PIENI HETKI

♥¤~~~-~¤♥♥¤~-~~~¤♥


Henkäys

Ihollesi kulkemaan

Jokena ~ Merenä
Uneen ja tietoisuuteen

- Huulesi -

Kuumana minulle


Niin ~~ Juuri niin ~~


♥¤~~~-~¤♥♥¤~-~~~¤♥

20

475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vakava

      Pieni hetki kesken kaiken
      kuiskausta kuuntelee
      pieni henkäys
      kuuma kuiskaus
      on salainen lupaus

      Vilkutetaan taas/ ec ♥♥

      • *MURUKULTA*

        Vain yön tuuli
        todistaa
        tunnetta - ja

        koskettaa -
        syvältä

        Vain kaksi
        matkaajaa

        Matkalippuna - lupaus


        Muru tirsottaa ja kiittää ja lentsikkasukon liittää ...... viuh..tuleeee ----------- :* läiskizz! :D


    • Mysteriet

      Saako tulla?

      Mää ihan vakavalla naamalla vaan tulisin sanoon, että hieno runo - Hieno Runo!

      No ni, ny mää meen - moiii =)

      *ryömii loppumatkan ko ilmas lentelee jotai...*

      • *MURUKULTA*

        Lentelee..mmm?... Niiiin! Sää tarkotat..Jooo! *viuhhh*
        Eikäkö se on tuo räyhähenki, joka reuhaa.
        Monesti oon sanonut, että ei *viuuuh* sillon, kun on vieraita,,
        Ei usko! Kuulemma tuomo- *viuhhhu* -set saa tehdä mitä haluaa..
        Ei oo kuulema mitään esteitä ja rajoja...minkähän kasvatuksen tulosta tuokii,, *ai*!
        Mutta tuu toki toistekki käymään.. jos sulla vaikka on oma räyhis niin *viuhh* ota mukaan,
        saadaan hörpästä koffet rauhassa,,*viiuuh* ...tai portailla,,, :\

        Mut kiwaa bäiwää


    • kaaru

      miten sä osaat vain muutama sana ja se on siinä...tunne aito:)))

      • *MURUKULTA*

        Tämä 'vauva' syntyi juuri aamulla,
        Synnyts oli helppo, kesti vain jotain 5 min.
        Joskus se vain tulee hiljaa ja helposti..
        Liukuu hetkeksi sen kauneimman pilven päälle..ja kirjoittaa..
        Hetken yksin hellin, pari sanaa poistin (vielä) ja maailmalle lähetin.. :)

        Niin, se on kuin kullanhuhdantaa,,pienenpienet hiput vain jää,,
        ne joita lähtikin etsimään! :)

        Mukavaa bäivää, kaaru,,,mennääkö nojaan haravanvarteen,,;þ


      • kaaru
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        Tämä 'vauva' syntyi juuri aamulla,
        Synnyts oli helppo, kesti vain jotain 5 min.
        Joskus se vain tulee hiljaa ja helposti..
        Liukuu hetkeksi sen kauneimman pilven päälle..ja kirjoittaa..
        Hetken yksin hellin, pari sanaa poistin (vielä) ja maailmalle lähetin.. :)

        Niin, se on kuin kullanhuhdantaa,,pienenpienet hiput vain jää,,
        ne joita lähtikin etsimään! :)

        Mukavaa bäivää, kaaru,,,mennääkö nojaan haravanvarteen,,;þ

        Mut jos sitä haravaa liikutetaan pikkasen, sais ton ikävän hetkeksi sinne risukasaan:))))


      • *MURUKULTA*
        kaaru kirjoitti:

        Mut jos sitä haravaa liikutetaan pikkasen, sais ton ikävän hetkeksi sinne risukasaan:))))

        Meinaakos sää että oikein töitä?,,,Siinähän tulee hiki! Voi hyvä tavaton... :/
        Nooh, mut oikeesti, näin meijän kesken, minä oon himo rapsuttelija pihalla,
        ja totta, siinä karisee kaikki ikävät ajatukset ja tulee hyvä mieli,
        kun katselee sit pihaa, joka on siisti ja illalla voi laittaa lyhtyja oksille
        ja hörpästä kuumaa kupista ja.... vaikkast mitä...juu nou... ;þ


      • kaaru
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        Meinaakos sää että oikein töitä?,,,Siinähän tulee hiki! Voi hyvä tavaton... :/
        Nooh, mut oikeesti, näin meijän kesken, minä oon himo rapsuttelija pihalla,
        ja totta, siinä karisee kaikki ikävät ajatukset ja tulee hyvä mieli,
        kun katselee sit pihaa, joka on siisti ja illalla voi laittaa lyhtyja oksille
        ja hörpästä kuumaa kupista ja.... vaikkast mitä...juu nou... ;þ

        arvata saattaa, ei tullut hiki, kun sinne pihalle itseni väänsin, satoi. Jäi se haravaan nojaaminen ja siirtely toiseen päivään. Onhan jotain mitä odottaa...heh..he

        Kaffeet kuitenkin tuli juotua, kuinkas muuten:))))


      • *MURUKULTA*
        kaaru kirjoitti:

        arvata saattaa, ei tullut hiki, kun sinne pihalle itseni väänsin, satoi. Jäi se haravaan nojaaminen ja siirtely toiseen päivään. Onhan jotain mitä odottaa...heh..he

        Kaffeet kuitenkin tuli juotua, kuinkas muuten:))))

        Ongelmaan on helppo ratkaisu! Hyppäät vain mopetinsarviin (sillai iiii-iii-IIII-iiiii ,ko kaasuttelet) ja
        koppaat haravan kyytin (tiiät sillai 2m takana törröttäen juu nou)
        Sillä täällä paistaa aurinko!!!

