hauska bugi

simssims

lehdenjakaja muuttui näkymättömäksi ja pudotti sanomalehtiä koko pihan melkein täyteen.onko kenellekään muulle käyny noin?

7

682

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piparminttuoy

Et ole tosissasi! Tuohan on kamala bugi :) Jouduitko keräämään kaikki lehdet itse pois?

• Mulla tuli ainakin 7 puutarhuria samasta autosta,:O ne jäi vaan hengaamaan ja kattomaan telkkaria meille :D

• piparminttuoy
        viveca87 kirjoitti:

Mulla tuli ainakin 7 puutarhuria samasta autosta,:O ne jäi vaan hengaamaan ja kattomaan telkkaria meille :D

Epäreilua:D

• simssims
        piparminttuoy kirjoitti:

Epäreilua:D

paitsi niitä tuli vaan koko ajan lisää..eikä niitä lehtiä voinut edes lukea.

• mmeri_

voi että, en tiennytkään että jollekin muullekkin
      on käyny noin! :D nimittäin sama inhottava bugi on ottanut minutkin uhriksi :):) se oli ihan kamala.

se tuli kun asensi matkoilla lisäosan ja siinä oli kamalasti bugeja. ei voinu mennä matkalle ja se oli kamalaa. sitten laitoin viestin tänne, ja joku ihanan ihminen auttoi ja kertoi että kaikki hackit pitää poistaa, koska mikään hacki ei ole matkoilla lisärin kanssa toimiva. poistin sen ja kaikki pelasi, mutta onhan siellä sellasia ihan pieniä ja haittamattomia bugeja.

sitten mulle tuli myös näkymättömiä muitakin NPC:tä ja ne ei lähteny tontilta pois. sitten ku ennustaja eukko tuli ja oli lähössä tuli koko ajan vaan niitä puhekuplia ja niissä luki että "on jo myöhä minun pitää lähteä" tms... ja niitä tosiaan tuli ihan koko ajan. eikä niitten poistaminen auttanu.

sulle kehotan päivitystä tai pelin poistamista ja uudelleen asennusta. tai sitten jos oot ostanu matkoilla lisärin ja sulla on hackeja, POISTA NE! toivottavasti saat pelisi järkiin ;)

• simssims

nyt ei ole enää bugeja...mullakin oli se bugi ettei pystyny lähtee matkoille se oli ärsyttävää.

• evek1

Ei ikinä oo ollu tollast bugia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1558
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1155
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      110
      1100
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      953
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      62
      827
    6. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      184
      749
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      736
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      725
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      679
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      633
    Aihe