Ei ole polossa koskaa tullut istuttua ja kysynkin että onko kuinka ahdas auto?
Itse olen 183cm heinäseiväs.
Auto olis tiisseli polo vuosikertaa 1996.
Jos ei täältä tule mitään järkevää vastausta niin pitää mennä kaupan pihaan ensimmäisen polon viereen odottamaan omistajaa ja pyytää koeistumista :)
Golfin ohjaamoon mahtuu kyllä hyvin... Ei viitsi lähteä autoa katsomaan kauas ja todeta että täähän on ihan p..keleen pieni.
Polo III 3-ovisen tilat, pitkälle kuskille???
4
584
Vastaukset
- mahtuu !
eli 190 senttinen minä ainakin saa hyvän ajoasennon.
Volkkareissa on yleensäkin huomioitu pidemmät kuskit toisin kuin ranskalaisissa/japanin autoissa.
Toki ratin etäisyyssäätöä vähän kaipaa, mutta ilmankin pärjäilee. - Herra x
Kannattaa katsoa takakonttiin. Jos kuljetat paljon tavaroita takakontissa niin tylppäperäinen hatcback voi olla ahdas ratkaisu. Juuri ja juuri kaksi matkalaukkua mahtuu peräkonttiin.
- Polonenko
Takaloosterin koolla ei ole juurikaan merkitystä. On toinen auto millä saa sitten kuljetella tavaaraa.
Vielä jos onnistuu saamaan 1 1pakettiautoksi pikkuverolla niin sitten katsastetaan semmoseksi. - Fossiilitar
Polonenko kirjoitti:
Takaloosterin koolla ei ole juurikaan merkitystä. On toinen auto millä saa sitten kuljetella tavaaraa.
Vielä jos onnistuu saamaan 1 1pakettiautoksi pikkuverolla niin sitten katsastetaan semmoseksi.Mahtuu hyvin 193 cm pitkä ja yli 100 kg painava mies ajamaan. Mutta takapenkki onkin jo toinen juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3921956Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121769Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411348Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.77989Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel51950Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402918Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä33741- 55720
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70704- 63703