kuoleman väliltä, kuka kannattaa neuvokselle kuolemaa? jolloin oma elämäsi tulisi entiseen arvoonsa,"Neuvos"
Kuudenkymmen ja
23
992
Vastaukset
- harhauttaa
tekisit ilmoituksen, että on uhattu nettipalstalla.
elä leikinvarjollakaan kehtaa tämmösie kysellä.löytyy kaikki se tieto minkä maa päällään kantaa ja jos tietäisitte, mikä on minun vaivani nimi, mutta se selviää sitten 15.10.2007 kello 12 ja 13 välillä jos elän niin kauvan, terveisin neuvoa antanut "Neuvos"
- sentään
Sen sijaan hyvinkin kannattanee sitä ajatusta, että keskittyisit kirjoittamaan kirjojesi kustantajalle ja jättäisit tämän palstan niille, joilla on tolkullisempaa asiaa.
niin kauvan kuin saan elää, terveisin "Neuvos"
Ps, onhanse jo muutaman kerran täälläkin ilmi jo aikaisemmin tuotu, minun kuolema.- farth11
rantaneuvos1 kirjoitti:
niin kauvan kuin saan elää, terveisin "Neuvos"
Ps, onhanse jo muutaman kerran täälläkin ilmi jo aikaisemmin tuotu, minun kuolema.No olethan tuota tavallista paremmin valmistautunut lähtöösi.
farth11 kirjoitti:
No olethan tuota tavallista paremmin valmistautunut lähtöösi.
ei tarvitse enää kuin kuolla pois, kaikki on jo niin valmiina ei puutu kuin kuolin päivä ja kantajat, terveisin "Rantaneuvos"
- farth11
rantaneuvos1 kirjoitti:
ei tarvitse enää kuin kuolla pois, kaikki on jo niin valmiina ei puutu kuin kuolin päivä ja kantajat, terveisin "Rantaneuvos"
kuitenkaan ruppee heittämään lusikkaa nurkkaan.
farth11 kirjoitti:
viisaampia, toimitan tuon jälkeen tiedotteen tänne, onko terveyden tila todella minulle kuolemaksi, vaan saanko jatkoaikaa, "Neuvos"
- nykyisin
rantaneuvos1 kirjoitti:
viisaampia, toimitan tuon jälkeen tiedotteen tänne, onko terveyden tila todella minulle kuolemaksi, vaan saanko jatkoaikaa, "Neuvos"
pitää antaa tiedote terveydestään vuosittain. Noo, olithan sinä presidenttiehdokas...
- jatka samaan tyyliin
farth11 kirjoitti:
Taitaapi olla eka kunnollinen kirjoitus sulta. Kyllähän tuota näyt ossaavan,sillon ku haluut.
Paljon mukavampi ois jutella sun kaa ihan kunnolla. nykyisin kirjoitti:
pitää antaa tiedote terveydestään vuosittain. Noo, olithan sinä presidenttiehdokas...
mutta minä annan sen aivan yksityishenkilönä 15.10.2007 jälkeen, koetamme odottaa siihen saakka, onko neuvoksesta kuinka enää eläjäksi, terveisin "Neuvos"
- farth11
jatka samaan tyyliin kirjoitti:
Taitaapi olla eka kunnollinen kirjoitus sulta. Kyllähän tuota näyt ossaavan,sillon ku haluut.
Paljon mukavampi ois jutella sun kaa ihan kunnolla.nipsu rupee nuoleskelemaan.
