Voiko simssissä (2) saada kolme, neljä tai viisi lasta samassa synnytyksessä? Tai onko siihen jotain koodia?
Asiasta toiseen: Jos joskus vielä lataan matkoilla lisäosan, niin miten niitä maastakaivettuja "löytöjä" voi käyttää? Ohjekirjassa sivulla 11 peliohjeita kohdassa 4 lukee että esineitä voi käyttää jotenkin. Miten?
Kolmoset, neloset, vitoset?
8
901
Vastaukset
- mie mie
se opli joku hacki (jos toi nyt oli oikein kirjottettu)
taitaa olla siihen lämpöhierontaa lulisin - sgretgreyh
Vitosia ei ole mahdollista saada, mutta kolmoset ja neloset kyllä. Siihen tarvitaan hack. Hack löytyi ennen moreawesomethanyou-nimiseltä sivustolta, mutta näköjään se on siirretty Inteenimater-sivustolle. Ja koska olen tänään avuliaalla tuulella, tässä on suora linkki kyseiseen hackiin ->
http://box156.bluehost.com/~aestudi1/forums/inteenimater/viewtopic.php?f=26&t=3&p=3&hilit=triplets#p3
Toivottavasti linkki meni oikein. Mulla oli joskus tuo hack eikä se aiheuttanut ainakaan itselleni minkäänlaista häikkää pelissä. Ja ainahan hackin voi poistaa jos tulee ongelmia. :o)
Sitten vielä tuosta Matkoilla-lisäristä. Tietääkseni esineitä ei voi käyttää mitenkään? Ne siis menevät simin reppuun ja ne voi laittaa lähinnä koristeiksi. Tai voihan sen luun ainakin antaa koiralle puruluuksi. Ja kartan avulla saat salapaikan auki. Enempää en osaa kertoa. :/- tomppaJr
Avasin sivun, mutta en hoksannut mistä sen saa peliin. Kertoisitko.
- goldfish.
tomppaJr kirjoitti:
Avasin sivun, mutta en hoksannut mistä sen saa peliin. Kertoisitko.
Skrollaat ihan sivun alalaitaan ja näet siinä kaksi linkkiä, "Triplets & Quads.zip" ja "Triplets & Quads - Random Only.zip ". Ensimmäisestä saat koko hackin, jolloin synnytyksen yhteydessä voit myös päättää montako lasta (1-4) haluat, ja toisella versiolla kone arpoo lasten määrän. Klikkaat haluamaasi linkkiä ja lataat&purat tiedoston.
- tomppaJr
goldfish. kirjoitti:
Skrollaat ihan sivun alalaitaan ja näet siinä kaksi linkkiä, "Triplets & Quads.zip" ja "Triplets & Quads - Random Only.zip ". Ensimmäisestä saat koko hackin, jolloin synnytyksen yhteydessä voit myös päättää montako lasta (1-4) haluat, ja toisella versiolla kone arpoo lasten määrän. Klikkaat haluamaasi linkkiä ja lataat&purat tiedoston.
En ole ikinä ladannut mistaan mitään. Kertoisiko joku miten ladattavat saa peliin. Pitääkö painaa "pura tiedosto" vai mitä?
- tomppaJr
EI, EI OHJEITA! Olen hoitanut kaksoistaaperoita ja sain melkein hermoromahduksen! JA MINÄ HULLU HALUSIN KOLMOSIA TAI NELOSIA! EI IKINÄ!
- sinuk
mul taas oli joskus 3 taaperot joten sen jälkeen 2 taaperot ei oo ees pahat ja sillo mul oli pelkästää se hedelmöitys hoitoja juttu sil simil joten siihen ei tarvi ees mitää koodii et sais 3 vauvaa.4 vauvaan varmasti tarvitsisi ja tiedän ettei tätä enää kukaan tule näkemään.
- OutoSim
sinuk kirjoitti:
mul taas oli joskus 3 taaperot joten sen jälkeen 2 taaperot ei oo ees pahat ja sillo mul oli pelkästää se hedelmöitys hoitoja juttu sil simil joten siihen ei tarvi ees mitää koodii et sais 3 vauvaa.4 vauvaan varmasti tarvitsisi ja tiedän ettei tätä enää kukaan tule näkemään.
Tietosi tekivät vaikutuksen - ja vielä syvemmän se, että vastasit lähes 10 vuotta vanhaan keskusteluun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262798Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292322- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542199Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211812Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891672Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981607- 3031509
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131429- 1331428