        Minä voin sitten siinä työsi sivussa rupatella vaikka mitä...
        Niih ja juuh,, koffit..eiei ku kahvit toki tarjoon! ;)


    • _kristall

      Ihoa nipistelevää!

      • *MURUKULTA*

        Näytäs..mmm..Juuh! Onko oireita ollut pitkäänkin?..
        Nyt näyttäs... siltä että..käykö tuo kipiää?..
        Joo selevä tapaus,,,Hoitona kehoittaisin nyt vakavasti harkitsemaan,,
        että irrotasit ne sormet ihostasi ja antasit vain olla,,,
        Kokeileppa vasiten...No?...Ei käy ennään?!..
        Ja sitten eletään rauhallisesti ja katsotaan mitä tuleman pitää..
        *Muru-hento(?)valkoinen vilkuttaa* Mukvaa bvää k_miäs ! :)


      • _kristall
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        Näytäs..mmm..Juuh! Onko oireita ollut pitkäänkin?..
        Nyt näyttäs... siltä että..käykö tuo kipiää?..
        Joo selevä tapaus,,,Hoitona kehoittaisin nyt vakavasti harkitsemaan,,
        että irrotasit ne sormet ihostasi ja antasit vain olla,,,
        Kokeileppa vasiten...No?...Ei käy ennään?!..
        Ja sitten eletään rauhallisesti ja katsotaan mitä tuleman pitää..
        *Muru-hento(?)valkoinen vilkuttaa* Mukvaa bvää k_miäs ! :)

        Nyt loppu runojen kirjoittaminen

        no viheltämään sentäs pystyy
        :¤♪♪♪ ♪♪


      • *MURUKULTA*
        _kristall kirjoitti:

        Nyt loppu runojen kirjoittaminen

        no viheltämään sentäs pystyy
        :¤♪♪♪ ♪♪

        Laulaminen ja leikkiminen
        Vain nuotit ilmaan singahtaa
        Murukin laulaa 'tsat tsat tsaaa'...♪♪ ♪..ups!
        ...U-ulos!.. Juujuu ...Heip!......


    • Rakkaudenlahja1

      tietää rakkauden ja lämmön säilyvän ja sen pienen hetken muistaa halki elämän.kiitos kauniista runostasi ja ihanaa iltaa.

      • *MURUKULTA*

        Kiitos kauniista kommentista! :)
        Kun tuntee niin.... tuntee.

        Huomenna tuntee mun käsivarret kyllä jotain,,
        kaiken piharappaamisen jälkeen...paitsi,että
        taidan mennä vielä ,,on se niin kivaa! :D
        Joutsenet kaartelee ja huutelee,
        kauniita näkyjä tummia pilviä ja aurinkoista taivasta vasten!

        Syysiltaa sinne sit, R_lahja ja kiitos !


    • Pekka*

      Minä kuule löysin siitä tien
      ja tottuuven....Viisas oot.

      Tiijätkös muuten että Kalle on minu
      velpoeka tae oekeemmin velpuel katos
      kun meillä kaekilla on er isä....

      Kysynpähän viellä että
      kastematojako oot tuohon laettannu?

      • *MURUKULTA*

        Oonko?? ...*öönä*..Minkä tien,,,minkä tottuuven?..
        Kerro! Ko jokkaisella on se oma..
        Vaan työkö ootta sikoinsokin-sukua kaikki..ko?
        Voi...tiiäkkö, tässä hennompi tylli jo pyörtys,
        Tähä vaajitaanki tämmöne, joka ei aivan pienistä pötkähtele..!
        Eh, mie en uskalla koht kyssyy kyl mittään,,
        vaik kyl minnuu kiinostas tuo teijän äit jo...
        Isäehokkaat taijan jättee kysymätt...
        luonteet kaikil ko on simmoset, et voip tulla vaik mitä! :þ

        Mit...kastematoloit...vai jo..saapi olla laitimmainen kerta!
        Siin on kauniist ne kaks syvänt ja ne säihkylöit ja
        sit siin on simmosii rakkauven aaltoloit kans.
        Eik ne oo ihan selevät sävelet?,, Minust oh! :)
        Vuaan emmie viitti riitellöön alakee, on mitä on.
        Nyt mie alan pittee puhuttelun Minni-neitille,
        ko rymyää joka paikast.. :))))
        Mukavaa loppuiltoo, Pekka*, ja jään uottaan tuota selityst... ;D


    • Yölintu**

      kuumaa sielläkin,, *naur*
      *hot*
      säilyis kuumat tunteet
      niin tarkenee kun säät kylmenee,,*wwiirrnnn*

      kiitos murukulta,,*polttaa*,,ny pois,,

      yölinnun hymyjä ja haleja uamuusi**
      yritän keretä ny yöllä,,, jospa,, mut jos en niin,,kyl mää,,kun,,varmasti,,,:))

      • *MURUKULTA*

        Kuumaa todella! Tämän operaattorin kanssa tulee...
        Hyvä lähtee jäähylle tuonne pihoille ja poluille.. :)

        Mutta rakastunut hassu siellä vaan hyrisee! Ja se on mukavaa kuulla! :))
        *Muru vilkuttaa* ja puhaltaa onnenpölyä lisää..'Puuuuuhhh' ....sinne jos mahtuu..;þ

        Hymyä pvää Yölintu ! :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe