Miksi

naiset eivät

Mene aasialaisten tai itäblokin maalaisten kanssa naimisiin (varmaan menee ,mut aika harvoin kukaan ei tuo tänne kiinasta miestä !? Miehet taas pääasiasta aasiasta tuovat naisia!!
Siellä ihmiset ovat paljon luotettavampi nöyrempiä ja ystävällisempiä jos vrt. afrikkaa tai muuta etelä eurooppaa tai muslimimaita ,joissa nainen on loppujen lopuksi synnytyskone ja piika turkilaiset kroatit ym.
Olen nähnyt niin monta pahaa traamaa ja pahoinpitelyjä ja muutamia tappoja et viisastukaa naiset ,jos ette saa suomalaista hakekaa kiinasta !

21

2076

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turkkilaisen_vaimo_11v

      kuule ensinnäkin tuli heti mieleen,etten haluaisi miestä kiinasta,ne on aina pienikokoisia,minä haluan ihan miehen kokoisen ukon,jolla kunnon vehkeet.Toiseksi en halua venäläistäkään,koska ne vasta ovatkin epäluotettavia,kaikki mitkä minä olen tavannut,ovat ihan p:stä.Naisen paikka on niiden mielestä nyrkin ja hellan välissä...tai ovat muuten vaan roistoja/varkaita/juoppoja.Itse valitsin turkkilaisen,hyvä mies.pitää hyvää huolta minusta/meistä.Käy tosi harvoin ravintoloissa.Jos juo,vain pari sauna siideria,se siinä.En ole koskaan nähnyt nyrkkiä,vaikka molemmat saatamme tulistua.En ole päivääkään katunut avioliittoani,kuten eräät ystäväni joilla venäläinen mies taikka suomalainen,ero on tullut.
      Aasialaisista ei ole kokemusta mutta tuo koko/miehekkyys nyt vaan tuli ekaksi mieleen,huvittavalla tavalla,en halua ketään loukata.Mutta toki miehet ovat erilaisia kulttuuriin katsomatta...

      • €$@

        "ne on aina pienikokoisia"

        -NBA:n eli jenkkien korisliigan kaksi pisintä miestä ovat kiinalaisia. Maailman pisin mies oli myös kiinalainen, ainakin vähän aikaa sitten. Sitäpaitsi turkkilaiset ovat keskimäärin paljon lyhyempiä kuin suomalaiset ja muut pohjoiseurooppalaiset miehet. Enkä usko, että turkkilaisten miesten "vehkeet" kansainvälisessä vertailussa kovin hyvin menestyisivät.

        "Toiseksi en halua venäläistäkään,koska ne vasta ovatkin epäluotettavia,kaikki mitkä minä olen tavannut,ovat ihan p:stä.Naisen paikka on niiden mielestä nyrkin ja hellan välissä...tai ovat muuten vaan roistoja/varkaita/juoppoja."

        -Voi Kristus teitä bimboja. Venäläiset ovat kyllä enemmän juoppoja kuin turkkilaiset, mutta eivät todellakaan epäluotettavampia. Suomessa turkkilaiset tekevät enemmän rikoksia kuin venäläiset, jos suhteutetaan rikosten määrä väkilukuun. Venäjällä on varmasti naisten alistajia kuten kaikkialla, mutta Turkissa niitä on paljon enemmän. Venäjällä 99% naisista on lukutaitoisia, Turkissa 79%, se kertoo jo kaiken. Muistathan muuten, että Itä-Eurooppa on muutakin kuin pelkkä Venäjä.

        Lopuksi vielä sellaista statistiikkaa, että suomalaisen naisen ja turkkilaisen miehen avioliitot kestävät kaikista mokuliitoista heikoimmin. Ei tosin ne muutkaan suomalaisen naisen ja muslimimiehen avioliitot kovin kauan kestä. Suomalaisten väliset avioliitot kestää paremmin kuin mokuliitot ja suomalaisen miehen mokuliitot kestää paremmin kuin suomalaisen naisen mokuliitot.


      • puhutaan rakkaudesta !?
        €$@ kirjoitti:

        "ne on aina pienikokoisia"

        -NBA:n eli jenkkien korisliigan kaksi pisintä miestä ovat kiinalaisia. Maailman pisin mies oli myös kiinalainen, ainakin vähän aikaa sitten. Sitäpaitsi turkkilaiset ovat keskimäärin paljon lyhyempiä kuin suomalaiset ja muut pohjoiseurooppalaiset miehet. Enkä usko, että turkkilaisten miesten "vehkeet" kansainvälisessä vertailussa kovin hyvin menestyisivät.

        "Toiseksi en halua venäläistäkään,koska ne vasta ovatkin epäluotettavia,kaikki mitkä minä olen tavannut,ovat ihan p:stä.Naisen paikka on niiden mielestä nyrkin ja hellan välissä...tai ovat muuten vaan roistoja/varkaita/juoppoja."

        -Voi Kristus teitä bimboja. Venäläiset ovat kyllä enemmän juoppoja kuin turkkilaiset, mutta eivät todellakaan epäluotettavampia. Suomessa turkkilaiset tekevät enemmän rikoksia kuin venäläiset, jos suhteutetaan rikosten määrä väkilukuun. Venäjällä on varmasti naisten alistajia kuten kaikkialla, mutta Turkissa niitä on paljon enemmän. Venäjällä 99% naisista on lukutaitoisia, Turkissa 79%, se kertoo jo kaiken. Muistathan muuten, että Itä-Eurooppa on muutakin kuin pelkkä Venäjä.

        Lopuksi vielä sellaista statistiikkaa, että suomalaisen naisen ja turkkilaisen miehen avioliitot kestävät kaikista mokuliitoista heikoimmin. Ei tosin ne muutkaan suomalaisen naisen ja muslimimiehen avioliitot kovin kauan kestä. Suomalaisten väliset avioliitot kestää paremmin kuin mokuliitot ja suomalaisen miehen mokuliitot kestää paremmin kuin suomalaisen naisen mokuliitot.

        On pienikokoinen tai pienet vehkeet !? Onko niillä merkitystä rakkauteen ? Voin sanoa et niillä perusteilla liitto on t u h o o n t u o m i t t u.
        Mitä pitempi varsi sitä himmeempi lyhty !

        Mut sehän on naisen sen jälkeen vaikea saada enää suomalaista ,kun on leimaantunut turkkilaisen kanssa olleeksi ja täysin ymmärtää. Kertoo myös naisen älystä ja sen vähyydestä aika paljon !


      • joku vaan
        €$@ kirjoitti:

        "ne on aina pienikokoisia"

        -NBA:n eli jenkkien korisliigan kaksi pisintä miestä ovat kiinalaisia. Maailman pisin mies oli myös kiinalainen, ainakin vähän aikaa sitten. Sitäpaitsi turkkilaiset ovat keskimäärin paljon lyhyempiä kuin suomalaiset ja muut pohjoiseurooppalaiset miehet. Enkä usko, että turkkilaisten miesten "vehkeet" kansainvälisessä vertailussa kovin hyvin menestyisivät.

        "Toiseksi en halua venäläistäkään,koska ne vasta ovatkin epäluotettavia,kaikki mitkä minä olen tavannut,ovat ihan p:stä.Naisen paikka on niiden mielestä nyrkin ja hellan välissä...tai ovat muuten vaan roistoja/varkaita/juoppoja."

        -Voi Kristus teitä bimboja. Venäläiset ovat kyllä enemmän juoppoja kuin turkkilaiset, mutta eivät todellakaan epäluotettavampia. Suomessa turkkilaiset tekevät enemmän rikoksia kuin venäläiset, jos suhteutetaan rikosten määrä väkilukuun. Venäjällä on varmasti naisten alistajia kuten kaikkialla, mutta Turkissa niitä on paljon enemmän. Venäjällä 99% naisista on lukutaitoisia, Turkissa 79%, se kertoo jo kaiken. Muistathan muuten, että Itä-Eurooppa on muutakin kuin pelkkä Venäjä.

        Lopuksi vielä sellaista statistiikkaa, että suomalaisen naisen ja turkkilaisen miehen avioliitot kestävät kaikista mokuliitoista heikoimmin. Ei tosin ne muutkaan suomalaisen naisen ja muslimimiehen avioliitot kovin kauan kestä. Suomalaisten väliset avioliitot kestää paremmin kuin mokuliitot ja suomalaisen miehen mokuliitot kestää paremmin kuin suomalaisen naisen mokuliitot.

        Ei kauan kestä vai? Mun porukat on ollu jotaki 18 wee yhdessä, isä on muslimi ja arabimaasta ja äiti suomalainen. Iha hyvin on menny, mun lisäks on toinen muksu.


