Miten kysyä tyttöä seurustelemaan???

jimbo

Miten voi alkaa seurustelemaan...? Siis tarkoitan miten tytöiltä yleensä voisi kysyä että alkaako seurustelemaan? Miten voi näyttää tykkäävänsä tästä eräästä henkilöstä???

157

22091

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alien_girl

      Yleensähän se varmaan tehään nii et kysytään vaan et voitko alkaa olee.
      Onhan sitä tietty varmast paljon romattisempiiki tapoja, tosta nyt ei välttämättä huomaa jos tykkäät siitä tyypistä. Jotenki ehkä vähä tylyn kuulonen tekstari tai puhelu "voitko alkaa olee mun kans?"
      Ainaki mun mielestä...Mut jos se tyyppiikin tykkää susta niin ei kai siinä sit mitään.
      Tai sit hyvä konsti jos tekee noin, nii kysy samana päivänä/iltana ku teil on ollut tosi hauskaa niin että sekin tyyppi oli siinä mukana ( jos se nyt liikkuu samoissa porukoissa)

      • hgeijfksmc

        Okei eli älä lähetä tekstarina! äläkä ainakaan: alax?
        Kasvotusten kannattaa ja tekstarilla voi vihjailla. :) Kasvotusten sä näät myös sen ilmeistä ja eleistä tykkääkö se susta oikeesti tai sillee:D

        Ps. Kuka helvetti tänne on alkanu laittaa vastauksii ku tää on tehty 2003? :d


      • Anonyymi
        hgeijfksmc kirjoitti:

        Okei eli älä lähetä tekstarina! äläkä ainakaan: alax?
        Kasvotusten kannattaa ja tekstarilla voi vihjailla. :) Kasvotusten sä näät myös sen ilmeistä ja eleistä tykkääkö se susta oikeesti tai sillee:D

        Ps. Kuka helvetti tänne on alkanu laittaa vastauksii ku tää on tehty 2003? :d

        no älä, tällee 18 vuotta ton laiton jölkee minä tääl vaa lukemas näitä😹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no älä, tällee 18 vuotta ton laiton jölkee minä tääl vaa lukemas näitä😹

        hahah mäki luen aina näitä ikivanhoi keskusteluja:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no älä, tällee 18 vuotta ton laiton jölkee minä tääl vaa lukemas näitä😹

        19 vuotta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no älä, tällee 18 vuotta ton laiton jölkee minä tääl vaa lukemas näitä😹

        Mää oon täälä niinku 19 vuotta sitte lukemas näitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no älä, tällee 18 vuotta ton laiton jölkee minä tääl vaa lukemas näitä😹

        Sama lol


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hahah mäki luen aina näitä ikivanhoi keskusteluja:D

        Tästäki on jo Kolme vuotta:D


    • batmantytteli

      ..tälle tytölle vaikka sähköpostia, jos ette siis ole kovin tuttuja tai kaikista romanttisinta musta ainaki olis jos lähettäis ihan kirjeen...tietty sitä on ny vähä vaikee kirjeessäkään kirjottaa, mutta voihan sitä yrittää..=)
      Tai sitte ainaki varman vastauksen ja heti saa joko soittamalla tai ihan naamatusten...mutta voi tietty olla vaikeeta jos tää tyttö on aika tiiviisti kaveriporukkas kans, mutta vedät vaan vähä syrjään ja onhan sekin nyt joskus edes vähä aikaa yksin..noh toisaalta, ei kaikki..!! mutta onnea sinulle..!!

    • Tyttö -88

      Nii... Mun mielestä voit kysyä siltä vaikka vaan et ''voitko alkaa olee?'' Mieluiten kasvotusten, mut jos ei oo pokkaa ni sit vaikka textarilla tai soitat sille...

      Ja kiinnostuksen voisit osottaa vaikka kovalla flirttailulla. Vilkuilet sitä usein ja sit vaikka välillä katot pitkään suoraan silmiin...

      Mut älä odottele liian kauan!! Mä luultavasti menetin yhen jätkän just siks ku en uskaltanu tehä mitää. Vuos sitte se oli kiinnostunu mut eipä taida olla enää. Eli tee jotai aika pian ettei sulle käy samoin ku mulle!!

      Tsemppiä vaa!! =)

      • Anonyymi

        Entä jos oon 12 ja tyttö on ja ehkä tykkää musta ja on meillä ollu katse kontaktii pitäiskö kysyy siltä viestillä alax


    • 2epu

      jos tunnet sen tytön ni senkus kysyt mutta jos et ni voit vaikka lähettää sille tekstarit et oot nätti/kaunis/kiva yms. ja sit samalla kysyt siltä jotain ni sen on PAKKO vastata;D kysy vaikka bileitten jälkeen jos sul on ollu kivaa sen kaa. jos tiiät että muija tykkää susta ni voit varmaa kysyy suoraa mut jos ei ni kannattaa varautua et se kertoo sen kamuille siitä. tai ainaki bestikselle..ja sitku sä oot sen kaa onnelisesti yhessä ni sun pitää kysyy et lähteeks se vaikka lintsille..

      • Perkele

        Oleteteen, että kirjoittaja asuu esim. Lapissa. Tässä tapauksessa hän ei tuskin pyydä ihastustaan lintsille. Taas tällaista helsinkiläisten ajattelua. Huomaa, että Suomi on kohtuullisen iso maa. Täällä on muutakin kuin Helsinki.

        Nii perkele.


      • Anonyymi
        Perkele kirjoitti:

        Oleteteen, että kirjoittaja asuu esim. Lapissa. Tässä tapauksessa hän ei tuskin pyydä ihastustaan lintsille. Taas tällaista helsinkiläisten ajattelua. Huomaa, että Suomi on kohtuullisen iso maa. Täällä on muutakin kuin Helsinki.

        Nii perkele.

        hyvä huomio...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hyvä huomio...

        Tosi hyvä


    • Hörö

      No otat sen tytön syliin ja kannat armaasi auringonlaskuun.

      • hihihihihihihihhihih

        PARAS XDDDD ihana


    • vankikarkuritar

      No voit joko:

      - lähettää tekstarin (joka ei kovin suositeltavaa)
      - laittaa kaverin kysyy/antaa lapun ( melko lapsellista... näyttää ettet uskalla näyttää kunnolla tunteitas)
      - kysyy ite suoraan. Viet vaikka jonnekki syrjään sen tytön ja kysyy sitten

      Vaaranahan näissä kaikissa on, että tuut hylätyksi. Mutta aina kannattaa yrittää! Ei siinä menetä mitään.
      Kiinnostusta voit osottaa ihan kattelemalla luokassa "sillä silmällä". Tai sit vain ihan meet pokkana kertoo sille tunteistas. Kannattaa aina kertoo tunteistaan, eikä padota niitä sisälleen. Toivottavasti oli jotain apuu :)

    • I Banged Your Sister

      Kokeile sillee et meet sen luokse ja kysyt et ''Oisko mahotonta et me seurusteltas''

      • kdkskdbfkzk

        nii ja jollain oli pokkaa sano toho EI!