- farth11
rantaneuvos1 kirjoitti:
elimellinen sairaus, tietäisit sen jo nyt. Jos kyse on mielenterveysongelmasta tutkimukset voivat hyvinkin kestää ensi kuulle.
farth11 kirjoitti:
elimellinen sairaus, tietäisit sen jo nyt. Jos kyse on mielenterveysongelmasta tutkimukset voivat hyvinkin kestää ensi kuulle.
epäilyt niin revi siitä, "Neuvos"
- farth11
rantaneuvos1 kirjoitti:
epäilyt niin revi siitä, "Neuvos"
vaikka en tyylistäsi tykkää, niin toivon ettei se olisi syöpä ja myös hoidettavissa.
jatka samaan tyyliin kirjoitti:
Paljon mukavampi ois jutella sun kaa ihan kunnolla.mulle sopii, olen aina valmis kuin partio poika, tervesin "Neuvos" Suomussalmelta.
- samaa mieltä
farth11 kirjoitti:
vaikka en tyylistäsi tykkää, niin toivon ettei se olisi syöpä ja myös hoidettavissa.
farth11 kanssa, vaikka joskus aika hurjaa tekstiä tuleekin. Toivotaan, että tauti on hoidettavissa!
- Kuopioon
jauhamaan kalakukkopaskaasi ja lörisemään radio-Savoon???Toivottavasti et ihan heti....
kunhan minä tulen niin tuon tulessani oikein ison kirjan kaupungin kirjastoonne niin käyhän katsomassa ei kirja paina kuin 13.535 kg.
Savon radion toimitus voi tehdä asiasta pienen pätkän kuulijoillenne, josta olen alustavasti sopinutkin, tervehtien suurella sydämmellä ja savolaisuutta kunnioattaen, Rantaneuvos Suomussalmelta.- hyvä käyttää
rantaneuvos1 kirjoitti:
kunhan minä tulen niin tuon tulessani oikein ison kirjan kaupungin kirjastoonne niin käyhän katsomassa ei kirja paina kuin 13.535 kg.
Savon radion toimitus voi tehdä asiasta pienen pätkän kuulijoillenne, josta olen alustavasti sopinutkin, tervehtien suurella sydämmellä ja savolaisuutta kunnioattaen, Rantaneuvos Suomussalmelta.suomessa suomalaisia mittayksiköitä, ei kai kirjasi sentään painane 13535:ttä kiloa(kolmetoistatuhattaviisisataakolmekymmentäviisi)?
hyvä käyttää kirjoitti:
suomessa suomalaisia mittayksiköitä, ei kai kirjasi sentään painane 13535:ttä kiloa(kolmetoistatuhattaviisisataakolmekymmentäviisi)?
jos se vähän auttaisi tai minä suomennan jos ei mene muuten perille.
Kirja painaa 13 kiloa ja 535 grammaa päälle ja punnitus on suoritettuna postin vaakalla Ämmänsaaressa terveisin, "Neuvos"- Parempinäköinen
rantaneuvos1 kirjoitti:
jos se vähän auttaisi tai minä suomennan jos ei mene muuten perille.
Kirja painaa 13 kiloa ja 535 grammaa päälle ja punnitus on suoritettuna postin vaakalla Ämmänsaaressa terveisin, "Neuvos"Suomessa käytetään pilkkua desimaalierottimena ja pistettä tuhaterottimena. Muissa kielissä saattaa olla toisin – ja sellaisilla suomalaisilla, jotka eivät välitä mistään mitään.
13.535 kg on yli 13,5 tonnia.
13,535 kg on 13 kilogrammaa ja 535 grammaa päälle. - jep jep
Parempinäköinen kirjoitti:
Suomessa käytetään pilkkua desimaalierottimena ja pistettä tuhaterottimena. Muissa kielissä saattaa olla toisin – ja sellaisilla suomalaisilla, jotka eivät välitä mistään mitään.
13.535 kg on yli 13,5 tonnia.
13,535 kg on 13 kilogrammaa ja 535 grammaa päälle.Aika jööti kirja tuntuu neuvoksella olevan. Oiskohan unohtunu joku maanrakennuskone kirjan väliin. Ainakin postin vaaka on ollu tiukilla, miten lie ees mahtunu ovesta sisään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2241958Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse551227Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801065Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89854- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784