Mitenkäs tämä hintataso ostoksissa menee prahassa.
Olen kuullut, että keskustassa on kaikki kallista, kalliimpaa kuin suomessa.
Mutta jos menee paikallisten ihmisten alueille, elikkäs vaikka vartin verran keskustasta bussilla niin mitä on oletettavissa?
Juoksukenkiä tekee mieli kenties ostaa. Mitä luulette, onko nämä mahdollista saada edullisesti?
Entäs kun taas on kaikki T-paidat jo pikkuhiljaa virutettu, löydänkö mistään laadukkaita piraatti t-paitoja edullisesti?
Tällaiset asiat askarruttavat. Oluen suhteen olen jo positiivisia arvioita kuullut, eli sitä lienee suht halvalla keskustan ulkopuolella.
Prahan ostokset
2
1480
Vastaukset 2
- mie.
Vltavskan-metroaseman läheisyydessä (punainen metro, pari asemaa keskustasta) on suuri markkina-alue jossa aasialaiset kauppiaat myyvät "merkituotteita".Kaikkea löytyy ja edullisestkin jos jaksaa tinkiä.
- hermot menee
Ko kiinalainen markkina-paikka on valtava mutta KAAMEA. Siellä menee hermot joka kerta, mutta kun tinkii ja tinkii niin loppujen lopuksi tulee hyvää tunnetta. Kiinalaisia on joka puolella tarraamassa hihaan kiinni. Homman nimi siellä on nimenomaan rankka tinkiminen. Itse otamme välillä olutta tai Becherovaa jotta jaksaisi taas. Alueella on Batan kenkäkauppa joka myy aika edullisesti "vanhentunutta mallistoa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.742465Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422096Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28945- 31830
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154778Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58640Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6518Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78501- 21495
- 33472