Kuudenkymmen ja

kuoleman väliltä, kuka kannattaa neuvokselle kuolemaa? jolloin oma elämäsi tulisi entiseen arvoonsa,"Neuvos"   

23

1020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harhauttaa

      tekisit ilmoituksen, että on uhattu nettipalstalla.
      elä leikinvarjollakaan kehtaa tämmösie kysellä.

      • löytyy kaikki se tieto minkä maa päällään kantaa ja jos tietäisitte, mikä on minun vaivani nimi, mutta se selviää sitten 15.10.2007 kello 12 ja 13 välillä jos elän niin kauvan, terveisin neuvoa antanut "Neuvos"


    • sentään

      Sen sijaan hyvinkin kannattanee sitä ajatusta, että keskittyisit kirjoittamaan kirjojesi kustantajalle ja jättäisit tämän palstan niille, joilla on tolkullisempaa asiaa.

      • niin kauvan kuin saan elää, terveisin "Neuvos"
        Ps, onhanse jo muutaman kerran täälläkin ilmi jo aikaisemmin tuotu, minun kuolema.


      • farth11
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        niin kauvan kuin saan elää, terveisin "Neuvos"
        Ps, onhanse jo muutaman kerran täälläkin ilmi jo aikaisemmin tuotu, minun kuolema.

        No olethan tuota tavallista paremmin valmistautunut lähtöösi.


      • farth11 kirjoitti:

        No olethan tuota tavallista paremmin valmistautunut lähtöösi.

        ei tarvitse enää kuin kuolla pois, kaikki on jo niin valmiina ei puutu kuin kuolin päivä ja kantajat, terveisin "Rantaneuvos"


      • farth11
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        ei tarvitse enää kuin kuolla pois, kaikki on jo niin valmiina ei puutu kuin kuolin päivä ja kantajat, terveisin "Rantaneuvos"

        kuitenkaan ruppee heittämään lusikkaa nurkkaan.


      • farth11 kirjoitti:

        kuitenkaan ruppee heittämään lusikkaa nurkkaan.

        viisaampia, toimitan tuon jälkeen tiedotteen tänne, onko terveyden tila todella minulle kuolemaksi, vaan saanko jatkoaikaa, "Neuvos"


      • nykyisin
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        viisaampia, toimitan tuon jälkeen tiedotteen tänne, onko terveyden tila todella minulle kuolemaksi, vaan saanko jatkoaikaa, "Neuvos"

        pitää antaa tiedote terveydestään vuosittain. Noo, olithan sinä presidenttiehdokas...


      • jatka samaan tyyliin
        farth11 kirjoitti:

        kuitenkaan ruppee heittämään lusikkaa nurkkaan.

        Taitaapi olla eka kunnollinen kirjoitus sulta. Kyllähän tuota näyt ossaavan,sillon ku haluut.
        Paljon mukavampi ois jutella sun kaa ihan kunnolla.


      • nykyisin kirjoitti:

        pitää antaa tiedote terveydestään vuosittain. Noo, olithan sinä presidenttiehdokas...

        mutta minä annan sen aivan yksityishenkilönä 15.10.2007 jälkeen, koetamme odottaa siihen saakka, onko neuvoksesta kuinka enää eläjäksi, terveisin "Neuvos"


      • farth11
        jatka samaan tyyliin kirjoitti:

        Taitaapi olla eka kunnollinen kirjoitus sulta. Kyllähän tuota näyt ossaavan,sillon ku haluut.
        Paljon mukavampi ois jutella sun kaa ihan kunnolla.

        nipsu rupee nuoleskelemaan.


      • farth11
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        viisaampia, toimitan tuon jälkeen tiedotteen tänne, onko terveyden tila todella minulle kuolemaksi, vaan saanko jatkoaikaa, "Neuvos"

        elimellinen sairaus, tietäisit sen jo nyt. Jos kyse on mielenterveysongelmasta tutkimukset voivat hyvinkin kestää ensi kuulle.