    • kokenut123

      ei kannata suoraan pyytää sitä olee sun kans vaa pyydä mieluumi ulos kyl se siitä ymmärtää mitä sä tunnet sitä kohtaan

    • pölhöt

      No kasvotusten tietty! Epäromanttisinta on saada joku tekstari ta sähköposti, vähän munaa nyt hei.

    • Valdernoo

      Jos nyt viestillä haluu lähettää niin jotain seuraavaa,
      voit vihjailla esim. 'Ootko tällä hetkel kenenkää kaa yhes' tai jt vastaavaa.
      Tai sitten kysyy ihan kasvotusten : )

    • tgyt

      Siis öö?? Eihän sitä tytöltä saa KYSYÄ, vaan seurustelu alkaa siinä vaiheessa kun päädytte molemmat humalassa sänkyyn! Jos tätä ei tapahdu, niin teitä ei ole tarkoitettu seurustelemaan.

      • HAHAHAHAHAHAHAHAHAAA

        HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!


      • Anonyymi
        HAHAHAHAHAHAHAHAHAAA kirjoitti:

        HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!

        Hiton akresiivinen


      • Anonyymi

        Vitun hauska läppä😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitun hauska läppä😂😂

        Vitun hauska totuus!😂😂


    • Hole12

      Älä vaan laita mitään sähköpostia tai tekstaria tai mitään muuta mistä jää todisteita, koska jos et ole hänen tyyppiään, hän saattaa näyttää nuo todisteet kavereilleen ja sinua aletaan kiusata. Minulle kävi juurikin näin ja vieläki sattuu syvälle sydämen sopukoihin.

    • kkkkkko

      minkä ikäsiltä nää vastaukset on? :D siin vaihees aletaan seurustelemaan ku toinen tunnetaa nii hyvi ja ollaa oltu jo muutenki yhessä ja tapailtu. tsiisus

    • vfkifrifrnkfd

      ET MISSÄÄN TAPAUKSESSA LAITA TEKSTARIA TAI FACESSA KYSY VAAN NAAMATUSTEN HÄRREGÅÅD D=

    • adkljsklsds

      no voi herrantsiisus, eihä sitä keltää kysytä ellei olla jo selvästi niiku "yhessä" jo valmiiks. Sitte voi kysyä jotai tollasta, ku haluaa vaa varmistaa, että ollaanko nyt vakavissaa vai mitäs. Ei sitä vaa mennä et, "mä rakastan tota, se on puhunu mulle jotai aina välil ja se on nii ihana, meenpä kysyy haluisko se alkaa seurustelee."

      Siis tilanne vain etenee niin, että sittenkun olette tutustuneet, ja vietätte oikeasti todella paljon aikaa yhdessä, ja kaksinkin, ja sillee ei.-kaverillisesti, ni sitte voi kysyy että "ollaanko me nyt yhessä". mutta tietenkin nuorempana (esim ala-asteella) tulee kivoja kokemuksia ihan sellasesta pinnallisestaki seurustelusta. en osaa sanoo mitää, mut noin se menee. oot samaa mieltä mun kanssa sitte ku oikeesti oot rakastunu ja oot yhessä

      • Kzkgohpcövövö

        Paras vastaus tähän asti!!


      • Friendzonemode

        No siis kyllähän tos on järkee, mut mulle käy aina sillee et se tyttö luottaa muhun ihan vaan sen takia koska se luulee, et mulla ei oo mitään kiinnostusta sitä kohtaan ja sit se jää sille friendzonelle


      • Friendzone-

        Mul on ihan sama juttu


    • anonyymi123

      Osaisko kukaan sanoo et mitä nyt pitäis tehä ku oon 15v poika ja oon ollu yhen tytön kaa ulkona ja ollaan tapailtu niinku yhes muiden kavereiden kaa. ollaan pidetty kädest kii ja sit eilen suudeltii sen kaa, mut en tiiä et ollaanks nyt sen kaa yhes tai jotain. pitäiskö mun vaa kysyy sitä silt päi naamaa vai mitä pitäs tehä?

    • Rakkausasiantuntija

      Meeet Kysy päi naama " Moi .. Haluisitko ehkä alkaa munkaa tai ku ollaan tunettu toisemme hyvin" XDD Ite onnistuin tolla "Kysymyksellä" :P mutta ei sitä koskaan tiedä mut jos ootte : Pitäny kädest&suudellu ni kyllä se alkaa :))

    • !!!!!!!!!!!!!!

      Moikkaa.. Oon täs ny vähä miettiny et ku sä oot ihana ja mä rakastan sua ihan oikeesti ni alkaisikko oleen??

      • f6yg87uioh

        mua ainaki vituttas jos joku yltiötuntematon tulis sanoon rakastavansa mua..
        ja pikkukersat: ette ees tiiä mitä rakkaus on


      • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Ja tolla tarkotin että alotat keskustelun et Moikkaaa jnejnejne... emmä nyt mitää kay ehottelee XDXD


      • Someboy
        f6yg87uioh kirjoitti:

        mua ainaki vituttas jos joku yltiötuntematon tulis sanoon rakastavansa mua..
        ja pikkukersat: ette ees tiiä mitä rakkaus on

        Ihan asiaa puhut. Eihän nää vauvat tajuu mitä rakkaus oikeesti on...ja muute osalla oli aika hyviäki vinkkejä :D et kiitos, tulee tarpeesee :)


    • keskisuomionkivajoo

      No siis ensiksi kysymällä johonkin kahdestaan ( esim kaupungille tai rannalle tms ) ja sitten kysyä et voiks alkaa .

      en ite ainakaa alkais minkään facebookin kautta tai mesen tms .
      Jos ei naamatuste kehtaa kysyy ni ei kiitos .

      • Vanhanaikainensinä

        Kuka vittu käytti mesee vuonna 2011 :'D


      • Dkfk

        "Tms" ja kyllä tiedän että vastaan 2 vuotta vanhaan kommenttiin


      • Xdxdxx
        Dkfk kirjoitti:

        "Tms" ja kyllä tiedän että vastaan 2 vuotta vanhaan kommenttiin

        Toi on kyl 5 vuotta vanha kommentti...


      • Anonyymi
        Xdxdxx kirjoitti:

        Toi on kyl 5 vuotta vanha kommentti...

        Toi on kyl 7 vuotta vanha kommentti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on kyl 7 vuotta vanha kommentti...

        Mitä vittua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vittua

        Sitä vittua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on kyl 7 vuotta vanha kommentti...

        Ei vittu en ollukkaa ainoa tääl vuonna 2019 lmao


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vittu en ollukkaa ainoa tääl vuonna 2019 lmao

        Tai 2020


      • Anonyymi
        Xdxdxx kirjoitti:

        Toi on kyl 5 vuotta vanha kommentti...

        Itse asiassa 10v vanha kommentti :-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on kyl 7 vuotta vanha kommentti...

