Miten kertoa vanhemmille että seurustelee?

ejfgeroigjerogi

en vaan uskalla sanoa suoraan, että seurustelen. Tai no en tiedä vielä seurustelenko, katotaan mihin tämä nyt etenee. Mutta en uskalla tuoda poikaa yllätyksenä kotiin, että vanhemmat sitä kautta huomaisivat, vaan haluan kertoa heille ensin itse, että kuka on tulossa ja milloin. ongelma on, etten vain uskallaaaaa

vanhemmat kuitenkin varmasti hyväksyy seurusteluni, oon jo 16, poika vuoden vanhempi. mutta meiän kotona ei oo koskaan keskusteltu tollasista asioista ja muutenkin musta tuntuu, että kaikilla perheillä tuhat kertaa avoimemmat välit kuin meillä niin tollaset jutut on helppo kertoo. Ja pelkään että mun vanhemmat nolaa mut :(

miten siis uskallan kertoa ?

24

12850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä:)

      Täräytä "voiks mun poikakamu tulla kylään?"
      Ja sitten sano niille, että "te ette sais tietää mun seurustelusta, olkaa niin kuin ette tietäis", silloin ne ei nolaa sua tenttailemalla poikaa.

    • filippppa

      Tietävätkö he että kuitenkin vietät aikaa sen pojan kanssa. meinaan vaan että meilläpäin käy ainakin niin, jos sanon että menen ulos vaikkapa nyt Kallen kanssa niin äiti kysyy jotain sen tapaista kuin ''Olettekste ihan vaan kavereita, vai jotain muutakin?'' etc. Niin ehkä siinä välissä vois sujauttaa jotain että ootte kyllä molemmat kiinnostuneita toisistanne tai jtn..
      en nyt tiedä ymmärsitkö tosta mitään:D
      Tai sitten voisit sanoa tyyliin jotain muuta siihen poikaan viittaavaa esim. Vitsi ku se ei oo vieläkään soittanu tms. :DD toivottavasti musta oli ees jotain apua...

    • filippa K

      Tietävätkö he että kuitenkin vietät aikaa sen pojan kanssa. meinaan vaan että meilläpäin käy ainakin niin, jos sanon että menen ulos vaikkapa nyt Kallen kanssa niin äiti kysyy jotain sen tapaista kuin ''Olettekste ihan vaan kavereita, vai jotain muutakin?'' etc. Niin ehkä siinä välissä vois sujauttaa jotain että ootte kyllä molemmat kiinnostuneita toisistanne tai jtn..
      en nyt tiedä ymmärsitkö tosta mitään:D
      Tai sitten voisit sanoa tyyliin jotain muuta siihen poikaan viittaavaa esim. Vitsi ku se ei oo vieläkään soittanu tms. :DD toivottavasti musta oli ees jotain apua...

    • rohkeesti.

      vaa :) määki oon vaa sanonu äitille tai siskolle, ja mustaki tuntuu et muut perheet pystyy puhuu asioista paremmi mut kyl se siit

    • juupelipumpum

      Tää on vähän nolo juttu,mut oon 12 wee....Ja oon seurustellu n.4 kk yhen pojan kaa.
      meiän seurustelu on halailua ja hengailua yhes. Sen pojan äiti tietää KAIKEN meistä.Mut mun äiti LUULEE vaa et ollaa KAVEREITA. Äitini ragee ja mesoo TOSI HELPOSTI,jtn en oo uskaltanu kertoo sille.Se kyselee jo ihan HIRVEESTI vaik ollaa "kamui". Oon yrittäny kerätä pokkaa kertoo mut en vaa saa pokkaa tarpeex.....


      Neuvoi...? ://

    • pöhölö-.

      ei noita 12v leikkiseurusteluja kukaan ota tosissaan, ei edes sun äitees.!