      • farth11 kirjoitti:

        elimellinen sairaus, tietäisit sen jo nyt. Jos kyse on mielenterveysongelmasta tutkimukset voivat hyvinkin kestää ensi kuulle.

        epäilyt niin revi siitä, "Neuvos"


      • farth11
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        epäilyt niin revi siitä, "Neuvos"

        vaikka en tyylistäsi tykkää, niin toivon ettei se olisi syöpä ja myös hoidettavissa.


      • jatka samaan tyyliin kirjoitti:

        Taitaapi olla eka kunnollinen kirjoitus sulta. Kyllähän tuota näyt ossaavan,sillon ku haluut.
        Paljon mukavampi ois jutella sun kaa ihan kunnolla.

        mulle sopii, olen aina valmis kuin partio poika, tervesin "Neuvos" Suomussalmelta.


      • samaa mieltä
        farth11 kirjoitti:

        vaikka en tyylistäsi tykkää, niin toivon ettei se olisi syöpä ja myös hoidettavissa.

        farth11 kanssa, vaikka joskus aika hurjaa tekstiä tuleekin. Toivotaan, että tauti on hoidettavissa!


    • Kuopioon

      jauhamaan kalakukkopaskaasi ja lörisemään radio-Savoon???Toivottavasti et ihan heti....

      • kunhan minä tulen niin tuon tulessani oikein ison kirjan kaupungin kirjastoonne niin käyhän katsomassa ei kirja paina kuin 13.535 kg.
        Savon radion toimitus voi tehdä asiasta pienen pätkän kuulijoillenne, josta olen alustavasti sopinutkin, tervehtien suurella sydämmellä ja savolaisuutta kunnioattaen, Rantaneuvos Suomussalmelta.


      • hyvä käyttää
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        kunhan minä tulen niin tuon tulessani oikein ison kirjan kaupungin kirjastoonne niin käyhän katsomassa ei kirja paina kuin 13.535 kg.
        Savon radion toimitus voi tehdä asiasta pienen pätkän kuulijoillenne, josta olen alustavasti sopinutkin, tervehtien suurella sydämmellä ja savolaisuutta kunnioattaen, Rantaneuvos Suomussalmelta.

        suomessa suomalaisia mittayksiköitä, ei kai kirjasi sentään painane 13535:ttä kiloa(kolmetoistatuhattaviisisataakolmekymmentäviisi)?


      • hyvä käyttää kirjoitti:

        suomessa suomalaisia mittayksiköitä, ei kai kirjasi sentään painane 13535:ttä kiloa(kolmetoistatuhattaviisisataakolmekymmentäviisi)?

        jos se vähän auttaisi tai minä suomennan jos ei mene muuten perille.
        Kirja painaa 13 kiloa ja 535 grammaa päälle ja punnitus on suoritettuna postin vaakalla Ämmänsaaressa terveisin, "Neuvos"


      • Parempinäköinen
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        jos se vähän auttaisi tai minä suomennan jos ei mene muuten perille.
        Kirja painaa 13 kiloa ja 535 grammaa päälle ja punnitus on suoritettuna postin vaakalla Ämmänsaaressa terveisin, "Neuvos"

        Suomessa käytetään pilkkua desimaalierottimena ja pistettä tuhaterottimena. Muissa kielissä saattaa olla toisin – ja sellaisilla suomalaisilla, jotka eivät välitä mistään mitään.

        13.535 kg on yli 13,5 tonnia.
        13,535 kg on 13 kilogrammaa ja 535 grammaa päälle.


      • jep jep
        Parempinäköinen kirjoitti:

        Suomessa käytetään pilkkua desimaalierottimena ja pistettä tuhaterottimena. Muissa kielissä saattaa olla toisin – ja sellaisilla suomalaisilla, jotka eivät välitä mistään mitään.

        13.535 kg on yli 13,5 tonnia.
        13,535 kg on 13 kilogrammaa ja 535 grammaa päälle.

        Aika jööti kirja tuntuu neuvoksella olevan. Oiskohan unohtunu joku maanrakennuskone kirjan väliin. Ainakin postin vaaka on ollu tiukilla, miten lie ees mahtunu ovesta sisään?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe