Niin, kuka muistaa vielä ne mutantti kilpikonnat.. Turtlesit(?).. Muistan niistä vielä jotain.. Nimiä mm. Leonardo, Donatello..(?) Voisko joku valottaa mulle et minkä nimisiä ne oli ja minkä väriset huivit kuulu kellekin ,entä aseet..? Ja vielä; Minkälainen juoni sarjoissa oli (Eli ketä vastaan taisteli ja mix?)
KIIIIITOS KAUHEESTI JO ETUKÄTEEN!!!!!!!!
Hei,kuka muistaa?
6
446
Vastaukset
- Himura_Kenshin
Kukpa nyt ei TMNT:iä muistaisi, on se klassikko monelle tuntemalleni ihmiselle (itseni mukaanlukien). Nimet olivat Donatello, Leonardo, Rafaello ja Michelangelo. Donatellolla oli violetti huivi, Rafaellolla punainen, Leonardolla sininen ja Michelangelolla vihreä/keltainen (en muista tarkallee). Juonta sarjassa ei varsinaisesti ollut, lähinnä vaan ns. "monster of the week" -jaksoja. Pääpahis oli Silppuri tai jotain sellaista, ja motiivi oli yksinkertaisesti se että tämä halusi valloittaa aina maapallon.
- Taichi
Turtlejen pääpahishan oli varsinaisesti äklö limainen aivoklöntti Krang :) Se oli ainakin piirrossarjoissa, elokuvissa ei tainnu olla...
Mun suosikki oli Rafael(lo), sillä oli TMNT-sarjiksessa, joka ilmestyi Suomessakin, niin ihana musta ninjapuku :) :)
Ja jeps, olinhan minäkin kilpikonnankuorenkova Turtles-fani itsekin :D
- harakka
Syksyllä (tai ehkä jo kesällä) pitäisi alkaa kolmoselta joku Ninja Turtles sarja. Se on luultavasti se vasta tehty uusi versio, eikä se vanha sarja (joka tuli Suomessa alunperin muistaakseni Neloselta/PTV:ltä).
- Essi
Muistaakseni niillä oli sitten vielä se semmonen rotta joka opetti niille kaikki niitten ninjailutaidot. En muista rotan nimeä, mutta musta se asui siellä viemäreissä ja piti punasta kylpytakkia päällään :D :D :D
- tupee
leonardolla oli sininen huivi ja miekat aseena.
michelangelolla oli oranssinen huivi ja nunchakut aseena. donatellolla oli violettinen huivi ja pitkä keppi aseena. rafaellolla oli punainen huivi ja aseena joku hämärä kolmipiikkinen ase. rotta särö oli heidän pomo ja vihollisena heilui silppuri. april o´ neil oli heidän reportteriystävänsä.ja turtlessit tykkäsivät (ninja)pizzasta ja he olivat vihreitä kilpikonnia - Ninjatyttö
Raphaelin aseiden nimi on sait. Ja Donatellon aseen nimi on bō
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2294948Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233620Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2732083Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,142044Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411299Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611239Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1221063- 32843
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.100791- 61777