    • Teiniäiti

      Mul oli sama ongelma ja ku oon viel ollu aika ujo lapsi ja nuori nii pelkäsin miten mun vanhemmat ottaa et niiden kiltti perhetyttö seurustelee ja pahinta täs oli et salailin meidän seurusteluu 3 kuukautta ja tietenkin oltiin jo sängyssäkin oltu ilman ehkäsyy...
      Seurustelusta äiti ei suuttunu mutta sano et mun ois pitäny ilmottaa jos aion seksiä harrastaa et osaa neuvoo ehkäisyt. Onneksi en tullut raskaaksi niin ei tullu enempää ongelmia.
      Mutta nytten puolivuotta myöhemmin sitten ehkäisyn kanssa oltiin nii kappas vaan olen raskaana. Ja mutsille pitäs kertoo oon siis 16wee

      • Anonyymi

        En uskalla kertoo ees et oon ihastunu


    • 145

      Oon 9 v. Seurustelen ihan kunnolla vaikka nuori olenkin. En uskalla kertoa isälle että seurustelen. Mikä avuksi?

      • Anonyymi

        Siis oikeesti niinku ei hyvää päivää ku tonki ikäiset jo seurustelee! Vaikka seurusteluun ja rakkauteen ei mitään ikärajaa ookkaan niin silti en sitä alle 14 vuotiaille suosittelisi! 9v ei TODELLAKAAN oo vielä tarpeeks kypsä seurustelemaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis oikeesti niinku ei hyvää päivää ku tonki ikäiset jo seurustelee! Vaikka seurusteluun ja rakkauteen ei mitään ikärajaa ookkaan niin silti en sitä alle 14 vuotiaille suosittelisi! 9v ei TODELLAKAAN oo vielä tarpeeks kypsä seurustelemaan!

        Kaikki tietävät itse milloin ovat kypsiä ja valmiita seurustelemaan


      • Anonyymi

        lmao


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis oikeesti niinku ei hyvää päivää ku tonki ikäiset jo seurustelee! Vaikka seurusteluun ja rakkauteen ei mitään ikärajaa ookkaan niin silti en sitä alle 14 vuotiaille suosittelisi! 9v ei TODELLAKAAN oo vielä tarpeeks kypsä seurustelemaan!

        Jep! Oot 14-vuotiaaseen todella nuori seurustelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep! Oot 14-vuotiaaseen todella nuori seurustelemaan.

        Joku tääl 2023


      • Anonyymi

        Mä olen 11 ja seurustelen


    • 145

      Äitini tietää että seurustelen

    • Hupsista..oho

      Mullahan se kertominen meni vähän perseelleen. Siis oltiin oltu yhdessä virallusesti n. vähän yli viikko (tunnettu jo 1 vuosi). Mä olin 14 (melkein 15) ja poika muutaman kuukauden vanhempi. Olin siis koulun jälkeen nähnyt kyseistä poikaa ja oltiin keskustassa vain hengaamassa. Mulla oli samana iltana riparitapaaminen (keskustassa, asun kauempana, ja siis siksi jäin keskustaan koulun jälkeen). Vanhemmat olivat tietoisia tästä riparitapaamisesta, heille sanoin että tulen bussilla kotiin. No kun pääsin sieltä riparijutusta niin poikaystäväni oli odottamassa minua (oltiin sovittu että nähään siinä sen paikan parkkipaikalla ja se on mun seurana siihen asti et se bussi tulee). Halattiin ja pussattiin siinä kun älyän että äitini auto tuli siihen parkkipaikalle. Ja varmasti näki että pussattiin. Äitini oli siis tullut yllätyksenä hakemaan mut. Eihän siinä mitään, hyvin se otti sen, mut ois ollu kiva jos oisin voinu sille ihan kertoa, enkä "jäädä kiinni".


      Ja juu tiiän, vanha keskustelu

    • Anonyymi

      OOTKO MÄ

      • Anonyymi

        en tietääkseni


    • Anonyymi

      Mul on kans sama ongelma

    • Anonyymi

      lol ite en ees uskalla kysyä ketään
      Ootan niin kauan kunnes joku kysyy multa et haluisko hengailla
      Mut se ei tuu tapahtumaan pitkään aikaan

    • Anonyymi

      mäkään en uskal kertoo

    • Anonyymi

      Sano et ois kiva kun yks mun tosi hyvä kaveri (sen pojan nimi) Tulis kylään joskus.. mutsis:onks se poika,seurusteletteko nii oot vaan sillee joo

    • Anonyymi

      Mitä noloa tuossa olisi? Minun tyttöystävä oli kuusitoista vuotias kun muutettiin yhteen.
      Alussa äitini ei tykännyt kun ensimmäisiä kertoja vietimme aikaa perheeni luona ja kävimme yhdessä saunassa, olimme saunassa yli tunnin koska teimme sitä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1505
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe