Onnistuin huomaamattani ja vahingossa hävittämään yhden kokonaisen kansiollisen arkistoimiani tärkeitä sähköpostiviestejä. Huomasin katastrofin vasta siinä vaiheessa kun olin jo useampaan kertaan tyhjentänyt roskakorinkin, joten niiden pilkkiminen sieltä ei enää ole mahdollista.
Mahdollinen onni onnettomuudessa on se, että tein - jotenkin - sähköposteistani varmuuskopiot jokin aika takaperin. Minulla on siis vielä tallessa tuo kansio, jossa lähes kaikki hävinneistä viesteistä ovat, ja kokonaisuus on .dbx-loppuinen.
Kysymys kuuluu, että miten voin palauttaa nuo varmuuskopioimani viestit?
Outlook-viestien varmuuskopioiden palauttaminen
??? ???
0
174
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Täti-ihminen Sofia ja nuori kanadalainen lätkänpelaaja
Sofialla on kiikarissa Logan Thompson 25v, Las Vegasissa pelaava kanadalaispelaaja. Tätä se kai tarkoitti, kun sanoi Seiskalle, ettei tiedä kuinka pit2133905Some pillastui: Farmin voitto pedattiin Teemulle?!? "Törkee temppu" "Taina oli ihan vailla mahiksia"
Ohhoh, Farmi-kaksintaistelu ja finaali on saanut tunteet kuumiksi - ja ehkä syystäkin Suomi24 Keskustelu -palstalla... Olisiko Tainalla ollut mahdolli323501Suomessa todettu ilmeisesti eka apinarokkotapaus
Euroopassa matkailleella miehellä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008841676.html1271884Voiko Martinaa muuta kuin nauraa
Baha oli "tiedän, että ollaan loppuelämä yhdessä."😂 Pikkarainen oli " tässä on nyt se oikea ihminen, en luovu susta koskaan."😂 Lippispojasta sanoo "3541665Mitäs ajattelisit
Jos saisit häneltä tänään pienessä sievässä lähetetyn viestin puhelimeen "haluan nähdä" tai "ikävä"?1021235- 37849
Sofia ilmestyi eilen illalla instaansa, on silmät surulliset ja koko kasvojen olemus .
Ei ole koskaan helppoa eroa olemassa, vaikka kuinka sitä toisin jotkut väittävät.53800- 49725
- 55690
En halua nähdä sua enää
jos et tunne mitään mua kohtaan. Mitä muuta kuvittelet? Olen roikkunut sinussa. SINUSSA!66621