        Toi on kyl 9 vuotta vanha kommentti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on kyl 9 vuotta vanha kommentti

        Aa en ookkaa ainut tääl 2021 :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aa en ookkaa ainut tääl 2021 :D

        Aa en ollukkaa ainoo kesällä 2021


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aa en ookkaa ainut tääl 2021 :D

        Et lol


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai 2020

        Tai 2021


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa 10v vanha kommentti :-)

        11 vuotta vanha kommentti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on kyl 7 vuotta vanha kommentti...

        Se on kyl 10vuotta vanha kommentti


    • Epätoivoinen

      Mites sitte tämmöne tapaus...
      Oon ollu sen tytön kanssa kaveriporukalla kupungilla ja yksissä bileissä ja tunnetaan hyvin ja olaan samalla luokalla nin miten kertoa hänelle että oikeati tykkään hänesta ja haluaisin alkaa kysyä häntä seurustelemaan,
      mutta olen aika ujo ja en uskaltaisi sanoa hänelle vain päin naamaa että "alatko mun kanssa"
      Mitä voin tehdä???

      • Jtgjtgp

        Kysy sitä rohkeesti vaa


    • lkjdflkfjs

      Mä en tykkäis, jos joku tulis vaan pamauttaan päin naamaan "alax oleen?". Saatan olla vähän erilainen siinä, mutta tykkäisin, jos kävis vähän silleen elokuvatyyliin, eli tutustuu ja sit molemmista näkee, että ne on rakastuneita ja jossain vaiheessa vaan se epävirallinen suhde virallistetaan sillä, että seurustellaan. :--D

    • Tyttö ja romantiikka

      Romanttinen elokuva saattais laukasta molempien sydämet viel rohkeemmiks, mut kannattaa eka varmistaa, et se loppuu sillai et se tavallaa rohkaisis sua eikä tunge maan sisää. Tytön silmis täytyy olla rohkee, ei toki kaikkien, mut aika monen ;)

      Nii ja sit sun luonas mielellää, ku sä voit vaiks vuokrata elokuvan yms.. laitat kaikkee hyvää, mut älä kuitenkaa liian romattiseks sitä kotias laita, ku sit tyttö voi pelästyy siitä, et sä haluisit vaa seksii jos siel palaa kynttilät ja niin edellee.. Mut sillai et on siistii eikä oo muu porukka kotona.

      Laita elokuva valmiiks enne ku tyttö tulee ja vaiks popparii ja sipsii. Sit ku tyttö tulee voi olla vanha-aikane ja ottaa tytö takin ja laittaa naulaa yms. (alottaa kohteliaasti on kans katos tärkee)

      Elokuvan ajaks laita valoja hiuka pois, mut ei nii et on iha pimee ;)
      Istu tytön vieree sohvalle ja romanttisella hetkellä kerro tunteistas :)

      Kannattaa kyl vaa ensi tutustuu oikeesti toisiinsa, ku jos vaa menee esim. kouluu ja ekan päivän näkee jonku hyvännäköse ja se suostuu tulee teil ni teilhä voi käydä huonosti, ku ette ookaa tuntenu ja ootteki iha erilaisii :(

      Voi myös ostaa jonku suklaarasian (sydän) , mut varmista ettei tyttö oo allergine...
      Ja sit antaa sen ni kyl sydämmistäki tajuu jo, ku ei kaverit yleensä kavereillee anna sydänsuklaarasioita :)

      Tää on sit vaan esimerkki ;)

    • Ihastus

      tota oon ihastunu yhteen tyttöön mun luokalla (olemme 14) ja haluaisin kysyä häntä seurustelemaan olemme katselleen pitkästi toisiamme silmiin luokassa naureskellut ja niin edes päin minun bestis on myös hänen bestis mitä pitäisi tehä kysyä facebookissa vai mitä? neuvoja pls ! kiitos!

      • 16weeuujee

        Älä vaan yhtäkkiä kysy että alkaaks se seurustella sun kanssa, koska ite ainakin ahdistuisin jos tilanne etenis noin nopeesti. Tutustut siihen, kutsut sen vaikka teille kylään tai kahville (jos nyt siis kahvia juotte XD) ja sitten kun tunnet sen paremmin nii voit kysyä. Mutta siis voit kuitenki näyttää kiinnostustasi häntä kohtaan aina kun puhutte katsomalla silmiin, hymyilemällä. :) Kerro sille bestikselle niistä tunteistas nii se voi vihjasta ;)

        Sit teet silleen että joskus kun juttelette nii sipaiset sen tytön hiuksia ja sanot että "sulla oli tossa joku roska". Luo läheisyyttä muttet kuitenkaan ahdistele sitä tyttöö sillä XD


    • neiti 15.v

      Jos joku tuli kysyy multa et "alax?", niin antaisin pakit...toi vaan kuulostaa jonkun 1 viikon mittasen suhteen alulta :PP Mut joo, mun mielestä tää on ihan hyvä tapa kysyy ----> eli, jos nyt vaikka ootte kaksin ihastuksenne kanssa jossain...ja ajaudutte jotenkin suutelee/pussaa, niin voit kysyy et, ollaanks me enemmän kun ystäviä? (tai edes jotain ton tyylistä...) Toimi ainakin mun kaverin kohdalla ;)

    • Hyyhy

      Mitä jos o kertonu tytölle et tykkää mut han ei oo vastannu siihen oikein mitään

    • phgt

      Ite ainaki jos joku laittais viestiä, nii en lähtis seurustelee. Vaikka ite oon melko ujo, kyllä tämmöset asiat tulee hoitaa iha kasvotusten:)

    • rolbag

      voiskos joku kertoo ku molemmat ollaan rakastuneita ja aattelin kysyä sitä seurustelemaan niin oiskos kellään yhtään romattisempaa ku sanoo päin kasvoja et "alax?" tarttis tietää aika nopee...

    • pillumagneettiPSY

      Jos joku alkaa kiusaa siitä että oot laittanu viesti "alax?" ja ne tulee kiusaa sano niille "Mä saan tykkää kenestä tahdon kusipäähomot!" mulle tultii valittaa sanoin just noi jätti rauhaa:D

      • Rituri Herrasmies

        Olipas taas viisaasti sanottu...


    • virolaisen_nainen

      Vietä hänen kanssa aikaa aina kun voit, puhu paljon, ole mukava.. =) Sitten voit vähän flirtata, esim laittaa käden hänen hartioiden ympäri kun puhut hänelle tai istua vähän liian lähellä. Ei sitä tarvitse kysyä "haluatko seurustella minun kanssani", se kasvaa esiin itsestään ajan kanssa =)

    • 12435643

      sun pitää huutaa sen korvaan "HALUUUUUUUUKSSÄ KYRRRRRRRRRRPPÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ?!"

