CZ 75

aseenostaja

Olen ostamassa pistoolia, tod.näk. CZ 75:tä. Uusien hinta näyttää pyörivän siinä 500 nurkilla.

- Olisiko kenelläkään vinkkiä, mistä kannattaisi ostaa, jotta saisi mahdollisimman halvalla? Onkohan tuo 500 se alin mahdollinen hinta? Kauppa saisi mielellään olla jossain Varsinais-Suomi-Häme-Uusimaa-Satakunta-alueella.

- Entä saako CZ 75:een kiinni äänenvaimenninta ilman mitään ylimääräisiä kommervenkkeja?

7

5702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samppa100

      Ns. keikkapiippuiseen aseeseen on hankalaa saada vaimenninta toimimaan. Tai vaimennin pelaa, muttei ase jaksa ladata laukauksen jälkeen, koska vaimentimen massa tulee rasitteeksi. Eli pitäisi sitten teettää sepällä refleksivaimennin ja hintaa tulee roima nousu. H&k:lla on valmiina USP:hen olemassa vaimennin, mutta ase ja vaimennin maksaa sitten jo mansikoita. Miksi 9mm pitää saada vaimennin ylipäätään? Normaali 9mm-patruuna ei ole edes aliääninen.

      Täällä on asemessut ja löydät tuon CZ-pistoolin sieltä edullisesti.
      http://www.pkymasehist.fi/

      Tuolta kun kysyt neuvoa vaimennin asioissa, niin pari aseseppää varmaan antaa vinkkiä...
      http://www.pkymasehist.fi/phpBB2/

      • kaapunnipoeka

        noeta vaeminnin heppuloeta ilimestyy? Kahtoneet liikoo elokuvia? Naarasin, mutta onnii diarree.


      • imppu

        Edelliseen lisäisin vielä, että 9 millinen vaimennettunakaan ei ole mikään elokuvien tsup-tsup-ääninen ase.


      • kaapunnipoeka
        imppu kirjoitti:

        Edelliseen lisäisin vielä, että 9 millinen vaimennettunakaan ei ole mikään elokuvien tsup-tsup-ääninen ase.

        Mulla se kuitennii onnii toshiljane 9mm ase. Lattaelennii ite patruunat ja...suateri, diarree onnii vieläe piällä.


      • pitäähä
        kaapunnipoeka kirjoitti:

        noeta vaeminnin heppuloeta ilimestyy? Kahtoneet liikoo elokuvia? Naarasin, mutta onnii diarree.

        pauke kuulua, ku ammutaan. Vai räiskiikö porukka jossain fucking takapihoillaan. Ostakaa ilma-aseita. Jos iäni pelottaa, niin ei ne earit paljo maksa. Vaimentimen hinnalla saa melkosen pinon, tai hyvät kuulosuojaimet. Voihan se vaimennin rekyyliäkin vähentää, mutta kyllä sen 9 millisen saa näpeissään pidettyä, vaikka kenkäsiskin. Saati sitten 22sen


      • clock
        kaapunnipoeka kirjoitti:

        Mulla se kuitennii onnii toshiljane 9mm ase. Lattaelennii ite patruunat ja...suateri, diarree onnii vieläe piällä.

        keikkapiippuiseen pistooliin toimiva impulssi äänenvaimennin maksaa saman verran kuin tussari esim clock 17 pro itelläni 9mm para taurus pt 99 ja äänen vaimennin br tuotteella noin 200e vaimentimen kanssa. mutta jos käyttää yli 340m/s lähtevää kutia möly on kumminkin kovaa vaik on äänen vaimennin.


      • Daltons
        clock kirjoitti:

        keikkapiippuiseen pistooliin toimiva impulssi äänenvaimennin maksaa saman verran kuin tussari esim clock 17 pro itelläni 9mm para taurus pt 99 ja äänen vaimennin br tuotteella noin 200e vaimentimen kanssa. mutta jos käyttää yli 340m/s lähtevää kutia möly on kumminkin kovaa vaik on äänen vaimennin.

        Eikös nuo ole halvimmillaankin 600 e pintaan ?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 97
      1824
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1815
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1804
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1340
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1300
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1276
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1271
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe