Viime keväänä se Kooteeässkin konfirmoitiin!
Suosittelen aikuisrippikoulua, mikäli tämä asia on jostakin syystä jäänyt aikoinaan väliin.
HYVÄ!
Aikuisrippikoulu
4
690
Vastaukset
- tupakalle..
viina ja tupakalle ripparille kun ei muualla saa enään polttaa vai onko se tupakointi sallittu sielä alle16v,vaan eikä aikuisille.?
- ehkä ne vanhat
Hyvä ajatus! Ehkä ne vanhat murhaajat, Jeesuksen seuraajienkin murhaajat oppisivat tietämään älä tapa käskyn Jumalan ja Jeesusen tahdon!
Ja samalla voisi yrittää herättää kuolleista heitä että saisimme heiltä sen Jumalan ja Jeesuksen sanan raamatun joka toivottavasti heillä on viellä muistissa!
Eikä olis yhtään väärin vaikka kaikki kristinuskon murhaamat ja murhauttamat nousisivat ylös kuolleista ja tulisivat todistmaan kristinuskon herraksi sen johon uskotte! Jeesus ei ollut kristitty. - Mirka ...
Minä suosittelen kirkosta eroamiseen ja pysymään kaukana uskovaisista.
PS.Oletko miettinyt miten vaarallisia uskonnot ovat?- Minä vaain
HAHAA. En voi muuta sanoa. "Pysyttele kaukana uskovaisista", eli kaikista maailman ihmisistä? Kristinusko on vain yksi usko miljoonien joukossa, jokainen uskoo varmasti johonkin, ainakin siihen, että kuoleman jälkeen kuollut henkilö ei ainakaan tässä todellisuudessa ole omassa vanhassa olemuksessaan tavattavissa. Siis tässä ajassa, paikassa, sinä lihana ja verenä minä kuoli... Uskonnot voivat olla vaarallisia niille, joille ne ovat. Ja uskonnonkin määritelmä eroaa paljon uskosta, en sitten tiedä paljon olet kyseisiä aiheita käsitellyt...
Hienoa että löysit aikuisrippikoulun, ilmeisesti oikeassa kohtaa elämää, mulla on tapana sanoa, että niinkuin käy, käy parhaiten. Harmi, että täällä suomi24 on harvoin kunnon keskustelua, vain naiiveja ja perustelemattomia väitteitä, joita harvemmin jaksaa edes ajatella pidemmälle, kun ensimmäinen virke kertoo jo kaiken. No kiva silti että koit riparin mukavaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 203784
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit243179En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322385- 922149
- 222000
- 271648
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui411631- 321512
Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta
Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava5021473Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91424