      • garmillah

        repesin XD


      • lolleodiakkak

        Ei saatana että repesin :DDDDDD vitusti oikeesti kiitoksia loppuyön nauruista :D


      • JOOOOOOOOO111

        HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


    • Touch of a rapist

      Aika turha vastata sillä tää on 10v vanha :D

      • iloveCHOCO

        Ei oo koska täällä on monta ihmistä jotka ei oo varmoi tost asiast ja mitä enemmän mielipiteit nii sitä parempi


    • huoh ..:C

      "Kasvotusten". Se on eri asia kuinka moni 13-18 vuotias on todellakin mennyt sanomaan sille toiselle että voiko seurustella. Itsellä ei kyllä olisi tarpeeksi rohkeutta mennä kysymään kasvokkain sitä, varsinkin jos tulet hylätyksi = vaikea / nolo paikka sille jolta kysyt. Ja nyt kaikki tytöt täälä on tätä sanonut koska se on niin ihanaa että se poika tulee sieltä ja kysyy, mutta menkääpä itte sinne ja kysykää, ei olekkaan niin helppoa.

    • Tunteet peliin

      No mä oon tyttö 13v ja mun mielestä sillä ei oo väliä, et kumpi kysyy. Ei sen aina tarvi olla poika!!
      Oon ollu eskarista asti samalla luokalla poikaystäväni kanssa ja ajattelin nyt tässä kertoa meidän tarinan.
      Me ollaan aina oltu kavereita ja tunnettiin toisemme hyvin, kun 6:lla luokalla todella ihastuin häneen. Kerran välkällä mä vaan menin sen luo (se oli kavereitten kanssa) ja sanoin et "mä lainaan Villeä hetkeks" (nimi muutettu), tartuin sitä kädestä ja kuljetin vähän kauemmas porukasta. Sitten katsoin Villeä silmiin ja kerroin "Hei tota..öö..Mun on nyt pakko kertoo tää sulle. Mä..mä tykkään susta!" Seisoin vielä hetken paikallani ikään kuin odottaen vastausta. Ville punastui ja ihmetteli miksi juuri hänestä, mutta minä juoksin pois. Samana päivänä emme puhuneet mitään toisillemme ja luulin että peli on menetetty.
      Seuraavana koulupäivänä istuin yksin koulunpihalla, kun hän yllätti minut ja istui aivan lähelleni. "Ootsä tosissas siitä mitä sanoit eilen", Ville kysyi."Joo", otin taas katsekontaktin silmiin.
      "Mäkin sua", Ville naurahti ja laittoi käden harteilleni. "Tarkoitatko että..?" sanoin täysin hämmentyneenä. "Tarkoitan just sitä" ,sitten hän pussasi minua. Sitten suutelimme ja siitä asti olemme seurustelleet. Nyt olemme seitsemännellä luokalla ja onnellisesti vieläkin yhdessä

      • lovestory<3

        Aaaaww, ihana lovestory, mäki haluun kokee tollasen:)


      • Anonyymi

        Itse vain viestittelin erään tytön kanssa ja kysyin, että onko hän varattu ja sen jälkeen, että alkaako hän kanssani. Hyvin kävi :-D


      • Anonyymi
        lovestory<3 kirjoitti:

        Aaaaww, ihana lovestory, mäki haluun kokee tollasen:)

        Sama🥺


    • tyttö97

      sen vaan kerron että älä tekstarilla tai mtn semmosta äläkä ainakaan kysy alax? tai jtn tollasta koska se vaa kuulostaaki nii tyhmältä!!

    • Nuoret.com

      Joo hienoi vastauksii, mut tiedättekste että 1.luokkalaisetkin jo seurustelee ;DD Joskus exluokkalainen kysy ykkösellä mun bestikseltä et alax ;DD Niinku ykkösluokkalaisilla jo parisuhteita ! Niillä on se paha kun ne miettii uskaltaako pussata seurustelukumppaniaan poskelle :DD Niitä aikoja ;D

      • Vihticity

        Ite oon ollu ihastunu yhteen tyttöön heti vapaapalokunnal leirin jälkeen. Tänään harkoissa varmaan kysyn ihan kasvotusten. Mutta ongelma on se että minä olen 12 ja hän 15 mutta luulen että hänkin tuntee samoin


    • jomppa99

      Moi kaikki!

      Apua! Olen ihastunut yhteen tyttöön enkä tiedä miten sanoisin sen hänelle?
      Olen lukenut teidän kommentteja ja kaikissa melkein lukee sano vain kasvotuste! HUOM: Olen vähän arka sanomaan!
      Olen ollut hänen kanssa elokuvissa mutta silloinkin siinä oli muita mukana enkä kehdannut kysyä.

      Olisiko ehdotuksia?

    • poika 123456789

      Mä oon 12v. Poika ja olen viidennellä luokalla. Mua häiritsee hammasraudat ja pelkään että tytöt ei halua olla mun kans niiden takii. Oon ihan muuten ittest hyvännäköne ja harrastan futista lihakset löytyy kyllä myös ja olen huomannut että tykkään yhdestä kuudes luokkalaisesta tytöstä jolla myös on hammasraudat ja se katto mua kun oltiin menossa ruokailuun se on viellä aika hyvännäköne . Ärsyttää semmonen kun se menee ylä-asteellee kesäloman jälkeen. Joudun pitämään hammasrautoja luultavasti kutos luokan melkeen loppuun asti. Tarviin neuvoja nopeesti!!!!!

    • eunukki69

      kannattaa mennä kohteen eteen nakuna ja alkaa vetää helikopteria (mikäli et kykene toivo menetetty) toimii aina

      • en tainnu revetä

        En ainakaan revenny xD


      • juu....
        en tainnu revetä kirjoitti:

        En ainakaan revenny xD

        Jos mahollista ni kysyisit suoraa mut en ainakaa ite viitti ni kysyisin siltä viestillä tai jollai et alkaako mut sen jälkee puhuisin sille mielellää kasvotusten


    • jonne

      mut jos se tyttö asuu kauempana ja et oo pääsemäs sinne ainaaa lähiaikoin. pitäskö zit vaa laittaa jotai viestii. :)

      • asdasda32r4t567i8iuj

        skype


    • Daneboehhh

      Tällee ku monet on kirjottanu et voitko alkaa ni tulee sellane vitullinen habbo hotel fiilis ei herra jumala... Siis eiks toi oo niiku just sellast ala-aste meininkiä että kysytää jusst tyylii et "alax olee".. Siis voi vittu sentää :D

      • meno vitun deep

        Repes xddd


    • Bussikuski

      Tykkääminen kannattaa näyttää siten et ku se menee bussiin ni hyppää bussin alle.

    • sopimus

      kyllä minun sisko ainakin sopi sen miehen kanssa että ruvetaanko seurustelemaan ne sopi sen noin vaan.! yhdes!

