selvitän minkä asian, niin se kyllä tapahtuu, en lupaa asiakkaalleni siitä mihin en pysty.

• zenia
        silleen.. kirjoitti:

Nämä mtvn kanavat ovat maksullisia, josta näkyy tällä seudulla tällä hetkellä kolme kanavaa mtv3 , elokuvakanava, sekä juniori, ne ovat meille maksullisia.

Mutta vaikka se vika onkin varmaan taloyhtiössä, niin sillä tarjosinkin heille, että maksan sen kuukauden maksun, vaan se ei sopinut heille, pitää maksaa se katkaisu maksukin.

Ajatelkaa , laskun erpäivä on 27.8 ja katkaisu tapahtunut 4.9....Niin johan laskulla on myös eräpäiväkin jälkeen maksuaikaa se kaksi viikkoa, jonka jälkeen lähtee karhu, saatteko tuosta kertymään sitä kahta viikkoa mitenkään eikä ensimmäistä karhuakaan ole tullut.

Minua ottaa aivoon koko korttisysteemi, ihan rahastusta ihmisiltä ja jos ei puoliaan pidä niin viedään vaikka tuhkatkin pesästä.

Kyllä minä taistelen oikeuden itselleni, perjantaina tämä mies jolle soitin lupasivat, että selvittävät asian, ja laittavat meilin, ei sitä vieläkään ole tullut. Minä jos selvitän minkä asian, niin se kyllä tapahtuu, en lupaa asiakkaalleni siitä mihin en pysty.

ottaa kuluttaja asiamieheen yhteyttä. Olen lähettänyt plussalle 3 mailia, 2.9, 5.9 ja 10.9.
        Ensimmäiseen vastattiiin,
        Kiitos yhteydenotostasi. Vastaamme viestiisi kahden arkipäivän kuluessa.
        Vastausta en ole saanut. 10.9 irtisanoin plus kortin, ei vastausta.
        Lähetin myös etanapostia, ei vastausta.

Eli plussasta ei vastata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      59
      3295
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2931
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2769
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1847
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1101
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      197
      1030
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      859
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      850
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      103
      845
    Aihe