      • myös poikkeuksia
        joku vaan kirjoitti:

        Ei kauan kestä vai? Mun porukat on ollu jotaki 18 wee yhdessä, isä on muslimi ja arabimaasta ja äiti suomalainen. Iha hyvin on menny, mun lisäks on toinen muksu.

        Mutta muutamat poikkeukset ei poista sitä tosiasiaa että Suomi-Turkki liittojen osalta tilastollinen ennuste liiton kestolle on erittäin huono :(.


      • Yrjö100
        €$@ kirjoitti:

        "ne on aina pienikokoisia"

        -NBA:n eli jenkkien korisliigan kaksi pisintä miestä ovat kiinalaisia. Maailman pisin mies oli myös kiinalainen, ainakin vähän aikaa sitten. Sitäpaitsi turkkilaiset ovat keskimäärin paljon lyhyempiä kuin suomalaiset ja muut pohjoiseurooppalaiset miehet. Enkä usko, että turkkilaisten miesten "vehkeet" kansainvälisessä vertailussa kovin hyvin menestyisivät.

        "Toiseksi en halua venäläistäkään,koska ne vasta ovatkin epäluotettavia,kaikki mitkä minä olen tavannut,ovat ihan p:stä.Naisen paikka on niiden mielestä nyrkin ja hellan välissä...tai ovat muuten vaan roistoja/varkaita/juoppoja."

        -Voi Kristus teitä bimboja. Venäläiset ovat kyllä enemmän juoppoja kuin turkkilaiset, mutta eivät todellakaan epäluotettavampia. Suomessa turkkilaiset tekevät enemmän rikoksia kuin venäläiset, jos suhteutetaan rikosten määrä väkilukuun. Venäjällä on varmasti naisten alistajia kuten kaikkialla, mutta Turkissa niitä on paljon enemmän. Venäjällä 99% naisista on lukutaitoisia, Turkissa 79%, se kertoo jo kaiken. Muistathan muuten, että Itä-Eurooppa on muutakin kuin pelkkä Venäjä.

        Lopuksi vielä sellaista statistiikkaa, että suomalaisen naisen ja turkkilaisen miehen avioliitot kestävät kaikista mokuliitoista heikoimmin. Ei tosin ne muutkaan suomalaisen naisen ja muslimimiehen avioliitot kovin kauan kestä. Suomalaisten väliset avioliitot kestää paremmin kuin mokuliitot ja suomalaisen miehen mokuliitot kestää paremmin kuin suomalaisen naisen mokuliitot.

        ... kauanko sinun omat liitot ovat kestäneet kun jonkin sortin katkeruus paistaa läpi ihan kerrassaan noista teksteistä ja oikein tutkimustyöstä, jota olet aihetta koskien tehnyt:-)


      • Yrjö100
        puhutaan rakkaudesta !? kirjoitti:

        On pienikokoinen tai pienet vehkeet !? Onko niillä merkitystä rakkauteen ? Voin sanoa et niillä perusteilla liitto on t u h o o n t u o m i t t u.
        Mitä pitempi varsi sitä himmeempi lyhty !

        Mut sehän on naisen sen jälkeen vaikea saada enää suomalaista ,kun on leimaantunut turkkilaisen kanssa olleeksi ja täysin ymmärtää. Kertoo myös naisen älystä ja sen vähyydestä aika paljon !

        älykkyydestä ylipäätään ihastuminen?
        Kun joku ihastuu (sitähän se alussa on) eipä sitä alykkyyttä niin hirveästi peräänkuuluteta vaikka ihastuisi Suomaliseenkin. Ehkä pitäisi:-)
        Tosin, jos kaikki ajattelisivat jokaisen tunneliikkeensä älyllä, ei täällä juuri olisi kohta Suomalaisia (lasten teko ja yhtälailla hektinen elämä suomessa ihanien koti-isien kanssa jotka palvovat maata vaimojensa jalkojen alla ja päinvastoin)
        Eiköhän nämä älykkyysjutut kannata jättää enemmänkin tuonne Mensalle, vaikka sekin nyt mittailee vain tietynlaista älykkyyttä:-)


      • otit miehen!

        "Toiseksi en halua venäläistäkään,koska ne vasta ovatkin epäluotettavia,kaikki mitkä minä olen tavannut,ovat ihan p:stä.Naisen paikka on niiden mielestä nyrkin ja hellan välissä...tai ovat muuten vaan roistoja/varkaita/juoppoja."