    • asdndndsnndnfn

      Terse. Minä ite ainakin tiiän, että ootte vaikka ulkona (väliäkö säästä), meette vaikka puiston penkille istumaa ja juttelette ihan normaalisti ja sillai. Sitte katot tyttöä silmiin ja hymyilet ja sit oot taas normaalisti :p Jos saat esim. ottaa tytön istumaa sun sylii sillain sivuttain nii hyvä :D ja siinä vaihees ois hyvä jos sen jälkee nousisitte vaik ylös siitä ja sit kysyisit että "Haluisitko olla munkaa yhessä?". :)

      • Kaukana asuva

        Mitä jos ihastus asuu kaukana ja ootte nähnyt vaan pari kertaa? Miten kysyä sitä viestillä romanttisesti ??


      • 16v ujokki
        Kaukana asuva kirjoitti:

        Mitä jos ihastus asuu kaukana ja ootte nähnyt vaan pari kertaa? Miten kysyä sitä viestillä romanttisesti ??

        Itse olen 16v poika tykkään yhdestä 15v tytöstä
        Ihastuin häneen rippi koulussa en tiedä hänen tunteistaan mutta en ole kenestään muusta tytöstä tykännyt yhtä paljoa emme ole jutelleet juuri yhtään ja en tiedä edes muistaako hän edes minun nimeä mitä sanon hänelle hän on eri kaveri porukassa
        ... Rippi koululla oli semmonen salainen kaveri juttu luulin että minulla oli hänet salaisena kaverina ja sitten tuli pari katse kontaktia mutta sain selville että se joka oli minun salainen ystävä oli minun ex kaveri ja muserruin täysin tästä on nyt noin 3kk ja epäilin että tunteet lakkaisivat mutta pidän tästä tytöstä paljon ja tiedän että hän on ujo APUA


    • apuat

      Mitä mä teen oon 12nja oon ihastunu mun bestiksen pikku veljeen joka on 11 ollaan tosinsaman laisia ja ollaan nukuttukki silleen lattialla 2 patjal että mun vieres oli sse poika ja sen vieres mun bestis nii ollaan tunnettu 4 vuotta niinen ees tiiä onko poika ihastunut minuun nii mitänteen voisitteko auttaa♥

    • Truestory12345

      Nää kaikki vastaukset on vähän huonoja... Ellei sit olla alakoulussa tai Habbo-hotellissa...

      Se pitää sopii sanattomasti ;) eli flirttaat, kerrot pitäväs hänestä ja oot hänen kanssaan kaksin..

      Joskus kun on oikeen sopiva ja romanttinen hetki esim. illalla kun saatat hänet bussipysäkille (XD) ja tulee hiljainen hetki (se tulee kyl jos on romantiikkaa) ja istutte lähekkäin, niin suutelet hellästi häntä suulle.

      Jos se vastaa suudelmaan ni se on aikalailla siinä :-)

      • apuaa

        Auttakaa oon 15v ja tykkään toisesta saman ikäsestä ja tavttiin nyt viime kesänä rippikoulussa ja ollaan siit asti melkeen joka päivä puhuttu wapis ja tällee ja koulus aina joskus oon aika ujo kysyy siltä nii jos voisitte antaa neuvon miten kysyn niinku miten sanon sille ja näi


      • notalovedoctor
        apuaa kirjoitti:

        Auttakaa oon 15v ja tykkään toisesta saman ikäsestä ja tavttiin nyt viime kesänä rippikoulussa ja ollaan siit asti melkeen joka päivä puhuttu wapis ja tällee ja koulus aina joskus oon aika ujo kysyy siltä nii jos voisitte antaa neuvon miten kysyn niinku miten sanon sille ja näi

        Kuulostaa söpöltä :3 On mahdoton antaa mitään kaiken kattavaa neuvoa, mutta teen parhaani. Itse olen 18v. tyttö ja siskoni 15v., joten tiedän ainakin joten kuten tilanteen.

        Riippumatta iästä ihastusta kannattaa usein kysyä lähtemään kanssaan johonkin, vaikkapa leffaan, kävelylle, kotiin pelaamaan pleikkaa tai katsomaan leffaa, huvipuistoon, kahville tms. Kun olette viettäneet päivän yhdessä, laita ihasruksellesi viestiä tyyliin:"Mulla oli tosi kivaa, oisko ens viikolla(tai mikä päivä vaan) uudestaan?"

        Jos tapaatte uudelleen ja olet tarpeeksi rohkea, voit ottaa asian puheeksi silloin johdattelemalla keskustelua oikeaan suuntaan.

        Kaikki eivät ilmeisesti pidä rakkaudentunnustuksista viestillä. Itse ajattelen, ettei tavalla ole niin väliä, kunhan tunteensa uskaltaa tuoda esiin, sekin on jo paljon. Viesteissäkin tärkeää on, että johdattelet keskustelua haluamaasi suuntaan ja kerrot sitten kauniisti tunteistasi. Voit myös lähettää yhden pidemmän viestin ilman enempiä johdatteluja. Yksi poika lähetti minulle kerran sellaisen. Hän on ujo, emmekä olleet nähneet kahdestaan. Siispä hän lähetti viestin. Olin niin otettu ja samalla surullinen, koska jouduin kertomaan, etten tuntenut samoin. Toivon vain, että hän tietäisi, kuinka paljon arvostan sitä rohkeutta, jota hänellä oli lähettää viesti.

        Kuten edellesetkin viestit sanovat, myös omasta mielestäni on paras tapa pyytää tyttöä johonkin tai lähettää viesti, jos näkeminen ei onnistu, ja kertoa suoraan kuitenkaan "ahdistelematta" tyttöä eleillään liikaa.

        Paljon tsemppiä!


      • notalovedoctor
        notalovedoctor kirjoitti:

        Kuulostaa söpöltä :3 On mahdoton antaa mitään kaiken kattavaa neuvoa, mutta teen parhaani. Itse olen 18v. tyttö ja siskoni 15v., joten tiedän ainakin joten kuten tilanteen.

        Riippumatta iästä ihastusta kannattaa usein kysyä lähtemään kanssaan johonkin, vaikkapa leffaan, kävelylle, kotiin pelaamaan pleikkaa tai katsomaan leffaa, huvipuistoon, kahville tms. Kun olette viettäneet päivän yhdessä, laita ihasruksellesi viestiä tyyliin:"Mulla oli tosi kivaa, oisko ens viikolla(tai mikä päivä vaan) uudestaan?"

        Jos tapaatte uudelleen ja olet tarpeeksi rohkea, voit ottaa asian puheeksi silloin johdattelemalla keskustelua oikeaan suuntaan.

        Kaikki eivät ilmeisesti pidä rakkaudentunnustuksista viestillä. Itse ajattelen, ettei tavalla ole niin väliä, kunhan tunteensa uskaltaa tuoda esiin, sekin on jo paljon. Viesteissäkin tärkeää on, että johdattelet keskustelua haluamaasi suuntaan ja kerrot sitten kauniisti tunteistasi. Voit myös lähettää yhden pidemmän viestin ilman enempiä johdatteluja. Yksi poika lähetti minulle kerran sellaisen. Hän on ujo, emmekä olleet nähneet kahdestaan. Siispä hän lähetti viestin. Olin niin otettu ja samalla surullinen, koska jouduin kertomaan, etten tuntenut samoin. Toivon vain, että hän tietäisi, kuinka paljon arvostan sitä rohkeutta, jota hänellä oli lähettää viesti.

