Petrillä on itseään kuusi vuotta vanhempi vaimo, tähän asti olen hänen uskonut pitävän nuoremmasta ja tukevasta miehestä, mutta nyt luuloni sai kovan kolauksen.
Olin menossa uimaan kun uimahallin parkkipaikalla näin Maijan ja yhden vanhemman miehen kanssa. Maija on itse 26, miehen arvioisin olevan noin 40v. paikkeilla. Mies oli erittäin laiha ja päälaelta kalju. Tilanne ei muuten tuntunut kovin erikoiselta, mutta mies suorastaan kiehnäsi Maijassa kiinni. Muutenkin hän näytti urokselta joka ajoi pois kilpakumppaneita. Pian pari suunnisti uimahalliin ssälle.
Itse jatkoin matkaani myös uimahalliin. Itse aulassa en heitä nähnytkään joten arvasin heidän poikenneen urheiluvälinevarastoon. Käytävältä jo huomasin Maijan makaavan urheilu patjan päällä ja tuo miehen olevan Maijan jalkojen välissä. Maijan jalat olivat koholla miehen olkapäillä. Mies liikutti kaluaan Maijan pilluun rauhallisille, mutta pitkillä vedoilla. Välillä tuo iso kalu pulpahti kokonaan ulos. Mies oli riisunut päältään housut ja päälipaidan. Miehen todella treenatut käsivarret pullistelivat, verisuonet pullistelivat ja olivat räjähtämäisillään. Miehen helvetin suuri kyrpä keihästi uhkeaa Maijaa uudestaan ja uudestaan. Lopulta tuo mies lisäsi vaihtia ja Maijan riisutut todella suuret rinnat heiluivat kiivaasti ylös ja alas. Lopulta mies työnsi kalun kokonaan sisään ja päästi koko lastinsa Maijan syviin onkaloihin. Vielä kerran Maija sai kalunsa sisään ....
Hetken päästä mies nousi ja tarjosi Maijalle kalunsa suuhun joka tottuneesti puhdisti kalusta ylimääräiset nesteet. Lopulta Maija totesi, että pitää varmaan käydä vielä "uimisen päälle" suihkussa. Enempää en uskaltanut kuunnella vaan lähdin itse uimaan.
Pitäsköhän kertoa Petelle!
mievaan2
1
15915
Vastaukset
- kerro ihmeessä
No kerro Petelle, jos häntä sinun fantasiasi kiinnostaa...
Muuten oli ihan skeidaa jutustelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4293192SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis922476Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj802073Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1261793- 1441687
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi211383- 761349
Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3021168Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li191135Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021059