Nii. Kaveri hiirelle. Että mulla on yks 7kk hiiri. Olisin aikomuksissa ostaa sille kaverin. Poikasen. Onko sellainen soveliasta? Sopiiko ne samaan häkkiin jos vahdin niitä ja annan niitten totuttautua toisiinsa??
Noihin tartten vastauksia. Kiitos etukäteen
Kaveri
3
417
Vastaukset
- suski87
Mikäli hiiresi on naaras, kannattaa ehdottomasti hankkia sille kaveri/kavereita. Naarashiiret ovat laumaeläjiä ja niitä tulisi pitää vähintään pareittain, mutta vielä paremmin ne tavallisesti viihtyvät pienissä, noin 3-5 yksilön laumoissa. Naaraslauman yhteensaattaminen on tavallisesti helppoa, kun laittaa kaikki hiiret puhtaaseen kuljetusboksiin, siivoaa sillä välin pääasiallisen asumuksen huolella (kannattaa jättää virikkeet vielä laittamatta) ja siirtää kaikki hiiret sitten sinne, kun tulevat boksissa hyvin juttuun keskenään. Mikäli isompia riitoja ei ilmene, vaan hiiret nukkuvat ja touhuilevat yhdessä, voi puhdistetut kopit yms. lisätä terraarioon muutaman päivän päästä.
Uroksista valtaosa on huomattavasti reviiritietoisempia eikä niitä tavallisesti suositella koitettavaksi yhteen. Juuri luovutusikäisen poikasen aikuinen uros saattaisi vielä sulattaakin, mutta useimmiten viimeistään poikasen aikuistuessa alkavat tappelut. Kahden uroksen omistajan on siis syytä varautua kahteen terraarioon.- aloittaja
Pystyykö kahta urosta edes kokeilla? Sillä lailla että vahtii niitä siinä aika kauan ja kokeilee vähän totuttaa toisiinsa
- kahta urosta
aloittaja kirjoitti:
Pystyykö kahta urosta edes kokeilla? Sillä lailla että vahtii niitä siinä aika kauan ja kokeilee vähän totuttaa toisiinsa
En koittaisi, sillä ne eivät todennäköisesti tule toimeen. Uroksia pidetään yksin yleisimmin. Kaksi pennusta asti yhdessä ollutta VOIVAT hyvällä tuurilla tulla toimeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937