        Kuten edellesetkin viestit sanovat, myös omasta mielestäni on paras tapa pyytää tyttöä johonkin tai lähettää viesti, jos näkeminen ei onnistu, ja kertoa suoraan kuitenkaan "ahdistelematta" tyttöä eleillään liikaa.

        Paljon tsemppiä!

        ja kysymisen hoidat tosiaan niin, että kerrot ensin omista tunteistasi. Silloin toinen vastaa kyllä. Nykyään whatsappissa on helppo tutustua ja sopia tapaamisia, se auttaa valmistautumaan jännään koitokseen


    • kuopiohoodz

      Voisiko joku kertoa miten kysyn tytöltä samanikäiseltä ollut samalla riparilla puhumme usein ja 15v tunnemme toisemme todella hyvin ja haluaidin kysyä häneltä että haluaako hän alkaa seurustelemaan kanssani, siis miten kysyn, missä tilanteessa haluaisin mahdollisimman nopeasti vastauksen, kiitos

    • Jokuvaaa

      Kannat tietty armaasi kotiin ja teet lapsen sen kaa ja pakotat veitsel et lax...

    • Poikkfff

      Mä kerron nyt mun oman tarinan miten sain tyttökaverin.

      Oli vuosi 2012, taisi olla helmikuu, koska ulkona oli vielä lunta ja pakkanen paukkui kovaa.
      Olin 8. Luokalla, ja olin ihastunut yhteen tyttöön. Se tyttö piti yllään naisten pillifarkkuja, sillä oli usein nahkatakki, se oli ihanan brunette, ja pitkät hiukset, hyvin meikattu, ja ripsiväriäkin oli hänellä.
      Oli justiinsa matematiikan tunti. Se tyttö istui mun vieressä. Se välillä vilkuili mua, ja mää vilkuilin sitä, koska me molemmat oltiin ihastuneita. Kellot soi ulos, ja se tyttö istui siellä ulkopenkillä. Ekaksi mietin, että pitäisikö mennä juttelemaan sille tytölle, koska en tiennyt että omistiko hän poikaystävää.

      Kuitenkin ajattelin silleen että mun pitää jutella sille. Sain siis varmuutta, ja kävelin häntä kohti. Hän huomasi minut hänen edessä, ja menin vaan istumaan hänen viereensä ihan että kosketin häntä.
      Aloitin sitten avaan juttelemaan hänelle päivän tapahtumista. Hän ei välittänyt vaikka pidin käsiäni hänen jalkojen välissä silleen, että mun kämmenet lepäsivät hänen jalkojen välissä, mutta en kuitenkaan painanut tai mitään, vaan annoin niiden olla siinä. Se tyttö laittoi myöskin omat kätensä käsien päälleni, ja antoi minun pitää ne siinä kaiken aikaa. Keskusteltiin yhdessä. Oltiin aika lähellä toisia, mutta me molemmat haluttiin sitä. Kysyin esimerkiksi tytöltä että:
      "Heippa. Miten on päiväsi mennyt?"
      Tyttö vastasi: "Eipä tässä mitään" iloisesti.
      Kysyin sitten häneltä, että aloitetaanko seurustelemaan, koska me molemmat haluttiin olla lähellä toisiamme. Tyttö vastasi kyllä, ja hän antoi puhelinnumeronsa. Me sitten tavattiin joka päivä, suurin osa päivästä, käytiin joka viikko elokuvissa, ja syömässä.
      Ollaan nyt harrastettu yhdyntää, mutta se on sitten eri tarina. Toivottavasti ymmärsit jotenkin =)

      Hauskaa yhdessäoloa!

      • 244454

        Sain stondiksen tätä lukiessa


    • Onnellinen13

      Mä oon nyt 13.v tyttö, ja oon ollu Jere (nimi muutettu :) kaa samalla luokalla sen 6 vuotta (lähden siis kesän jlk ylä-asteelle). Nyt tässä loppu 6 lk: n puolella Jere kysy mun parhaan kaverin kautta, että "voitteko tulla "sen" (eli minun ja parhaan kaverini) kanssa koululle, et oltaisiin siellä. Ja siis tämä Jere on hyvä kaveri yhden toisen pojan kanssa joka tykkää tästä mun bestiksestä, niin me sit oltiin siis 4: jästään. No..siitä sitten lähti tää "vapaa-ajalla olemisrumbahöskä" et kysyttiin tyyliin joka pvä "voitteko olla?" Ja sitä sitten jatku joitakin viikkoja ja 4.6. lauantaina, todistustenjako iltana Jere kysy multa viestillä "Alax? 😂" ja vastasin että jos toi ei oo pila niin mikäs siinä, ja sit vastaukseksi tuli: "Okei, ei oo pila❤️❤️" Ja nyt ollaan onnellisesti yhdessä (vaikka tosin ihan vaan muutamia päiviä), nyt tästä hetkestä kun tämän tarinan tänne kerron. ROHKEASTI VAAN KYSYMÄÄN TYTTÖÄ ULOS JA SITTEN AVAUDUT..kaikilla omat tarinansa ;)

    • Onnellinen13

      Mä oon nyt 13.v tyttö, ja oon ollu Jere (nimi muutettu :) kaa samalla luokalla sen 6 vuotta (lähden siis kesän jlk ylä-asteelle). Nyt tässä loppu 6 lk: n puolella Jere kysy mun parhaan kaverin kautta, että "voitteko tulla "sen" (eli minun ja parhaan kaverini) kanssa koululle, et oltaisiin siellä. Ja siis tämä Jere on hyvä kaveri yhden toisen pojan kanssa joka tykkää tästä mun bestiksestä, niin me sit oltiin siis 4: jästään. No..siitä sitten lähti tää "vapaa-ajalla olemisrumbahöskä" et kysyttiin tyyliin joka pvä "voitteko olla?" Ja sitä sitten jatku joitakin viikkoja ja 4.6. lauantaina, todistustenjako iltana Jere kysy multa viestillä "Alax? 😂" ja vastasin että jos toi ei oo pila niin mikäs siinä, ja sit vastaukseksi tuli: "Okei, ei oo pila❤️❤️" Ja nyt ollaan onnellisesti yhdessä (vaikka tosin ihan vaan muutamia päiviä), nyt tästä hetkestä kun tämän tarinan tänne kerron. ROHKEASTI VAAN KYSYMÄÄN TYTTÖÄ ULOS JA SITTEN AVAUDUT..kaikilla omat tarinansa ;)

    • Onnellinen13

      Jos se on vaikea sanoa suoraan, kysy vaikka ihan viestillä, että "Alax?" Ja joku kiva emoji siihen perään, että se tuntuu vastaanottajasta "tunteellisemmalta ja aidolta" :D mun nykynen poikaystävä ainakin kysy sen viestillä noin, mutta se käytti siinä punasia emoji sydämiä. <3 ROHKEASTI KYSY TAI LAITA VIESTIÄ! Ja jos noikaan ei toimi, niin uhkaa tehdä hänelle vessanpöttökaste, vaikka koulun vanhimpien tyyppien katsottavissa, niin eiköhän silloin suostu :D (no ei nyt sentään..vitsivitsi!)

