Sanasto hukassa

Riitta-Liisa

Olen uusi tällä palstalla. Ihan mielenkiintoista luettavaa, mutta muutamat termit eivät minulle avaudu. Ehkä voisitte suomentaa muutaman keskeisen termin.
-länsiräppänä
-hilavitkutin
-japsikinneri
-laatokka
-ajohallintajärjestelmä
-lukkiutumattomat jarrut
-ohjaustehostin
-eurocap turvallisuustesti
-turvatyynyt
Noiden termien ymmärtäminen helpottaisi jo huomattavasti tekstin ymmärtämistä.

7

590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • mitään hyötyä

        jos ajetaan papan räppänällä tuhatta ja sataa


    • kysymykseen

      -länsiräppänä= saksalainen auto
      -hilavitkutin= räppänä ranskalainen auto
      -japsikinneri=toyjota
      -laatokka= lada
      -ajohallintajärjestelmä= ajajan aivot
      -lukkiutumattomat jarrut= pomppas syynistä
      -ohjaustehostin= sixpäkki keskaria
      -eurocap turvallisuustesti = saksan moottorib. nopeus
      -turvatyynyt=nolon ajurin henkiriepu

    • lupasit lopettaa

      lässytyksen. Kuinkas taas kävikään...

    • W W W

      -länsiräppänä
         Kateellisen ladan omistajan oikeista autoista käyttämä nimitys
      -hilavitkutin
         Kateellisen ladan omistajan oikeiden autojen lisävarusteista käyttämä nimitys
      -japsikinneri
         Kateellisen ladan omistajan japanilaisista autoista käyttämä nimitys
      -laatokka
         Kateellisen ladan omistajan ladasta käyttämä nimitys
      -ajohallintajärjestelmä
         Jotain mitä pitäisi ehdottomasti olla ladassa
      -lukkiutumattomat jarrut
         Vakiovarusteena ladassa jo ainakin vuodesta 1975
      -ohjaustehostin
         Jotain mitä puuttuu ladasta
      -eurocap turvallisuustesti
         Jotain mistä kateellinen ladan omistaja ei halua koskaan kuulla puhuttavan
      -turvatyynyt
         Jotain mitä puuttuu ladasta

      • kateellinen räppänöistä

        yrittää vaan saada räppänistit tajuamaan jotain autoista ja autoilusta


      • ne vastaukset

        kaikki sitten olivatkin asialliseen Riitan kysymykseen. Vastaukset osoittivat näiden kirjoittelijoiden tietotason yleensäkin autoista ja niiden tekniikasta. Olisikko nämä ollut justiinsa sitä jonkun aikaisemmin mainitsemaa synnynnäisen -------tietoista kehittämistä??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe