Olin 9.9 Levin Hullu Poro Areenalla katsomassa Kari Tapion keikkaa. En ole vähään aikaan häntä nähnyt ja bändin kokoonpano olikin vähän erilainen. Niin kuka on siis tämä syötävän näköinen kitaristi, jonka etunimi lienee ollut Eki? Niin makee että huhhuh..
Kitaristikomistus
19
4044
Vastaukset
- kyläkotanen
Tarkoitat varmaan Erkki Salmi-nimistä kitaristia. Ulkonäöstä en sano mitään, mutta hyvin poika ainakin soittaa! Olen lukemattomat kerrat ollut katsomassa ja kuuntelemassa ja ihastelemassa...niin, että nauti vain sinäkin...
- Marge
Kiitos Kyläkotaselle, toivottavasti olen tilaisuudessa taas sekä nähdä että kuulla tätä nam-miestä!
- ahkera kannattaja
Myöskin Seppo ja Juha miellyttävät silmää. Heitä on ilo katsoa
- Kari fani
Marge kirjoitti:
Kiitos Kyläkotaselle, toivottavasti olen tilaisuudessa taas sekä nähdä että kuulla tätä nam-miestä!
Ootko ollut ikinä niin paikalla että Kari on esitellyt bändin pojat???Tuon mainitsemasi henkilön kohdalla Kari aina kertoilee Ekistä tosi mukavasti. Kysyppä joskus Karilta voitko esitellä bändin pojat niin kuulet.
Kari osaa tuon vitsin kaikesta. - Marge
Kari fani kirjoitti:
Ootko ollut ikinä niin paikalla että Kari on esitellyt bändin pojat???Tuon mainitsemasi henkilön kohdalla Kari aina kertoilee Ekistä tosi mukavasti. Kysyppä joskus Karilta voitko esitellä bändin pojat niin kuulet.
Kari osaa tuon vitsin kaikesta.Kyllähän ne bändin pojat silloin Levilläkin esiteltiin, mutta olin tanssilattialla ja huomioni oli muualla, kuulin vain nimen. Lapsellisuuttani tässä nyt olen kiinnostunut kuin teinityttö konsanaan, että mikä mies tämä Eki oikein onkaan. Onneksi ko. henkilö ei tiedä tällaisista höpsötyksistä, tai toivottavasti ei...
- Doug
Marge kirjoitti:
Kyllähän ne bändin pojat silloin Levilläkin esiteltiin, mutta olin tanssilattialla ja huomioni oli muualla, kuulin vain nimen. Lapsellisuuttani tässä nyt olen kiinnostunut kuin teinityttö konsanaan, että mikä mies tämä Eki oikein onkaan. Onneksi ko. henkilö ei tiedä tällaisista höpsötyksistä, tai toivottavasti ei...
Tunnen miehen. Täytyy kertoa, että hänellä on ainakin yksi ihailijatar. Erkki on tosin valitettavasti naimisissa...
- Marge
Doug kirjoitti:
Tunnen miehen. Täytyy kertoa, että hänellä on ainakin yksi ihailijatar. Erkki on tosin valitettavasti naimisissa...
Jaa naimisissa...ei se mitään..niin minäkin...Ihailijattaria on luultavasti enemmänkin tai sitten kukaan muu ei ymmärrä hyvän päälle. Levillä oli stage niin kaukana, ettei kovin läheltä päässyt kattelemaan, mutta ehkä joskus sitten...täällä Hesan ja Turun välissä...
- Kokemusta on
Doug kirjoitti:
Ei taida paljo naimisissa oleminen vaikuttaa...
- ahkera kannattaja
ahkera kannattaja kirjoitti:
Myöskin Seppo ja Juha miellyttävät silmää. Heitä on ilo katsoa
Eki on 49v
- Marge
ahkera kannattaja kirjoitti:
Eki on 49v
tämä sulle selvis? Kiitos tiedosta jokatapauksessa, ikä on hyvä, ei sit mikään pojankloppi.
- ???!!!
Marge kirjoitti:
tämä sulle selvis? Kiitos tiedosta jokatapauksessa, ikä on hyvä, ei sit mikään pojankloppi.
Ei kannata uskoa ihan kaikkea mitä täällä kirjoitetaan. Ei todellakaan ole noin vanha Eki. Kysy häneltä itseltään suoraan, jos kovasti kiinnostaa.
- Marge
???!!! kirjoitti:
Ei kannata uskoa ihan kaikkea mitä täällä kirjoitetaan. Ei todellakaan ole noin vanha Eki. Kysy häneltä itseltään suoraan, jos kovasti kiinnostaa.
ei se huono ikä ois ollu. Ja en varmasti kysy yhtään mitään, vähemmästäkin saa itsensä naurettavaksi.
- lilli69
kyllä eki on 49 ja tieto varma.
- heilat79
Hei vieläkö ihmisillä on tietoa että missä tämä kyseinen kitaristi soittaa nykyään?
- Saattaa-ol-näinkin
Taisi ryypätä itsensä ulos alalta kun Kari Tapio rakensi bändin rungon omien poikiensa ympärille ja antoi kenkää vanhalle bändille.
90 prosentille soittajista maistuu promillet. - Saattaa_jatkaakin-heviä
http://www.aamuposti.fi/artikkeli/234880-elakkeelle-rokin-tahtiin
Ja opettajana
http://www.porvoo.fi/fi/palvelut/opetus_ja_koulutus/taiteen_perusopetus/porvoonseudun_musiikkiopisto/oppilaaksi/varsinainen_oppilas/popjazz_-opetus
http://www.psmo.fi/pjo/POPJAZZ_OPETUS/OPETTAJAT.html
ja mukana muistojen hautaamisessa
http://www.ita-savo.fi/uutiset/kulttuuri-ja-viihde/konserttiarvio-kari-tapion-muistokonsertti-77065 - Hope1967
Saattaa-ol-näinkin kirjoitti:
Taisi ryypätä itsensä ulos alalta kun Kari Tapio rakensi bändin rungon omien poikiensa ympärille ja antoi kenkää vanhalle bändille.
90 prosentille soittajista maistuu promillet.Sinä et taida olla ihan perillä asioista, sillä eki soitti karilla loppuun saakka ja vielä sen jälkeenkin pitkään janin orkassa, siinä kokoonpanossa oli ainoastaan jani karin pojista ja joona toimi managerina janille ja lukuisille muille artisteille. Eki kuitenkin katosi orkasta vasta noin puolitoista vuotta sitten ja siirtyi tarja lunnakselle ja opetushommiin (eikai niissä hirveissä promilleissa pärjää). Kun jani aloitti laulamisen isänsä kuoltua orkkaan kuului samat jäsenet kuin karilla. Esim. Seppo on ollut orkassa jo yli 10 vuotta ja on edelleen hänen orkesterissaan.
Harmittaa kuitenkin paljon että eki lähti orkasta koska hän oli huikea muusikko ja loistava persoona! Kumpa näkisin ekin vielä joskus soittamassa!
- Annamaijanen
Onko eki vielä tarja lunnaksen orkassa?
- Laululintunen
Eki Salmi soittaa nykyään Amore-nimisessä kokoonpanossa, joka on Leif Lindemanin taustabändi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1017001- 474736
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542646Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52108Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1811093Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101058Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell911011Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30846Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai242843Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179773