    • Onnellinen13

      Jos se on vaikea sanoa suoraan, kysy vaikka ihan viestillä, että "Alax?" Ja joku kiva emoji siihen perään, että se tuntuu vastaanottajasta "tunteellisemmalta ja aidolta" :D mun nykynen poikaystävä ainakin kysy sen viestillä noin, mutta se käytti siinä punasia emoji sydämiä. <3 ROHKEASTI KYSY TAI LAITA VIESTIÄ! Ja jos noikaan ei toimi, niin uhkaa tehdä hänelle vessanpöttökaste, vaikka koulun vanhimpien tyyppien katsottavissa, niin eiköhän silloin suostu :D (no ei nyt sentään..vitsivitsi!)

    • Onnellinen13

      Jos se on vaikea sanoa suoraan, kysy vaikka ihan viestillä, että "Alax?" Ja joku kiva emoji siihen perään, että se tuntuu vastaanottajasta "tunteellisemmalta ja aidolta" :D mun nykynen poikaystävä ainakin kysy sen viestillä noin, mutta se käytti siinä punasia emoji sydämiä. <3 ROHKEASTI KYSY TAI LAITA VIESTIÄ! Ja jos noikaan ei toimi, niin uhkaa tehdä hänelle vessanpöttökaste, vaikka koulun vanhimpien tyyppien katsottavissa, niin eiköhän silloin suostu :D (no ei nyt sentään..vitsivitsi!)

    • JonnenIsä

      Näytä tytölle sun millikiituri ja käy päälle

    • LapuaHoodz

      Olen 12v poika ja olen ujo tykkään meidän luokan. Yhestä tytöstä mutta en viitsi mennä kysymään/laittaa viestillä et "alax" enkä Tiia onko mun kaveri sen kANS yhes koska mun kaveri on puhunu että se tyttö josta tykkään on kysyny sitä mun kaveriii johonki tanssi harkkoihi pliis auttakaa😑

      • lukiolaispoju

        Valitan, mutta suosittelen odottamaan pari vuotta, kunnes maailmankatsomuksesi muuttuu.
        Seurusteluun eli "alkamiseen" ei kypsemmällä iällä noin vain ryhdytä ja sen merkitys on suuri


    • Mulla on saman lainen ongelma.Oon siis 14v poika (8lk)ja oon ihastunut yhteen rinnakkais luokkalaiseen tyttöön.Pyysin häntä kerran leffaan ja (sovittii että ei kerrota muille) hän sanoi että "joo mennää vaa" sitte sanoin et päätä sä joku leffa mihin mennää se ei vastannu mulle mitää.se kerto sen kavereille(jotka on mun luokalla)ja ne alko kiusaa mua siitä.Sitte ku kysyin et miks se kerto sen muille nii se sano et ei kertonu,luokkalaiset puhu et se olis kertonu niille.mitä pitäis tehdä?

      • oon siis aika ujo poika


      • Nauraaaaaa

        Ammu ittes!


    • Tää_toimii

      Kysy vaikka et, MENNÄÄKS PANEE?

      Sen varmempaa saantia ja seurustelun alkulaukausta et voi tavoittaa.

    • Lololololololol

      Kysy viestillä alax

    • Panomieskaikenties69

      Hommaha on semmone et kysyt muijaa tansii jossaki äksöneis tai jottai ja sit kö se sanoo et kyllä nii meet kouriin sen persettä sinne tanssi lattialle ja sit sanot ett lähetää pane ja vähä munapiluahah

    • Winterpaw

      Täähän on ihan älyttömän vanha mut vastaanpa oman näkökulman ja ajatuksen tähän silti jos joku täältä etsii vastausta vielä vuonna 2017. Noh, aluksi ainakin pitäisi olla hyvät välit. Hyvillä väleillä tarkoitan sitä että voitte puhua toisillenne (ei väliä mistä) ja voisitte vapaa-ajalla olla yhdessä. Jos nuo eivät ole kohdallaan, on liian aikaista kysyä. Myös ensin kannattaa odotella ja mietiskellä onko teidän välillänne jotain. Mielestäni ihana tapa olisi sanoa vain tunteistaan sille ihmiselle kasvotusten. Jos kuitenkaan ei kasvotusten viitsi niin menkööt sitten viestillä kertomaan. Jos ei halua että kaikki tietää asiasta niin voit toki sanoa ettei olisi kiva jos kohta koko koulu tietää.

    • Mä oon ollu mun ihastuksen Kaa yhdessä jo viis kuukautta mut sitten me erottiin ja nyt sain tietää et se on ihastunut muhun ja mä siihen niin mitähän pitäisi tehdä?

      • Anonyymi

        Alatte taas oleen.


    • Anonyymi

      Aloittajalla lienee jo tyttökaveri tai ehkä on jo naimisissa ja lapsiakin:-)
      Mutta vastaan silti: Paras ja yksinkertaisin tapa on kysyä tytöltä Alax oleen? Se on reilu kysymys eikä sisällä mitään taka-ajatuksia eikä kissa ja hiiri -leikkiä.

    • Anonyymi

      Mul on vähä kinkkinen tilanne. Oon nyt puhunu yhen tytönkaa jotai vuoden ja ollaa tosi hyvissä väleissä ja hyvät kaverit. Nyt oon ollu ehk noin pari kuukautta siihen ihastunu ja tänää kysyin siltä että ooks vapaa ja tällästä. En tiiä miten kysyis siltä et haluuks se olee mun kaa. Ja siis ollaa tutustuttu toisiimme kaikis someis, tiiän minkä näkönen se on ja vastaavaa mut en oo nähnyt sillee face to face sitä koska asuu n. 260km päässä mut siis:miten kysyn siltä ja miten tiiän et tykkääkö se musta. Apuja?

    • Anonyymi

      Kerrot vaan kuinka monta Fornite voittoa sulla on ja se kysyy sun puolesta sua sen poikkikseks

    • Anonyymi

      Joo eihän tänne kukaan varmaan enään vastaile, mutta menet vaan sille tytölle ja kerrot miten hyvä oot minecraftissä nii siitähän se lähtee

      • Anonyymi

        Kerro sille että omistat timanttikuokan, varmasti lähtee matkaan .


