netissä jo useamman tunnin surffannu ja mekkoa ei vaan löydy..suomen pukuvuokraamon sivuilta löytyi nixa mallistosta yksi kiva mali 938, ja se punaisena (kuva punaisesta iltapukuosastossa ja valkoisena löytyy morsiuspuvuista) tähänkin pukuun haluaisin tehdä paljon muutoksia..mitä maksaa teettäminen? saako, jos nyt sinne putiikki kierroksella jaksan lähteä niin kolmella sadalla eurolla yhtään mitään? ongelmia tuottaa vielä se että puvun koko tälläiselle ei niin hennolle morsmaikulle olisi 54-56...eli hesasta olis mekko tai ompelija hakusessa...
netistä ei löydy kivaa hääpukua
3
1304
Vastaukset
- siskoxia
Katsoitko: http://www.bridaloutlet.se
Tukholmassa siljan terminaalin lähellä pieni liike, joka tuo Amerikasta uusia tunnettujen suunnittelijoiden "ylijäämäpukuja", myyjä on suomalainen. Kun muutat kruunut euroiksi, hinnat siinä 200 euron ympärillä. - Tuleva morsio
Itse löysin täältä suomi24:sesta linkin, missä kaupiteltiin vanhojenpäiväpukuja. En halua itselleni mitään perinteistä valkoista ja löysinkin tältä myyjältä tosi nätin punaisen puvun. Hinta oli 175€ ja mittatilaustyönä tehtynä lisä oli naurettavat 15€.
Myyjä on ilmeisesti tekee työtä ihan kotoa käsin. Ja tämä oli Jyväskylässä. Eli siellä käydään antaan mitat ja puku tulee muutamassa viikossa. Kysy itse lisää! Sähköpostios. on:[email protected]- TaijanKimallus
Hih, kiitti! =) Juu täältä kotoa käsin näitä tilailen, mutta en toki pukuja itse ompele - ottakaa vain kiinnostuneet rohkeasti yhteyttä, mallit ovat kauniita, vähän erikoisempia ja tosiaan löytyy valkoisista hääpuvuista lähtien kaiken värisiä vaihtoehtoja. JA todellakin edullisia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4652959Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152716Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2761734Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841304Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4411245Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 1561081
- 56999
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41998- 79995