Heippa!
Oliskohan tänne eksyny asukkaita Helmitaloista? Mitä mieltä ja onko hinta-laatu-suhde hyvä? tietysti ois kiva jos joku osais sanoa hieman sitä hintahaarukkaakin.
Helmitalo
4
5801
Vastaukset
- ..nainen..
Ei täällä sitten kai ole ketään Pirkanmaalta, joka osaisi kommentoida kysymyksiin =(
- kuullutkaan
Helmitaloista aikaisemmin. Uteliaana Googletin.. 2 talomallia näyttäisi olevan. Pohjat minun makuuni sokkeloisia/sekavia ja pinta-alat pieniä. Makuuhuoneet alle 10m2 kokoisina ovat TOSI epäkäytännöllisiä. Oh ainakin Perhehelmi talossa oli pieni alle 20m2 ja silti sieltä oli käynti ainakin yhteen makuuhuoneeseen. Samoin khh:n käynti keittiöstä on minulle vastenmielinen ajatus. En ole Pirkanmaalla ajellessani kyllä koskaan kyseisen firman tontti-opasteita nähnyt. Lienee uusi yrittäjä muutenkin?
Soitapa tehtaalle ja kysele minne rakentuu niin voit livenä pyörähtää katsomaan. Samalla voit ehkä haastatella rakennuttajaa, jos kerrot olevasi kiinnostunut kyseisestä talosta ja harkitsevasi ostoa. - Viialasta
kuullutkaan kirjoitti:
Helmitaloista aikaisemmin. Uteliaana Googletin.. 2 talomallia näyttäisi olevan. Pohjat minun makuuni sokkeloisia/sekavia ja pinta-alat pieniä. Makuuhuoneet alle 10m2 kokoisina ovat TOSI epäkäytännöllisiä. Oh ainakin Perhehelmi talossa oli pieni alle 20m2 ja silti sieltä oli käynti ainakin yhteen makuuhuoneeseen. Samoin khh:n käynti keittiöstä on minulle vastenmielinen ajatus. En ole Pirkanmaalla ajellessani kyllä koskaan kyseisen firman tontti-opasteita nähnyt. Lienee uusi yrittäjä muutenkin?
Soitapa tehtaalle ja kysele minne rakentuu niin voit livenä pyörähtää katsomaan. Samalla voit ehkä haastatella rakennuttajaa, jos kerrot olevasi kiinnostunut kyseisestä talosta ja harkitsevasi ostoa."Vanha" kokenut tekijä on Helmitalojen takana. Taloja on paljon Viialassa ja Kylmäkoskelle on nyt tulossa parikymmentä uutta taloa. Käsittääkseni myös Orivedelle ovat tehneet taloja. Toiminta-alue kai koko Pirkanmaa.
Olen kuullut vain hyvää sanottavaa kyseisistä taloista. Jos tietää mitä odottaa, eli kyseessä on hyviä perustaloja, eikä mitään usean sadan neliön luksuslukaaleita, niin tuskin pettyy.
Nuo heidän nettisivut ovat kuulemma vanhentuneet, pohjat ovat noista vähän muuttuneet.
Ainakin yksi esittelytalo on Viialassa. Itse asun täällä Viialassa...siksi tiedän:)
- Viialasta
Löytyy jotain lisätietoa:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=100&conference=4000000000000010&posting=22000000029654171
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1377689Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4839Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33783