        Niin, että josko kuitenkin ottaisit selvää venäjän yhteiskunnasta hiukan enemmän ennenkuin latelet näitä mielipiteitä totuuksina. Venäjällä on varmasti kaikenlaista sakkia niin kuin jokaisessa maassa, mutta kyllä siellä naista hyvin kohdellaan ja perhe-elämä on aika erilaista kuin mitä kuvailet.

        Venäläinen yhteiskuntajärjestelmä on patriarkaalinen, mutta perheyhteisö erittäin matriarkaalinen ja hellan ja nyrkin välissä täällä ei todellakaan eletä. Voi olla että ystäväsi on löytänyt miehen joka on koko ikänsä halunnut eurooppaan tai muualle rikkaamman elämän toivossa ja ystäväsi on ollut vain matkalippu. Älä nyt kuitenkaan koko kansaa yleistä tuon perusteella tai jos yleistät niin ole valmis hyväksymään että oma miehesi pettää sinua, puhu hoono soomi eikä arvosta sinua pätkääkään...
        Jos sinulla on jotain patoutumia sisälläsi niin pidä ne omana tietonasi kun ketään ei oikeasti kiinnosta!


    • zena

      miksi ihmiset yleensä ovat yhdessä tai menevät jopa naimisiin?
      Minä olen tehnyt sen, koska rakastuin.
      En voi päättää rakastua vain kansallisuuden mukaan.
      Ihminen rodun tai uskonnon tai kansallisuuden takan on se kehen rakastutaan ja halutaan jakaa elämänsä.
      Kysy itseltäsi, miksi et rakastunut johonkin muuhun?
      Vai oletko koskaan rakastunutkaan, kun noin tunteettomasti puhut.
      Satuin rakastumaan kroattiin, enkä päivääkään ole tarvinnut yhteiseloa katua.
      Minulle hän ei edusta kaikkia ex-jugoja tai kroatteja vaan ihan vain itseään. Hänen hyvyydestään ei saa pointseja kukaan muu kuin hän.
      En myöskään tuomitse kaikkia suomalaismiehiä sen perusteella, että ex-mieheni oli juoppo ja väkivaltainen. Hän oli minulle vain yksi persoona muiden joukossa. En syytä sinua hänen tekemisistään.

      • Cindy22

        Eli noinhan se nykymaailmassa helposti käy, että saatetaan rakastua jopa ulkomaalaisiin, koska yllättäin tämä maailma on laajennut ja ihmiset liikkuu ja tapaa toisiaan yhä vain enemmän:-)
        Täällä sama tausta, eli kahtakin ns. alussa kunnollista suomalaismiestä kokeiltiin ensin (yhteensä 23 vuotta) Tulos: yksinhuoltajuus.
        Eli kyllä näitä suhteita kariutuu suomessakin ja esim alkoholilla on valitettavan suuri osuus perheiden hajoamiseen.
        Nyt mies albaani ja hyvä/paha maailmassa on erittäin selkeää. Eli teot valitaan sen mukaan, että ne ovat hyväksi koko perheelle.(samoin tietysti muita kohtaan)
        Kuulostaa pikku jutulta,mutta voi miten erilaista elämä voi olla:-)


    • turkkilaisen_vaimo_11v

      ei todellakaan voi tietää keneen rakastuu,minä satuin turkkilaiseen rakastumaan.alk. peräinen kysyi syytä ja minä esitin yhden sellaisen,en tarkoittanut että tuomitsen kaikki omien kokemusten perusteella,mutta näin on minun piirissäni tapahtunut,en ole muunlaista nähnyt.
      En kyllä ymmärrä miksi suomalaiset miehet tuovat paljon vaimoja juuri aasiasta,ehkä heillä on tiukka tavara...ja ovat palvelualttiita yms.JA sehän on jokoa miehen unelma,ja saavat lukemani mukaan myös kärsiä,kun pitää myös sukulaiset elättää siellä aasiassa,rahaa palaa...Mutta edelleen en yleistä,kuten jotkut yleistävät esim .juuri turkkilaiset naisten hakkaajiksi,en ole yhtään sellaista itse nähnyt saatika kuullut.

      • siunattu

        En ihmettele ollenkaan kun juttujasi lukee että sait tyytyä turkkilaiseen, niin mauttomia juttuja suollat. Turkkilaiset eivät kyllä ole naistenhakkaajia mutta heillä on tiettyjä muita vähemmän kivoja tapoja joista vaimo ei välttämättä sa koskaan tietää. Ehkä sinäkin heräät joskus todellisuuteen.


      • €$@

        "Mutta edelleen en yleistä,kuten jotkut yleistävät esim .juuri turkkilaiset naisten hakkaajiksi,en ole yhtään sellaista itse nähnyt saatika kuullut."

        Ihan muuten vaan ihmisoikeusjärjestöissä, kuten Amnesty, kauhistellaan turkkilaisten miesten toimintaa.

        Ei saa tosin yleistää, vaikka 70-90% turkkilaisista miehistä vetäisikin kumppaniaan säännöllisesti pataan, niin eihän ne sentään kaikki hakkaa...


    • eivät osaa...?

      "Uuden-Seelannin poliisi on löytänyt Melbournen rautatieasemalle yksin jätetyn Qian Xun Xuen, 3, isän auton tavarasäiliöstä naisen ruumiin. Auto oli pysäköitynä perheen Aucklandin-kodin edustalle, ja vainajan uskotaan olevan Qianin 27-vuotias äiti Anan Liu.

      Varmuudella henkilöllisyys selviää lopulta ruumiinavauksessa.

      Qianin isä Nai Zin Xue, 54 jätti tyttärensä lauantaina Melbourneen ja pakeni itse Los Angelesiin. Tyttö ja isä olivat poliisin mukaan saapuneet viime torstaina Melbourneen Aucklandista, jossa perhe asuu. Asiasta kertoi The Sydney Morning Herald -sanomalehti.

      Väkivaltainen isä

      Viranomaiset saivat aiemmin selville, että pikku Qianin äiti Anan Liu, 27, oli alituisesti väkivaltaisen aviomiehensä vihanpurkausten kohteena, mistä on merkintöjä myös poliisin rekisterissä.

      Sydney Morning Herald -sanomalehden lähteiden mukaan Xue olisi joskus uhannut tappaa vaimonsa veitsellä, koska tämä ei vastannut hänen rakkauteensa. Tämän jälkeen mies oli lyönyt vaimonsa silmän turvoksiin."

      Iltalehti tänään 19.9.2007

      • Kiinalaisia

        Mitätön yksittäistapaus, kuten arabi/kongoidi -rotuisten suorittamat joukkoraiskaukset Suomessa.


      • joku vaan ^^
        Kiinalaisia kirjoitti:

        Mitätön yksittäistapaus, kuten arabi/kongoidi -rotuisten suorittamat joukkoraiskaukset Suomessa.

        Kun muutama henkilö sekoilee, automaattisesti koko kansa tekee niin. Yks muslimi tappaa, kaikki muslimit tappaa. Yks turkkilainen hakkaa, ja muutki turkkilaiset hakkaa. Ottakaa järki käteen.


      • €$@
        joku vaan ^^ kirjoitti:

        Kun muutama henkilö sekoilee, automaattisesti koko kansa tekee niin. Yks muslimi tappaa, kaikki muslimit tappaa. Yks turkkilainen hakkaa, ja muutki turkkilaiset hakkaa. Ottakaa järki käteen.

        Ihan muuten vaan ihmisoikeusjärjestöissä, kuten Amnesty, kauhistellaan turkkilaisten miesten toimintaa.

        Ei saa tosin yleistää, vaikka 70-90% turkkilaisista miehistä vetäisikin kumppaniaan säännöllisesti pataan, niin eihän ne sentään kaikki hakkaa...


    • Woman..

      "Aasialaiset pienikokoisia ja pieni vehkeisia." Turhaa yleistysta. Itse olen kihloissa korealaisen miehen kanssa, pituus 175cm, ja normaalipainoinen muutenkin. Vehkeiden koossa ei valittamista. Ja mitä valia vaikka olisi pienikokoinen tai vehkeinen?! Ei rakkaus perustu vain ulkonakoon.

      Ja todellakin. Aasialaiset miehet todella ystavallisia, noyrempia ja pitavat vaimoistaan hyvaa huolta ja toisinpain. Sanon taman ihan vinkkina; aasialaisiin ette tule pettymaan, naiset. Heidan kasvatus ollut niin erilainen kuin mita Suomessa. Lapset opetetaan jo pienina kunnioittamaan toisia ihmisia ja pitamaan huolta laheisistaan.