      • Anonyymi

        Kyllä vastailee :)


    • Anonyymi

      joo o

    • Anonyymi

      EI! Älä missään nimessä sano ihastuksellesi "Voitko alkaa olee", tai "Alax"! Ihan kamala tapa pyytää jotain tyttöystäväkseen!
      Mulla on silleen, et jos joku poika sanois mulle noin, mulle tulis sellane olo, et oltais jossai MSP - parisuhteessa.
      Olisin enemmän vaikuttunut, jos ensin kysyisi, että voitaisko hengata kahestaan, ja sit jossain vaiheessa kysyis, et haluisinko alkaa seurustelemaan.

    • Anonyymi

      Minulle kävi näin eäs poija kysy multa snäpis alax ingnoorasin ja kaveri laitto ss samast pojast joka oli laittanu sille mun kaverille rivon tekstin että ei ainakaan näin

    • Anonyymi

      Kysy kahville vai puspus :DDDDDDDDD

    • Anonyymi

      Ensin yritä puhua ja tutustua häneen ja sitten voit vaikka kysyä häntä seurustelemaan sitten kun oot itse varma että pystyt tekemään sen.

    • Anonyymi

      Moikkaa sitä

    • Anonyymi

      Oon 13-vuotta ihasatunu eskarista kuutos luokalle asti samaan ihmiseen kutosluokan aikana sanoin sille että oon ihastunu siihen ja loppu lukukaudessa ennen kesä lomaa se kerto että sekin on ihastunu muhun meillä on samoi harrastuksii ja tykätään samoista asioista ja ollaan viestitelty monena iltana ja tiedetää toisistamme kaikki

      • Anonyymi

        En tiiä miten voisin kysyy että haluisiko seurustella vai pitäiskö oottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiiä miten voisin kysyy että haluisiko seurustella vai pitäiskö oottaa

        No jos se on sanonut olevansa ihastunut suhun niin voi olla et se vaan odottaa että sinä kysyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos se on sanonut olevansa ihastunut suhun niin voi olla et se vaan odottaa että sinä kysyt.

        Nii voi olla mutta miten kannattas kysyy


    • Anonyymi

      Oon 8

      • Anonyymi

        Oon 9


    • Anonyymi

      Mulla on käyny sillee et koulu loppu, ja olin yhdysluokas yhen pojan kaa nyt en enää oo, ja oon ihastunu siihen se on nii komee🥺🥺 On se kerran tai pari puhunu mulle mut en tiiä tykkään se musta. Ollaan tunnilla välillä katottu toisia silmiin😊 Ja en uskalla kysyy numeroo tai alax, mitä teen???

    • Anonyymi

      sano haluaako hän olla

    • Anonyymi

      Oon ihastunu mun tärkeimpään ystävään joka kertoo mulle joooka päivä et rakastaa mua eniten täs mailmassa ja laittaa melkein jokaisen asia perään "rakas" ja on ihan ilmiselvää et ollaan molemmat rakastuneita toisiimme, mut en uskalla kysyy seurustelemaan nii olisko vinkkejä?

    • Anonyymi

      Joo hyvä konsti

    • Anonyymi

      Määki

    • Anonyymi

      Mää ainakin kysyisin ALAX???...

    • Anonyymi

      Kuitenki 60 mies iskees

    • Anonyymi

      Miten päädyin tänne xd! Mun vanhemmat ei ees ollu vielä tavannu toisiaan 2003. Tosi kiv ajatella miten joku silloin mun ikänen on melkee 40

    • Anonyymi

      Okei

    • Anonyymi

      Jos haluut tehä vaikutuksen niin oo siisti ja ole oma itsesi. Mutta paras tapa on kysyä voitaisko me vaikka alkaa seukkaa

    • Anonyymi

      No mie ite aloin ekaa kertaa seurustelemaan monen kuukauden säädön jälkeen. Muutaman ”rakastan sua” kommentit ehti vaihtaa ennen seurustelun alotusta, mutta enimmäkseen se säätö oli sellasta ajan viettämistä, tutustumista ja jonkinlaista ujosteluakin. Kumpikin selvästi rakastunut, mutta ei uskaltanut kysyä, että mitäs me nyt ollaan. Välillä mietittiin, että ollaankos me nyt yhdessä vai ei ja yks päivä sitte vaam totesin tällasta keskustelua käydessä, että ”noh, jos me ei vielä olla niin eikös me voitas tästä lähtien olla jos me niin sovitaan”. Ja siitä lähtien oltiin vihdoin virallisesti yhdessä.

      En vois kuvitellakaan, että soittaisin jollekin ihastukselleni ilman kummempaa ja kysyisin et ”alax”. Se tuntuu jotenkim todella tönköltä ja tunteettomalta. Että pitäisi alkaa jotain olemaan. Jotain mitä ei jo ole. Eikä seurustelun pitäisi alkaa vasta siitä, kun asia on ”virallista”. Kun aika usein tuntuu että kaksi puolituttua alkaa oleen ja yhtäkkiä pussailee ja on niin olevinaan ja kaikki tämä muuttui vain kysymyksestä ”alax”. ”Alax” pitäisi olla merkitykseltään ”hei tää meidän JO OLEMASSAOLEVA juttu näyttää toimivan, että ookko sie samaa mieltä että jatketaan tätä ja ollaan tätä ihan oikeastikin”

      T: tyttö 16 v, joka on nyt ensirakkautensa kanssa seurustellut kohta vuoden

    • Anonyymi

      Itse ainakin toivoisin, että multa kysyttäisiin näin ja (aika moni kaveri joiden kans tästä ollaan juteltu) olen siis tyttö: Ei niin että et tunne tyttöä, koska jos vaan joku random kysyy se on vähän ahdistavaa. Tutustu tyttöön hyvin niin että näet tätäusein vapaa ajalla ja tunnette ja olette ns ystäviä. Jos tyttö vähänkään vaikuttaa siltä, että hän pitää sinusta myös kysy= Haluaisitko olla mun kanssa vähän enemmänkin kuin kaveri/Haluaisitko seurustella mun kanssa. Jos hän vastaa myöntävästi kerro että oikeasti tykkäät hänetstä / sano esim: Mä rakastan sua. Jos hän vastaa kieltävästi sano vain : Se on minulle ihan ok/ kerro että olet kiitollinen hänen rehellisyydestä. jos haluat voit kysyä haluaako hän silti jatkaa ystävänäsi. Romanttisuutta lisää jos kysyt sitä jossain kun olette kaksin yhdessä "treffeiksikin" sopivassa paikassa. Esim yhdessä ulkona tai syömässä. Ja paras on kysyä kasvotusten iha irl eikä viestillä se kertoo itsevarmuudesta joka mun mielestä lisää seurustelun alkamisen todennäköisyyttä jos tunne on molemmin puoleinen. Ja älä kiirehdi kysymisen kanssa saa mennä mielestäni ainakin kuukausi kun olette tunteneet ennenkuin kannattaa kysyä.

    • Anonyymi

      Ite haluisin kysyä yhtä tyttöä mut en tie et miten sanoisin sille

      Voitteko auttaa siin asias pliss



      T:mikael

    • Anonyymi

      Kiitos 💯♥️ autto toooooosiiiiiipaljon♥️💯🥰♥️💯

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe