Olen uusi tällä palstalla. Ihan mielenkiintoista luettavaa, mutta muutamat termit eivät minulle avaudu. Ehkä voisitte suomentaa muutaman keskeisen termin.
-länsiräppänä
-hilavitkutin
-japsikinneri
-laatokka
-ajohallintajärjestelmä
-lukkiutumattomat jarrut
-ohjaustehostin
-eurocap turvallisuustesti
-turvatyynyt
Noiden termien ymmärtäminen helpottaisi jo huomattavasti tekstin ymmärtämistä.
Sanasto hukassa
7
590
Vastaukset
Täältä löytyy hyvä vastaus yhteen kysymyksistäsi:
http://www.autoliitto.fi/testit_ja_ajoneuvot/kolaritestit/euroncap/- mitään hyötyä
jos ajetaan papan räppänällä tuhatta ja sataa
- kysymykseen
-länsiräppänä= saksalainen auto
-hilavitkutin= räppänä ranskalainen auto
-japsikinneri=toyjota
-laatokka= lada
-ajohallintajärjestelmä= ajajan aivot
-lukkiutumattomat jarrut= pomppas syynistä
-ohjaustehostin= sixpäkki keskaria
-eurocap turvallisuustesti = saksan moottorib. nopeus
-turvatyynyt=nolon ajurin henkiriepu - lupasit lopettaa
lässytyksen. Kuinkas taas kävikään...
- W W W
-länsiräppänä
Kateellisen ladan omistajan oikeista autoista käyttämä nimitys
-hilavitkutin
Kateellisen ladan omistajan oikeiden autojen lisävarusteista käyttämä nimitys
-japsikinneri
Kateellisen ladan omistajan japanilaisista autoista käyttämä nimitys
-laatokka
Kateellisen ladan omistajan ladasta käyttämä nimitys
-ajohallintajärjestelmä
Jotain mitä pitäisi ehdottomasti olla ladassa
-lukkiutumattomat jarrut
Vakiovarusteena ladassa jo ainakin vuodesta 1975
-ohjaustehostin
Jotain mitä puuttuu ladasta
-eurocap turvallisuustesti
Jotain mistä kateellinen ladan omistaja ei halua koskaan kuulla puhuttavan
-turvatyynyt
Jotain mitä puuttuu ladasta- kateellinen räppänöistä
yrittää vaan saada räppänistit tajuamaan jotain autoista ja autoilusta
- ne vastaukset
kaikki sitten olivatkin asialliseen Riitan kysymykseen. Vastaukset osoittivat näiden kirjoittelijoiden tietotason yleensäkin autoista ja niiden tekniikasta. Olisikko nämä ollut justiinsa sitä jonkun aikaisemmin mainitsemaa synnynnäisen -------tietoista kehittämistä??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416