      • nti-85

        Kyllä on vehkeiden kokokin merkitsee....itse en ainakaan pystyisi olemaan yhdessä miehen kanssa joka ei pysty mua tyydyttämään ja pienimunast eivät pysty se on jo todistettu....toisin ihan suomalaisten miesten kanssa.....on se kumma jos ei ole merkitystä....jos miehellä on pieni niin eihän sitä tunne edes niin paljoa että siitä voisi nauttia! Jonkun tekstin mä joskun näin että kiinalaisilla vai oliko se japanilaisilla miehillä on kaikista pienemmät vehkeet housuissa....ja muutenkin yleisesti on pienikokoisia....ja siitä olen samaa mieltä mitä joku jo kirjoitti että mihen pitää olla iso siis lihaksikas tai muuten isoluinen....en itse ainakaan pystyisi seurustelemaan itseäni pienemmän miehen kanssa ja ihan tiedoksi vain että itse en kovin iso ole 155cm ja 54kg niin mieheni on kuitenkin suhteellisen kookas minuun verrattuna 182cm ja 98kg....hyvä näin on olla....


      • pätkä...
        nti-85 kirjoitti:

        Kyllä on vehkeiden kokokin merkitsee....itse en ainakaan pystyisi olemaan yhdessä miehen kanssa joka ei pysty mua tyydyttämään ja pienimunast eivät pysty se on jo todistettu....toisin ihan suomalaisten miesten kanssa.....on se kumma jos ei ole merkitystä....jos miehellä on pieni niin eihän sitä tunne edes niin paljoa että siitä voisi nauttia! Jonkun tekstin mä joskun näin että kiinalaisilla vai oliko se japanilaisilla miehillä on kaikista pienemmät vehkeet housuissa....ja muutenkin yleisesti on pienikokoisia....ja siitä olen samaa mieltä mitä joku jo kirjoitti että mihen pitää olla iso siis lihaksikas tai muuten isoluinen....en itse ainakaan pystyisi seurustelemaan itseäni pienemmän miehen kanssa ja ihan tiedoksi vain että itse en kovin iso ole 155cm ja 54kg niin mieheni on kuitenkin suhteellisen kookas minuun verrattuna 182cm ja 98kg....hyvä näin on olla....

        Olet aika vatipää, mitä se sinua kiinnostaa kuka ottaa kenet ja minkä kokoset vehkeet??

        Itse kuvittelet olevasi joku kaunotar, ja luuletko että näyttää kauniilta tuollainen pari, kun toinen on kääpiön kokoinen ja toinen kun joku helvetin köntys???? Sairaan näköistä, homma itsellesi lyhyt mies, olet kaameata katseltavaa julkisilla paikoilla!!!


      • venäläisen vaimo

        Olen huomannut tuon saman korealaisista miehistä, vaikken ole korealaista koskaan tapaillutkaan. He tosiaan ovat kultaisia ja valtavan suloisia ja naiselle joka arvostaa näitä piirteitä varmasti unelmien täyttymys. Tuntemani korealaismiehet ovat myös olleet aivan normaalipituisia 170-180cm.

        Itse olen naimisissa venäläisen kanssa ja nautin myös hänen käytöksestään, koska on tosiaan kasvatettu aivan eri tavalla kuin monet tapaamani suomalaiset. Ei sillä, kyllä suomalaisistakin löytyy valtavan ihania ihmisiä, mutta kohdalleni osui kuitenkin ihana venäläinen mies.
        Mielestäni tuo kohteliaisuus ja läheisistä ihmisistä huolehtiminen on vähentynyt Suomessa sen seurauksena kun individualismi on vallannut alaa. Minulle perhe on ollut aina tärkeä, joten tämä tavallaan korostettu perhekeskeisyys sopii minulle hyvin.

        Kaikesta huolimatta yleistykset ovat aina yleistyksiä ja niitä näillä palstoilla puidaan aivan liikaa. On varmasti totta, että jokaisella kansalla on jotain erityispiirteitä, mutta turha niitä on soveltaa jokaiseen ihmiseen. Ei naiselle joka on turkkilaisen kanssa onnellisesti naimisissa, kannata hokea että kyllä se miehesi sinua kuitenkin kohta alkaa hakaamaan. Myös minulle on turha sanoa, että miehesi varmasti varastaa verhotkin ikkunasta kun on venäläinen. Yksilöistähän kansat kuitenkin koostuvat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      153
      10980
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3083
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2922
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1603
    10. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      49
      1584
    Aihe