Onko siellä päässä,joka osaisi sanoa miten saan
salasanan Joost tv ohjelmaan kun en itse tajua
kerrotko askel askeleelta miten se tapahtuu,
neuvosta kiitollinen kiire,voit vastata sähköpostiin [email protected]
Joost
3
402
Vastaukset
- onki
on vielä beta testausvaiheessa eli ei vielä valmis. Voit saada kutsun kaverilta tai sitten rekisteröityä betatestaajaksi: https://www.joost.com/newsletter/alert/
- pera99
Tiedän kyllä ,että se on vasta testaus vaiheessa
mutta miten saa sala sanan ja käyttäjä tunnuksen toimimaan.Minulla on kyllä se Operaattorin kutsu
mutta,se ei sillä toimi sivu aukeaa mutta sen jälkeen tulee sivu joka pyytää käyttäjä nimeä ja sala sanaa.miten menetellä sen kanssa että saa toimimaan.Neuvosta kiitollinen Olen saanut kyllä kaikki muut ohjelmat toimimaan mutta en tätä. - onki
pera99 kirjoitti:
Tiedän kyllä ,että se on vasta testaus vaiheessa
mutta miten saa sala sanan ja käyttäjä tunnuksen toimimaan.Minulla on kyllä se Operaattorin kutsu
mutta,se ei sillä toimi sivu aukeaa mutta sen jälkeen tulee sivu joka pyytää käyttäjä nimeä ja sala sanaa.miten menetellä sen kanssa että saa toimimaan.Neuvosta kiitollinen Olen saanut kyllä kaikki muut ohjelmat toimimaan mutta en tätä.käyttäjänimen kohdalle sähköpostiosoite mihin kutsu on lähetetty. En nyt muista tarkalleen miten tuo meni mutta rekisteröinti piti suorittaa jossain välissä, että sai Josstnimen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774472Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112433- 1721605
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241370
- 1201277
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721199Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81176- 661115
- 35966